Goedemorgen, Annika, leuk dat het kamertje binnen is! En nu inrichten zeker? Gisteren bijna 40 km gefietst en 's avonds nog energie! Dat is echt voor het eerst. Ben sinds gisterenmiddag wel weer erg onzeker, ik had gisteren ochten flinke buikpijn en 's middags dacht ik ineens dat mijn buik gekrompen was. Gemeten en ja hoor bijna 3cm eraf.... Ik voel me ook anders, ik kan het niet uitleggen maar het voelt niet goed. Pffff het ging zo goed, de laatste weken me niet meer druk gemaakt en nu.. Ik twijfel om de VK te bellen, wat zouden jullie doen?
aah Anneliesje kan me voorstellen dat je je druk maakt maar niet doen joh! misschien zijn het eerst wel je darmen geweest en gaat de boel nu allemaal beetje op zijn plaats zitten zeg maar... maar goed als je onzeker blijft kan het nooit kwaad de VK te bellen zeker als de buikpijn blijft aanhouden! succes he!
ahahaha. zeker maar ik het er een goede hulp bij. Lotte ( mijn dochter) om te wennen enzo. dus die mag helpen op haar manier. veel liefs Annika
Idd AnneLiesje geen zorgen maken! Kan waarschijnlijk allerlei redenen hebben! En anders voor de zekerheid gewoon ff de vk bellen. Annika, je zou het onderwerp 'update Caruli' eens bij moeten lezen. Maar ze is nu 22 weken (geloof ik) zwanger en heeft van het begin af aan al een hele zware zwangerschap. En nu waren de weeën begonnen... Kindje is nog niet levensvatbaar en de situatie zag er even heel kritiek uit. Gelukkig is de toestand nu stabiel. Wat een vechtertjes zeg!
hey lieverd, wat lees ik nu.... ik verschiet ervan! Meteen je VK bellen als je zo'n gevoel heb! dan ben je iig uit die zenuwen. Alles zal wel gewoon goed zijn, maar toch gewoon bellen hoor.
Ik heb nog een exemplaar over, Linda heeft er eentje overgenomen. Heb ook van sabbel tot babbel nog over, is uit dezelfde reeks. Ik heb ze voor 5 euro per stuk kunnen kopen en omdat ze niet zo makkelijk te vinden zijn heb ik er wat meer meegenomen zodat ik een ander ermee kan helpen. Mocht je willen stuur dan even een pb. Oh wat goed zeg voor Caruli, nu hopen dat het de goede kant op gaat. Anneliesje, ik zou bellen inderdaad zodat ik zeker weet dat het goed is, sterkte.
Heb toch maar even de VK gebelt, ze zegt dat ik me geen zorgen hoef te maken, dat ik het gevoel heb dat mijn buik kleiner is kan goed zijn dat de kleine anders ligt, buikpijn is waarschijnlijk van teveel inspanning en last van mijn baarmoeder kan heel goed omdat deze nu flink aan het verhuizen is. Iedereen bedankt voor de lieve berichtjes, dat doet me echt goed! En nu ga ik lekker van het weekend genieten en een beetje rustig aan doen! MIss Frodo heb je een pbtje gestuurd!
Anneliesje, goed dat je toch even gebeld hebt hoor! Als je je ongerust maakt is dat toch het beste in plaats van te blijven piekeren volgens mij. De vk kan het allemaal toch veel beter beoordelen! Fijn weekend allemaal en geniet van het mooie weer! (ga ik zeker doen in ieder geval!)
Daarmee kan ik je niet helpen Lexie... Kwam even kijken of AnneLiesje nog gereageerd heeft Goed dat je de VK gebeld hebt, kan me voorstellen dat je je over zo'n soort dingen zorgen maakt. Alles is ook nog zo nieuw hè? En als je je ergens zorgen over maakt, gewoon de vk bellen... Druk zitten maken terwijl dat niet nodig is, is ook zonde! En nu lekker gaan genieten van het mooie weer hè! Ik ga eens even goed poetsen hier in huis, denk dat de schoonmaakwoede toe begint te slaan haha! Fijn weekend allemaal!
je baarmoeder ligt wel hoger als je eerder zwanger bent geweests, toen ik hoorde dat ik zwanger was en naar de huisarts ging was ik 11 weken, toen lag mijn baarmoeder al op een hoogte van 18 weken. maar toen ik maandag bij de gyn was zei hij de baby ligt vrij laag...net boven het schaambeen dan....maar de placenta en de rest van de baarmoeder zit al wat hoger. geen zorgen maken. de 1 word ook dikker dan de ander... gr anita
hey meiden, het is vakantie en ik ben druk druk...overal heen, buiten zitten en genieten van het weer... sorry dat ik er niet zo veel ben... heb het bericht over caruli gelezen, ken haar niet maar het is niet leuk natuurlijk, hoop dat alles goed gaat komen. Ook dat bericht over de abortus is een raar verhaal. ik heb haaar een pb geschreven maar geen reactie gehad....zoiets zou niet eens in me opkomen om te doen....maar ja... nou meiden geniet lekker van het weer....en tot snel.
fijn dat het goed is anneliesje en je de vk toch even hebt gebeld om je gerust te stellen. Annika, heb je het kamertje al op gehaald....?leuk zeg...
hoi hoi. manlief is net thuis met het kamertje en gelijk plinten gekocht. Lotte zit lekker in het badje. Veel liefs Annika
goeiemiddag meiden, wat een goed nieuws van caruli.zal zo even bijlezen daar. het begint hier al lekker warm weer te worden denk dat we zo maar een zwembadje neer gaan zetten. anneliesje wat goed dat je toch je vk hebt gebeld. je mag ze altijd bellen hoor stellen ze je vaak meteen weer gerust. annita rosi zag het vreselijk zwart in.ik heb wel een bp terug gehad. meiden,geniet lekker van het mooie weer. liefs kristy
Anneliesje, goed dat je gebeld hebt! Een VK is dat heus wel gewend hoor, ik zou ook gewoon bellen als ik me zorgen maak. Fijn dat je weer gerustgesteld bent! Ik ben er bang voor dat ik bekken klachten heb. Ik heb nu al 3 avonden ´s avonds haast niet kunnen lopen van de pijn. Voor m´n gevoel zak ik soms bijna door mijn benen. Ik heb me er maar vast op ingesteld dat ik op vakantie geen lange wandelingen ga maken en rust tussendoor neem. Na de vakantie bel ik de VK wel als ik nog steeds last heb. Ik vind het echt een rot idee, ik wil gewoon doorwerken straks en niet kwakkelen
lexie, volgens mij heeft het idd met eerdere zwangerschappen te maken, maar zolang je VK het normaal vind is er niks aan het handje guppie, ai dat lijkt me idd erg lastig als je idd last heb van je bekken, nu al, en je moet nog een behoorlijk tijdje. Hopelijk is het maar een tijdelijk kwaaltje en gaat het over een weekje weer beter!
Hallootjes! AnneLiesje, goed dat je gebeld hebt! Nu ben je gerustgesteld, gewoon altijd doen. Ik heb net een lief klein boekje over een schaapje, olifantje en gouden ei gehaald voor de kleine. Kan ik lekker gaan voorlezen En zometeen naar Limburg, lekker stukje rijden 8)