nou hoop dat alles goed is met haar en de baby, hoop dat het goed zal komen....zo vroeg.... ik zal aan hun denken. knuff
dames. k lees net bij de december mama's dat het kindje het niet gered heeft. Caruli wens je heel veel sterkte. Veel liefs Annika
ja ik heb het ff opgezocht in de update caruli, vind het zo erg...zo gegund. hoop dat ze troost bij elkaar kunnen vinden. sterkte voor iedereen ook die haar kent. liefs anita
aah wat erg! ik hoop zo dat ik het nooit mee hoef te maken... Ik voel het kindje druk bewegen dat is wel geweldig.. Donderdag over een week trouwen... pff ik ben zo zenuachtig! Voelen jullie het ook al? Liefs, Geraldine
dag dames ik ga zo naar de verlodkundige en dan lekekr op vakantie ik spreek jullie ovr 2 weken weer. veel liefs moppie
goeiemorgen meiden. wat een lekker weer he,volgens mij heeft iedereen lekker zitten genieten van de zon. heb gisteren lekker op het strand gelegen,meteen een lekker kleurtje gekregen. ben ook wel bang voor een zwangerschapsmasker maar om rond te lopen als een melkfles vind ikzelf niet zo geslaagt guppie fijne vakantie moonie mooie foto's.denk dat velen van ons witte meubeltjes hebben. ik ga vandaag nog even genieten van de zon. vanmiddag mijn ogen op laten meten voor een bril.sinds ik zwanger ben irriteren mijn lensen heel erg aan een oog.loop dus al een paar dagen met een lens in. fijne dag vandaag allemaal kristy
die gekke paps had ie mijn zoontje gisteren naar bed gadaan zonder luier! hij dacht ook we zijn ermee bezig dus ik probeer t gewoon zonder moeders het te laten weten......ja hoor een droge broek. knap hoor!hij is pas net 3! moest het ff kwijt hier hoor
Hé dames... Ik wilde op iedereen even reageren, maar schrik heel erg van het nieuws van Caruli... En het zag er weer even zo positief uit... Jeetje zeg, wat erg... Merk aan mezelf dat ik de laatste dagen wat onzekerder aan het worden ben. Zal wel even aan de periode liggen denk ik... Ik word misschien ook wel onzeker van het lezen van allerlei onderwerpen hier op het forum die niet zo goed aflopen... Misschien dat ik de komende tijd alleen maar eens dit onderwerp moet lezen en voor mijn zelfbescherming even geen andere onderwerpen... Herkennen jullie die onzekerheid ook? Ben op dit moment bijvoorbeeld een beetje bang voor de 20-wkn echo... Zal blij zijn als die geweest is en daar alles goed op is... Had vannacht gedroomd dat ik bevallen was van een zoontje. De bevalling ging heel soepeltjes Alleen later bleek dat het een pop was Hahaha stomme droom... Sorry dat ik even niet meer reageer op anderen... Ben echt ff ondersteboven van het nieuws van Caruli en ben ff vergeten waar ik op wilde reageren...
meiden die op vakantie gaan; VEEL plezier lekker genieten nog ff voor de drukke tijden gaan aanbreken hihi Linda kan me de onzekerheid voorstellen maar bedenk wel dat het zo zeldzaam is... de echoscopist in het ziekenhuis vertelde ons dat het ongeveer 2 a 3 keer per jaar voorkwam dat ze mensen geen leuk nieuws moest vertellen met de 20 weken echo als je dan nagaat hoeveel mensen er per jaar komen... En dat van Caruli is zo verschrikkelijk heb ook erg meegeleefd en dat kan je onzeker maken maar bedenk wel dat het bij haar vanaf het begin af aan al niet 100% ging... sterkte!
Linda, Ik heb dat ook hoor, daarom lees ik niet te veel op het forum alleen bij ons mama's. Zit nu inderdaad ook over de 20 weken echo in. Hoop zo dat het gezond is! Guppie en moppie fijne vakantie! Zo weer aan het werk na de vakantie, viel niet mee vanochtend, slecht geslapen door de warmte.
Hoi meiden, Ik heb perongeluk zonder erbij na te denken steak gegeten wat dus nog rood was aan de binnenkant.. We waren een weekendje weggeweest laatst en tja... was even vergeten dat ik zwanger was! Het was nog een beste lap vlees ook.. Ik ben er zo bang voor dat mijn kindje nu iets engs krijgt door mijn stomme-steak-actie! Meer meiden dit gehad? En moet ik me nu heel erg zorgen gaan maken?
nee joh geen zorgen maken die kans dat het besmet is is zoooooo klein! Vroeger wisten ze het niet eens en aten ze het ook... gewoon niet meer doen
Nee geen zorgen maken idd. Die kans is idd heel klein. En nu niet meer vergeten dat je zwanger bent hè
Wat een naar nieuws van Caruli, ik had het haar zo gegund. Streepjes, kans is inderdaad heel erg klein dus zou me inderdaad geen zorgen maken. Ik heb omdat ik toen nog niet wist dat ik zwanger was in het begin ook wel wat wijntjes gedronken. Gewoon nu weer volgens de regeltjes leven Sinds eergisteren heb ik rond 6 uur 'savonds een uur lang bandenpijn en dat dus 2 dagen achter elkaar en nog best heftig ook. Misschien iets te veel gedaan, alhoewel volgens mij heb ik weinig gedaan. En vanaf morgen weer werken nu 3 weken vakantie, ik zie daar best tegenop. Nog een weekje en dan de 20 weken echo, bij mij komt het af en toe ook op dat er iets mis kan zijn. Das ook wel realistisch denk ik maar aan de andre kant is die kans zo ontzettend klein. Ik verheug me er het grootste gedeelte op omdat we dan, waarschijnlijk, weten wat het wordt.
Hallo meiden, hier ben ik weer eens. Lang weggeweest. mn ventje had vakantie en ik dan had ik meer de behoefte om zoveel mogelijk tijd met m door te brengen. Maar nu is ie weer gaan werken. Is wel weer wat anders maar nu heb ik weer tijd om hierheen te komen. Hoop niet dat jullie het erg vinden. Verder gaat alles heel goed hier. Iedereen weet het eindelijk. Wat een opluchting is dat zeg. Nu kan ik eindelijk mn buikje laten zien. Die begint al goed te groeien. Ik zal proberen een leuke foto erop te krijgen en anders zet ik wel even een link erbij. Probeer ik vanavond ff. Gister lekker naar het strand geweest, gezwommen in de zee en een beetje genoten van de zon. We hebben afgelopen week een babykamer gekocht. 2e hands maar in hele goede staat. Zal ook daarvan proberen een foto te zetten. Heb ook niet echt zin om alles terug te lezen tis echt heel veel. Ik ben snel weer teug! Groetjes
Dat zal weer wennen zijn MissFrodo, weer werken na 3 weken vakantie! Succes alvast Fijn om te horen dat alles goed met je gaat Stiertje! Vrijdag heeft een goede vriendin van me de 20-wkn echo gehad, ze waren er al die tijd zo van overtuigd dat ze een meisje zouden krijgen, maar het is toch een jongetje! Ben benieuwd, want wij zijn er heel erg van overtuigd dat het een jongetje is! Zou wel grappig zijn als het nu precies andersom is bij ons!
Missfrodo, jij hebt echt al vroeg je 20 weken echo zeg...bij ons werd erop gehamerd dat het echt niet voor de 20 weken mocht want dan konden ze nog niet alles zien enz enz.... Mag 25 augustus pas..duurt mij nog veel te lang. Wat een nieuws van caruli, wat een pijn en verdriet. GElukkig heeft ze veel mensen om zich heenstaan. Werken na de vakantie, poe moet er ook nog niet aan denken. Volgende week alles klaar maken en daarna weer aan de slag. Heb al 4 nachten nachtmerries waarbij de klas me gewoon niet hoort zeg maar. En heel veel dromen van mijn oude baan. Werkte tot 2 jaar geleden in het ZMOK onderwijs had daar een geweldige baan,maar kon daar niet blijven werken na mn trouwen omdat het te ver weg was van waar we gingen wonen. Echt zo levendig alle collega's en de kinderen van toen, heel bizar.. Goed ik ga hier eens wat doen, hoop papier werk uitzoeken (getsie!) weer is echt vies hier, zo benauwd plakkerig en geen zon maar toch warm...getsie!
Nou bij mij beginnen de rare dromen, eergisternacht in mijn dromen bevallen van een krop sla? en afgelopen nacht van een drieling. Ierdereen die weer moet werken succes!
goedemiddag dames. hier staat de beebkamer al bijna inelkaar. ook voor mij is dit laatste week vakantie ik heb woensdag een pretecho en ben zo nieuwsgierig wat we krijgen. veel liefs Annik