Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Linda, lage rugpijn kan ook met bandenpijn te maken hebben. Je banden zitten ook langs of op je rug heb ik begrepen?
    Ik heb iig best veel lage rugpijn, maar heb ook best snel bandenpijn hoor!

2. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Linda, die steken heb ik ook. Heel pijnlijk.

Heb sinds eergisteren ook dat ik mijn baarmoeder voel zeg maar, als ik erop druk is het een beetje pijnlijk en hard, is dat normaal

Meliske, ga je ook zwemmen? Ik twijfel nog vind het zo'n gedoe.

Guppie, mijn moeder koopt meer dan ikzelf! Moet er wel om lachen hoor, lopen we ergens o dit is ook leuk en dat heb je ook nodig!

3. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    ik zwem gewoon voor mezelf dus niet met een groepje en ik had juist met zwemmen ff flink last van de buik... maar later was het over en voelde het wel lekker hoor.
    Ik heb altijd al rugklachten gehad maar wordt nu met de dag wel erger.. ff in de gaten houden anders fysio bellen

4. Niet meer actief

Hmmm misschien dat dat zwemmen wel wat is...

Vind zwemmen sowieso altijd wel lekker, maar het is bij ons op het zwembad altijd zo druk, das echt niet fijn zwemmen!

Misschien dat zwangerschapszwemmen... Ik ga eens informeren!

5. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    of op zondagochtend?

6. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Pffft zo weer terug van een dagje slenteren door Leiden. Valt me tegenwoordig een stuk zwaarder dan voorheen, maar was wel gezellig.

Erg triest het bericht over Caruli, zeker omdat het maar 2 weken scheelt is het wel erg hard. Maar wie weet komt het goed, dat heeft ze wel verdient.

Dat zwemmen lijkt mij ook fijn voor mijn rug maar ik kan niet tegen chloor en daar zit het zwembad natuurlijk vol mee dus moet maar even zien hoe het verloopt.

Ga zo even eten maken en dan met de voetjes in een bakje even uitpuffen.

7. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

jeetje, ik schrik er echt vanzeg over caruli

8. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Kollux (heb ik de naam goed onthouden?) Van harte! Wat heerlijk voor je dat je alweer zwanger bent! Ik hoop van harte dat het deze keer goed zal gaan!.

9. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

hahah zeg maar Kees tegen Leo!

maar eigenlijk heet ze Kellox!

10. Niet meer actief

Guppie, dan hoop ik voor je dat je wat anders hebt gekozen ;)
    Wij vinden 'm leuk!

Ik heb vandaag de boekenkast leeggehaald in de kinderkamer en ga 'm zo weer inruimen in de kamer er naast.
    Is de kamer van ons freubeltje alweer een stukje leger.
    Kan niet wachten tot het kamertje er is, lekker inrichten enzo :D
    Ik heb trouwens erg snel spierpijn in m'n bilspieren, niet normaal!

11. Lefbekkie

Lefbekkie Bekend lid

16 apr 2007
    682
    0
    0
    Onderwijs en jeugdhulpverlening
    Kudelstaart
    kom net van de fysio weer. Zwemmen is heel erg goed voor je. Alleen moet je dan niet teveel de traditionele schoolslag gebruiken maar meer trappelen. Schoolslag dan gebruik je teveel de bekkenspieren of zoiets en dat zou het weer erger maken.
    Echt lekker buikje nu en net voelde ik het weer lekker trappelen toen ik stond te zingen.
    GRappige is dat ik het meestal voel als we muziek aan het maken zijn haha.
    klein muzikantje!

12. Niet meer actief

Wat een berichten hier op het forum, loop vandaag al de hele dag met een raar gevoel rond. Ik vind het echt zo erg voor Caruli! En dan lees je in een ander topic dat iemand die 18 weken zwanger is een abortus overweegt omdat dr vent vreemd is geweest... Onvoorstelbaar.

13. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    ja jeetje ik moest 8 pagina's door voor ik mn tekst kwijt kon, dus sorry hoor, noem het maar zwangerschapsdemensie ofzo :)

14. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    ja daar kan ik dus ook niet overuit, en ook zooo boos over worden...

15. Niet meer actief

Yes me too... En ik ben echt niet op voorhand tegen abortus, maar zoals zij het vertelt wel. Ik moet er niet aan denken joh dat ik die kleine nu nog zou moeten missen! Onvoorstelbaar...

16. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    nee idd en 18 weken :confused:
    het is nog wel heeeeel klein, maar toch ook al zooooo groot of zomaar effe weg te laten halen.

Maja sommige mensen....

17. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    yes! voelde mijn kleine ventje ik weet het 99,9 % zeker...
    het voelt als euhm.. een mobiele telefoon op trilstand :) maar dan heel zachtjes.. wat leuk!

18. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    berna, wow! ! ! wat leuk!

19. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    leuk hé berna! Ik heb al wel een paar keer gerommel gevoeld, maar weet niet zeker of het de beeb is...

Linda, ik had dat verhaal ook gelezen. Ik reageer er maar niet op, vind het echt niet kunnen een abortus met 18 weken... :(

We zijn echt superdruk met het huis opruimen. Zaterdag is mn man jarig en maandag gaan we op vakantie, dan wil ik het echt helemaal netjes hebben en niet half. Ik kan alleen zo vreselijk overdrijven met dat soort acties.

20. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    waar ga je naar toe guppie?

Deel Deze Pagina