@ linda, ja idd maar neem het wel met ene korrel zout hoor! mijn pendels voor een posi test klopte ook niet .
Hallotjes. Hoe komen jullie aan die pendels? zou er iemand ook voor mij kunnen pendelen? Linda het is zeker gaaf dat ik het wiegje mag, ik heb mijn oma moeten beloven dat ik hem nooit weg zou doen. Mijn tante ( die een kids) heeft is zo bruut geweest om te zeggen dat als ze het huis uit moet dat ze het wiegje weg gaaf gooien. ( oma heeft alzheimer). Dus benblij dat ik pas verhuist en een hele grote zolder heb dus de wieg blijft bij mij e word niet weggegooit. Word gewoon kwaad als ik het schijf hahahaha. veel liefs Annika
Even heel kort want druk druk druk. Linda ik ben blij dat de boekjes aangekomen zijn, en inderdaad ze zijn erg leuk. Ben alleen niet Lefbekkie Die vraagt zich vast af over welke boekjes je het hebt Hangwieg 70 euro Bijenkorf? Dat klinkt goed. Wij moeten wel een wieg als we tegen die tijd nog niet verhuisd zijn en gaan tot nu toe dan voor de hoge van Prenatal. Die schommelwieg vind ik geweldig maar is zo laag dat ik al rugpijn krijg door er alleen maar naar te kijken. Vraag mij alleen af hoe je zo'n hangwieg bevestigt, moet je daar gaten voor boren in het plafond?
Mijn stiefvader en zijn vriendin hadden ook aangeboden om de kinderwagen te kopen. Toen mijn moeder dat hoorde vond ze dat niet zo leuk want zij wilde het graag geven . Gelukkig heb ik ze allebei tevreden kunnen stellen we gaan nu met z'n zessen (moeder met vriend en stiefvader met vriendin en mijn man en ik ) een kinderwagen met alle toebehoren en maxi cosi kopen en dan splitsen ze het geld. Toen mijn schoonouders het hoorde was de reactie maar wat moeten wij dan geven? Maar die gingen kijken voor een box met toebehoren of iets dergelijks. Het is soms wel moeilijk om weer iedereen tevreden te stellen. Maar gelukkig is het weer gelukt en wij zijn ook weer blij want het scheelt voor ons een hoop geld .
Haha MissFrodo. sorry! Ik ben echt slecht in het onthouden van namen tegenwoordig! Ook van 'echte' vrienden hahaha. Zo heb ik een vriend die heet Arno en een vriend die heet Alno, ik haalde die namen echt nooit door elkaar en vond het alleen maar irritant als mensen niet konden onthouden wie wie is. Maar nu doe ik het zelf iedere keer verkeerd...
ikke is net naar de VK geweest. Alles was goed! Hartje klopte nog 160 slagen per minuut! schijnt echt een drukke te zijn volgens VK, jammer dat de placenta aan de voorkant ligt dan had ik het beter gevoelt. BM = N-2 hoef gelukkig niet meer te wegen, alleen in de 35ste week, dit omdat het voormij veel stress geeft als ik steeds moet wegen. Marieke, ik moet 29 augustus om 8.45 uur weer terug naar de VK ik ben niet echt lekker, beetje grieperig, verkouden, kei keelpijn, pffff!
Mooi nieuws Meliske! kroonj, wat vervelend nou hé, dat iedereen spullen voor je wil kopen roxyrox, mag idd hopen dat die pendels het mis hebben! Zo veel te vroeg is ook niet alles lijkt me. Ga je 12-12 al met verlof joh! Best vroeg lijkt me, neem je 6 weken voor de uitgerekende datum? Ik ben weer flink gestoken door de muggen vandaag. Wij slapen allebei zo snel dat we niet door hebben dat er een mug op de kamer zit, en er zijn nogal wat muggen volgens mij!
Ben net weer naar de vk geweest. Zet ze dat apparaat op mn buik om te luisteren naar het hartje gaf tie net een mega schop hoorde je ook erg hard gelijk haha was echt grappig. Hij was goed gegroeid tot aan de navel zat nu de baarmoeder en die was goed gevuld volgens de vk. Wel weer lage bd voor mijn doen. Heerlijk geluid in ieder geval weer. 25 augustus echo! Wagen gekocht, quinny van vorig jaar via marktplaats. Scheelde mij te veel en hij zag er nog goed uit. Wel niet helemaal de kleur die we wilde, maar is nu netjes blauw, ach ja het scheelde mij te veel geld. Voor de rest dekentjes en lakentjes gekocht zo schattig. En kruik met zak, aankleedkussen en voor de rest heb ik nog niet zoveel komt nog wel Beetje rustig aan doen. zo ik duik met mijn boek de zon in want huishouden daar heb ik echt ff geen puf in...
Ik ben net voor het eerst bij Prenatal geweest... Heel eventjes maar, want heb maar een half uurtje pauze... Maar oh wat gaat het daar allemaal kriebelen zeg! Je wilt bijna alles wel kopen! Ga vanavond bij een vriendinnetje eten, zij is nu 21 weken zwanger, heb een leuk kadootje gekocht! Maar das ook moeilijk zeg... Wist echt niet wat ik mee moest nemen...
zo was ik ook weer ffies. heb net bij babypark fabrieks hal een wippertje gekocht. 35 euro hahaah. veel liefs Annika
jaja de spulletjes worden langzaamaan gekocht leuk he! Lefbekkie dat hadden wij ook vorige week dat de beeb net een schop gaf hihi