Welkom appelsientje! Wat grappig dat er zo nog steeds allemaal januari-mama's bijkomen! Met mijn buikje valt het allemaal nog wel mee... Vind hem iig nog steeds niet mooi genoeg om op de foto te zetten! @Berna: ging jij trouwens vandeweek niet jouw eerste buikfoto maken?! *Wij willen hier alles zien *
Het is echt heel erg voor Caruli... Na 3 jaar eindelijk zwanger en dan vanaf het begin al zo'n zware zwangerschap, maar steeds zo blijven vechten en nu dit...
zuur he inderdaad Meliske we zitten bijna op de helft.. gaat best snel he.. merk nu dat mijn buik echt gaat groeien hoor
het gaat idd best snel de tijd. Ik kijk zo uit naar de 20 weken echo, eindelijk weten wat het gaat worden!
heb je een stiekeme voorkeur? jaja mijn buikfoto komt.. lijkt alleen nog of ik teveel heb gegeten ipv dat ik zwanger ben
Getsie, wat ontzettend naar zeg dat verhaal van Caruli Hier zijn de kratten weg en zijn we een lief serviesje rijker Vandaag een heerlijk lui dagje, doe zo min mogelijk!
hoi hoi dames. ik ben vandaag weer op controle geweest. ben een half kilo aangekomen en weeg nu 58 kilo hahaha. kindje heeft het erg naar de zin in mijn buikie. Berna wat kost het eigenlijk bij Jan koning die pret echo? ben vergeten te vragen. veel liefs Annika
[quote="berna1981lijkt alleen nog of ik teveel heb gegeten ipv dat ik zwanger ben [/quote] Hihi dat heb ik nou ook! Iedereen zegt altijd dat je het bij een tweede veeeeeeeel eerder gaat zien dan bij een eerste zwangerschap. Nou de paar mensen die mij het allerbeste kennen, zien inmiddels een klein bescheiden buikje, maar om nou te zeggen: goh wat een dikke buik! Dat valt dus nog wel mee. Ach bij mijn zoontje ging je het ook pas zien toen ik al over de helft was van mijn zwangerschap. Komt allemaal wel! Het enige onhandige vind ik dat ik nu in een fase zit dat ik mijn gewone kleding vind knellen en dat ik nog zwem in zwangerschapskleding! Vandaag heb ik weer controle gehad bij de gyn en alles zag er goed uit! We hebben een heel mooi hartslagje van 160 gehoord! Mijn baarmoeder schijnt ook prima te groeien dus ook al heb ik nog geen dikke buik, als dat maar goed zit toch? Bloeddruk ook prima, dus over 4 weken mag ik weer terugkomen! Voor de lijst van Marieke: op 30 augustus heb ik weer controle bij de gyn, plus de 20 weken echo! Sorry ik probeer de tekst rood te maken maar het lukt me niet! #-o Kan iemand me uitleggen hoe ik dat moet doen?
@Mamasu: als je onder in het scherm je antwoord hebt getypt bij 'snel antwoord' dan klik je op 'voorbeeld' en daarna kun je onder in het scherm je letters een andere kleur geven. Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel, er is nog een andere manier maar dit is wel zo makkelijk uitgelegd denk ik!
heey allemaal! Hoe is het hier? Ik voel mn kindje druk bewegen in mn buik echt een super gevoel! het gaat allemaal goed maar ik kan niet meer tegen drukte.. Zodra het me te druk is moet ik weer overgeven Erg irri heeft iemand dit nog meer? Ik zit er de laatste tijd niet veel meer achter.. heb het heeeel druk met de bruiloft! ooohja ik heb mn angelsound binnen haha Liefs, Geraldine
Dag dames, Pff wat ben ik moe, 3 logees gehad vannacht. De neeefjes van 3 en 5 (die om 3 uur wakker was en toen om 6.30) en een vriend van ons. Wel lekker gebarbequed gisteren. Leuk dat er steeds meer de beeb gaan voelen! En weer een paar mooie bezoeken aan de VK... Ik gan og even op de bank liggen!
Geraldine, ik moet ook nog regelmatig overgeven. Laatst was ik even overstuur omdat er iets naars was gebeurt en toen heb ik echt mijn hele maag leeggegooid. mamasu, linda en berna ik heb dat ook met mijn buik hoor! Vanmorgen vroeg de buuf of ik zwanger ben dus ik kon wel juichen! Marieke, vind jij het servies leuk van mvm? Ik vind er niet echt wat aan. Het deed me meteen denken aan kampservies haha! Ben wel erg blij dat ik ook niet meer hoef! Meliske, ik zei van de week nog tegen mijn moeder, over iets meer dan een 3 weken ben ik op de helft Zei meteen, ow dan moeten we nog veel meer shoppen hahaha!
Oja had vanochtend toch weer iets, boven in de badkamer staan de wc en de was mand naast elkaar, jullie raden zeker al waar mijn onderbroek in belande... Kwam er pas na een half uur achter toen ik ging plassen, ik dacht he wat ligt daar nu!
Ik heb de laatste dagen echt ontzettend veel last van mijn in rug (lage rugpijn). En na de krampen die ik vandeweek heb gehad, nu iedere dag steken bij mn schaambot. Herkennen meer meiden dit? Als ik op internet ga zoeken, kom ik namelijk bij allerlei sites uit over bekkeninstabiliteit en daar zit ik echt niet op te wachten (niemand natuurlijk...). Kan het ook iets anders zijn?
nee vorige keer wel, nu maakt het me niks meer uit. geraldine, vervelend zeg van dat overgeven steeds! guppie, haha die moeders, mijn moeder is ook al zo van het shoppen anneliesje, hahaha ik zie het al voor me die onderbroek in de wc linda, die lage rugpijn herken ik als geen ander toevallig gister nog met me VK over gehad en die zei dat het heel normaal was en dat zwangerschapszwemmen heel erg ervoor helpt. die steken kan ik je niet bij helpen.