Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    missfrodo, lekker zitten ze he die crocs, ik loop er ook veel op, op me werk, en als ik met de hondjes ga wandelen.

guppie, lekker rustig aan doen vanavond!

2. Stiertje1985

Stiertje1985 Actief lid

18 apr 2007
    146
    0
    0
    Zeeland
    Heej hallo iedereen,

Hoer ben ik weer eens, lang niet geweest. Tijdje geen comp gehad en ook veel te druk gehad.
    Lekker ook nog een paar daagjes weggeweest met mn ventje.

Voor op de lijst: 14 aug 3e afspraak vk
    11 sept 20weken echo incl pretecho.

Verder gaat alles wel goed maar ik heb het zo druk dat ik savonds er geen fut meer voor heb om achter de comp te kruipen.

Nou tot snel weer
    Groetjes

3. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    leuk guppie! wij krijgen de kinderwagen van mijn schoonouders en mijn ouders betalen de box en nog wat maar dat weten ze nog niet alle tijd nog he haha ga binnenkort ook met mams shoppen..
    sterkte met je bandenpijn ik ben net wezen zwemmen en had ook wel ff last

4. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Als dat zo is, zou ik het ook misschien wel eerer kunnen voelen, heb 3 mk gehad....

Linda, fijn dat je vader weer thuis is en dat het mee viel.
    Overigens mijn man heet ook Roy :) en als wij samen klussen gaat dat ook neit vaak goed (vooral behangen of kastjes in elkaar zetten :evil: )

Welkom aan de 2 nieuwe januarimama's

Een babykamer hebben wij nog niet gekocht, wij gaan em via marktplaats aanschaffen. 2e hands vinden wij prima, baby ziet er toch niets van (niet bewust iig) en 1000 eurie uitgeven aan zoiets vind ik te gek.

5. Niet meer actief

Kristy, ik vind die hangwieg zo onwijs mooi :D

Ik denk erover om tweedehands zo'n schommelwiegje van prenatal te scoren. Die kun je later ombouwen tot bankje. Ik vind ze zo stoer!
    Maar ff zien nog....

Iedereen is al zo lekker aan het shoppen, heerlijk is dat he!

We gaan zometeen ff hartje luisteren en dan opnemen. Kan ik het op m'n babysite zetten, zo leuk voor de familie en vrienden.

6. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Marieke, wij wilde eerst ook die hangwieg van Leander maar bij de Bijenkorf hebben ze een hangwieg van BamBam voor 70 euro! Scheelt nogal wat!
    We gaan zondag kijken, ben benieuwd!

7. 00Marij

00Marij Actief lid

17 mei 2007
    407
    0
    0
    ik ben helemaal verliefd op al die leuke wiegjes! super! maar ja, ik wil de baby niet op onze kamer. i kdoe dan geen oog meer dicht. heb mijn dochter ook gelijk in haar eigen kamer gelegd (wel in een wiegje, maar dat was het oude wiegje van mijzelf, ook leuk!).

hier alles goed! begin een beetje te balen dat ik het hartje nog steeds niet heb gehoord van onze uk. mijn baarmoeder ligt naar achteren gekanteld, en uk ligt op het diepste punt zei de gyn. maar het blijft toch jammer dat ik het nog niet kan horen! aaargh! en voelen heb ik volgens mij wel twee keer, maar durf ik niet met zekerheid te zeggen. ik wil gewoon een levensteken van onze kleine! en mag pas 24 augustus weer voor controle komen, dat duurt nog zo lang! nou ja, we wachten maar weer (on)geduldig af ;)

twee nieuwe januarimama's... gefeliciteerd en welkom!

8. annika1985

annika1985 Niet meer actief

hoi hoi

hier ben ik ook weer ffies.
    vandaag heeft mijn schoonmoeder de beebkamer behangen daar hoef alleen nog maar het randje erop.
    morgen avond word het laminaat gelegd.
    dinsdag of woensdag komt het beebkamertje.

maar ben e misselijkheid nog steeds niet kwijt :(

veel liefs Annika

9. annika1985

owwwww ahaha vergeten te vertellen.

ik krijg de familie wieg omdat mijn oma alzheimer heeft en anders werd ie weg gegooit.
    ik heb er in gelegen mijn moeder en tantes en ook mijn dochter en de volgende ook.
    alle orginele lakentjes en hemeltje zit er op.

en mijn wieg dekentje van bijn 22 jaar oud :d

veel liefs Annika

10. Niet meer actief

Anneliesje, ben benieuwd naar die hangwieg van bambam!

Marij, irritant he dat wachten, soms zou je willen dat je röntgenogen had, ff loeren naar de kleine :D

Annika, jammer dat je nog zo misselijk bent.
    En lekker druk met het kamertje :D
    Wil uiteindelijk wel het resultaat zien hoor.... 8)

11. annika1985

ey Marieke

ja we zijn heel druk want ik ga vanaf 3 september 20 weken op stage maar goed dat red ik al niet met me bevaliling :p

en wilde het kamertje afhebben zodat Lotte goed kan wennen dat ze straks niks meer alleen is dus we zetten het alemaal erg vroegneer en dan kan ze helpen.

veel liefs Annika

12. Niet meer actief

Wat ga je doen voor stage? *nieuwsgierig*

13. anita1975

anita1975 Niet meer actief

mmm.... net een verhaal getypt en is het weg....
    maar goed er is dus hee wat gescreven afgelopen dagen....
    wij gaan de baby gewoon in de kinderwagen doen beneden en snachts gewoon boven.
    maar goed gister dus bij de gyn geweest en er was niks aan de hand....
    het bloedverlies kan veroorzaakt worden door "gekke dingen" te doen, zei ie zoals bv vrijen....
    was trouwens een duitse man....
    maar ik ben druk geweest met de babykamer en helemaal alleen behangen...
    ik zou dus sauzen maar dat is niks geworden haha
    hier ff een link van mijn site met de foto's en ook van mijn buik.
    www.mijnkidz.nl/filmpjes.html

boven het bedeje komt nog een klamboe met het zelfde kroontje als het dekbedje....

ook hebben we gister de erkennige geregeld voor de baby op het gemeentehuis.
    vandaag had ik een baaldag, was moe en niet zoveel zin om wat te doen.
    morgen zien we wel weer...
    moet 14 augustus naar de vk en dan hoop ik ook eindelijk het hartje te horen....heb het alleen gehoord met 12 weken bij de echo...

gr anita

14. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ik vraag me zo af hé; zijn jullie niet bang dat een hangwieg perongeluk gaat vallen? Ik vind ze echt prachtig, maar krijg er een beetje eng gevoel bij.

Ik hoorde dat het morgen mooi weer wordt en we gaan lekker bbq-en!
    Ik hoop dat het ook mooi weer blijft!

15. annika1985

ik ga stagel op een kantoor bj een groot bedrijf.

ik ben aan het leren voor bedrijfsadministratie.

16. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    goeiemorgen,
    gister een lief pakje gekocht bij prenatal met nijntje erop.heel zacht groen boxpakje en spugdoekjes met het draakje erop.

die hangwieg is echt heel stevig met goede bevestigingen en voor mij gaat het meer om de eerste tijd.regelmaat vind ik ook heel belangrijk.
    kreeg gisteren met shoppen nog een complimentje dat mijn zoontje zo goed luisterd.wel leuk om te horen.

mooi buikje anita

annika wat leuk zo'n wieg.ben jalours op je.mijn ouders hebben m weggedaan.ik ben de jongste en aangezien ik toen alleen was kreeg ik de opmerking dat ze m wegdeden omdat ik toch geen kleine meer zou krijgen.was wel kwaad maar ja weg is weg.nu hebben wij een nieuwe en die bewaar ik dan maar .

zo te zien wordt het weer mooi weer en de warmte valt gelukkig mee!

knuff.

17. Niet meer actief

Goodmorning!

@Meliske: volgens mij is het wel normaal hoor als je veel afscheiding hebt tijdens de zwangerschap. Heb ergens gelezen dat het kan zijn dat je daar meer last van hebt.

@guppie: leuk dat je zoveel hebt gekregen tijdens het shoppen! Zo leuk al die dingen die je krijgt voor je kleine!

@lexie: zou het aan de naam 'Roy' liggen ;)

@marij: ik heb het hartje ook pas gehoord toen ik de laatste keer bij de vk was, maar toen kon ze het ook nog maar moeilijk horen hoor! Eerst kon ze het niet vinden en later wel, maar klonk nog wel ver weg!

@annika: wat balen joh dat je misselijkheid niet weggaat!
    Erg leuk dat je die familiewieg krijgt! Dat heeft toch ook wel een leuke emotionele waarde! Wij hebben een schommelstoel in de kinderkamer staan die al een tijdje in de familie rondzwerft. Ook leuk!

@anita: fijn dat het weer allemaal goed was bij de gyn. Leuke site trouwens! Heb meteen even de foto's bekeken van de rest van je gezinnetje!

Ik vind die hangwieg trouwens ook echt helemaal fantastisch, maar denk dat wij hem helaas ook niet gaan kopen... Wij houden onze kleine, denk ik, ook gewoon op zn eigen kamer en daar staat het ledikantje al... Maar ik vind hem wel echt fantastisch!

18. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

goedmorgen allemaal,

wat schijnt het zonnetje toch heerlijk! ik ga straks met manlief naar de grote prenatal op de meubelboulevard. eens kijken of ze daar wat leuks hebben.

ik krijg nog steeds geen mail van de pagina als er nieuwe berichten zijn. best wel vervelend.

vandaag ben ik alweer 15 weken! wat gaat de tijd toch hard zeg.

ook heb ik een antwoord op mijn pendel vraag: heb er nu 2 voor 07-12-07. hoop dat de beeb wat langer blijft zitten aangezien mijn verlof 12-12 pas ingaat. het is natuurlijk een voorspelling. <gelukkig>

dit is mijn laatste vakantie week. ben blij dat ik daarna weer aan het werk mag. met dat slechte weer heb ik niet echt van de vakantie kunnen genieten.

19. Niet meer actief

Dus de pendel zegt dat je baby al in december geboren wordt?! Das wel vroeg! Wanneer ben je eigenlijk uitgerekend?

Het is idd lekker weer vandaag zeg! Zit ik hier op mn werk, met mn truitje met lange mouwen!

@Lefbekkie: de boeken zijn binnen! Leuke boekjes! Thnx!

20. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

@ linda, ik ben 23 januari uitgerekend. zal dus betekenen dat ik 7 weken voor mijn uitgerekende datum beval. dat hoop ik dus niet!

Deel Deze Pagina