grappig he berna echt zo maf om te horen. Voel het nu bijna elke dag al, echt een wervelwind van binnen
Ik las net dat er al een oktober mama bevallen is Kreeg er echt de kriebels van zeg... 3 maanden te vroeg... Gelukkig gaat het wel goed met moeder en kind.
pfff vind het altijd eng hoor als kindjes zo vroeg worden geboren... als ik dan zie hoe klein en kwetsbaar mijn moppie was... lefbekkie, fijn dat alls goed was bij de VK! Mooi geluidje he dat hartje
Zo ik ben er ook weer! @guppie, Ja ik ga 6 weken met verlof. het liefste ging ik 4 weken van tevoren maar dat is gewoon niet haalbaar. het is flink doorwerken en aanpoten bij kruidvat en nadat ik de ervaringen van andere collega's heb gehoord kies ik er toch voor om dan maar 6 weken van tevoren te nemen. begin ik in ieder geval uitgerust aan de bevalling! vandaag bij een prenatal warenhuis geweest. Jeetje wat groot! ik keek mijn ogen uit en toen ik buiten stond was mijn knip een stuk lichter!
roxyrox, hahaha ja dan is je portemonnee idd een heel stuk lichter, daar heb ik ook altijd last van, maja is voor een goed doel en en ook zooooooooooooooo leuk om al die dingetjes te kopen
nou moet ik eerlijk zeggen dat mike meer in het mandje doet dan ik.... maarja, ikzelf voel wel dat ik zwanger ben en het enige wat mike meekrijgt is dat mijn buikje groeit. dus voor hem is het echt genieten in de babyzaken!
nog een nieuwtje: Kellox is opnieuw zwanger! Kellox moest helaas de januari mama's verlaten ivm een miskraam. Vanmorgen heeft ze licht positief getest.
Dat is inderdaad goed nieuws! En een oktober mama nu al bevallen Hoop dat het helemaal goed gaat met moeder en kind, las er laatst een artikel over met kindjes die veel te vroeg waren gekomen en toch nu heel gezond zijn dus het kan wel. Toch moet ik er niet aan denken. Even een vraag aan jullie; mag je als je kiest voor een ziekenhuis bevalling zelf kiezen welk ziekenhuis? Ik had al aangegeven bij de VK dat ik thuis wil bevallen maar mocht dat niet gaan ivm verhuizing ofzo dan in het ziekenhuis. Toen kreeg ik een folder van een ziekenhuis waar ik echt niet wil bevallen en daar moest ik mij dan vast inschrijven want daar werkte zij mee samen Zal bij mijn komende bezoek wel even vragen want wil dus ergens anders heen als het nodig mocht zijn. Zal dat kunnen?
als ik niet thuis kan bevallen ga ik naar het WKZ of UMC. zij werken met hun samen, vandaar dat ik met mijn 20 wkn echo naar het WKZ moet. Daar hebben zij ook mijn dossier dus net zo handig. Alles wat bij mijn VK in de pc word gezet kunnen zij ook daar in het ziekenhuis opvragen.
missfrodo, voor zover ik weet mag je bevallen in het ziekenhuis die jij wilt. Mits ze daar natuurlijk plek hebben. Ik zou zoiezo aan je VK doorgeven welk ziekenhuis jij dan wilt bevallen zodat ook zij dat weet.
Ik ga het in ieder geval even bespreken. Vind het erg vreemd dat er geen keuze optie is...En dat terwijl mijn gynacoloog in dat andere ziekenhuis waar ik dan als het moet naartoe zou willen zit.
Klopt helemaal meid! hihi goed he! en nu blijven zitten BEEB! hihi wel goed teken dat er al lekker wat HCG aan is gemaakt nu al! op zich is de test best duidelijk. heb hem door div laten bestuderen, haha en die vinden hem SUPER ZWANGER! haha Groetjes aan jullie allemaal medeZWANGEREN! hihi kijk af en toe wel ff stiekem mee hier hoor! haha
klim maar snel op die grote roze wolk hoor, en strooi maar veel hcg in het rond voor de niet zwangeren!
moet in het ziekenhuis, ivm veel bloedverlies bij de vorige bevalling, waardoor ik een bloedtransfusie heb gehad. Maar door dat vele bloedverlies zou ik dus ook echt niet meer thuis durven te bevallen, brrr.