Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Goedemorgen.

Ik zit helemaal wakker met mijn ontbijtje voor de pc en moet straks gaan werken.
    Vandaag alweer 19 weken zwangr, wat gaat dat snel zeg....
    Gisteren rustig aan gedaan en inderdaad veel minder bandenpijn gehad, ben benieuwd hoe dat na een dag werken is.

Ik heb laast met een centimeter voor mijn buik gezeten, jeetje wat groot en onvoorstelbaar dat ik dan toch maar zo weinig voel.

Maar goed tot vanavond denk ik.

2. kroonj

kroonj Lid

15 mei 2007
    50
    0
    0
    Chemisch Laborante
    Mijdrecht
    Hoi Allemaal,

Na wat aansporen is het gelukt ;).
    Mijn man heeft van het weekeinde de kleine zijn/haar kamertje afgemaakt :).

Zie het album voor de foto's.

Groetjes,
    Jessica

3. Niet meer actief

Leuke kamer Jessica! En wat leuk die beestjes aan de muur! Leuk idee!

4. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    @Jessica, leuk kamertje inderdaad! Die hangende diertjes vind ik zo grappig; waar heb je die vandaan?

Pff ik las ook net het verhaal van Caruli. Wat een verdriet zeg. Ik ben er echt even stil van.

Nou, ik ga zo maar eens mijn zoontje uit bed halen, volgens mij is ie wakker!

5. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    morgen

pff weer aangekomen zit nu al op 6 kilo erbij.. waar gaat dit heen? grrr!
    Volgens mijn man moet ik juist trots zijn maar dat kan ik niet hoor

6. Niet meer actief

Das een beetje dubbel hè Berna? De meeste vrouwen zijn juist altijd bezig om maar niet aan te komen en nu zou je dan ineens blij moeten zijn als je aankomt? Natuurlijk maakt het nu niets uit en is het voor een goed doel, maar het blijft een beetje dubbel hè?

7. kroonj

kroonj Lid

15 mei 2007
    50
    0
    0
    Chemisch Laborante
    Mijdrecht
    Ik heb ze al een paar jaar geleden gekocht in Hongarije op een markt.

8. cinnemie

cinnemie Lid

6 aug 2007
    12
    0
    0
    Hallo januari mama's!
    Ik kom me hier ook even voorstellen. Ik ben dus cinnemie, 27 jaar en ben nu 14 weken en 5 dagen zwanger. Ik word nog net een januari mama, aangezien ons beebje verwacht wordt rond 31 januari 2008! :p

Tot nu toe heb ik al een hele fijne zwangerschap gehad, zonder enige problemen of kwaaltjes! Ik mag me bij de gelukkigen prijzen die helemaal geen last heeft gehad van ochtendmisselijkheid, en andere ongemakjes! Daarom vind ik het nu soms nog een beetje onwerkelijk dat ik echt wel zwanger ben! :D

9. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Berna, ik heb me vanochtend weer gewogen, hier ook al 6kg erbij. Weet eigenlijk niet of dat normaal is. Zal het donderdag eens aan de VK vragen.
    Ik voel me er ook heel dubbel over, let normaal erg op mijn gewicht en nu komen de kilo's er maar bij.

Jessica, leuk kamertje, die beestjes zijn idd er g leuk!

Ga toch eens proberen of Mark niet eerder aan het kamertje wil beginnen dan oktober (er moet nog een muur geplaatst worden) duurt nog zooooooo lang.

Cinnemie, Gefeliciteerd en welkom! Als je buik begint te groeien komt dat besef waarschijnlijk snel!

10. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    nou annelies ben ergens blij dat ik niet de enige ben
    het lijkt misschien of ik niet blij ben met mijn zwangerschap ben ik wel heel erg juist maar heb zoveel moeite gedaan om op mijn streefgewicht tekomen en nu komt er langzaam aan steeds iets bij en je doet er niets aan en dat vind ik nog wel eens moeilijk

11. Niet meer actief

Welkom cinnemie! Ik vind het ook nog steeds hartstikke onwerkelijk hoor dat er zo'n mooi klein wezentje in mn buik aan het groeien is!

@AnneLiesje: wij kunnen waarschijnlijk pas eind oktober aan de babykamer beginnen. Begin oktober komt er een bouwbedrijf voor de voorgevel en dan pas kunnen wij aan de gang. Vind dat ook nog veel te lang duren! Het lijkt me helemaal geweldig als het al klaar is en je af en toe daar kan gaan zitten en genieten...

12. annika1985

annika1985 Niet meer actief

goedemorgen dames.

Hier staan de meubeltjes ook al in elkaar :D
    Alleen ik blijf zo misselijk bleh. hahahaha

Berna geef die kilo's maar aan mij hoor kan ze goedgebruiken :p

Er is ook gependelt voor mij en daar kwam uit dat ik een dochter krijg.
    Nou we zullen het wel zien morgenavond.

veel liefs Annika

13. Lefbekkie

Lefbekkie Bekend lid

16 apr 2007
    682
    0
    0
    Onderwijs en jeugdhulpverlening
    Kudelstaart
    Ja kwartiertje later stond alles er weer, ik zal wel spoken zien hahaha

14. Lefbekkie

Lefbekkie Bekend lid

16 apr 2007
    682
    0
    0
    Kudelstaart
    Hmm net ook op de weegschaal gestaan 5,5 kilo erbij...poe hoop hoor. Vanaf nu ga ik er niet meer op staan is bij mij gewoon psychisch want heb zoveel moeite gedaan voor 20 kilo minder en begrijp me goed dat ik nu aankom voor ons kwinky vind ik niet erg, maar wil me niet die gewichtsgrens over zien gaan die ik eigenlijk niet meer wil zien...

Blijf raar dromen maar dat schijnt erbij te horen.
    vriendin van me is zo overtuigd dat het een meisje wordt dat ze al een kadootje voor straks heeft gekocht voor een meisje haha.
    Niet dit weekend maar weekend daarop gaan we de deur van de babykamer omzetten (dat ie naar de buitenkant opengaat) en dan de vloer leggen in de babykamer. Ik kan niet wachten eindelijk aan de slag.

Mooi geluid Marieke! Ik heb de baby paar keer gevoeld al twee weken nu maar zijn ook echt dagen dat ik echt niets voel.

15. Lefbekkie

Lefbekkie Bekend lid

16 apr 2007
    682
    0
    0
    Kudelstaart
    O ook leuk trouwens nog even en dan zijn de eerste op de helft alweer, poe nog een paar weken en dan zit iedereen weer op de helft, gaat eigenlijk best wel snel toch weer! Weet nog dat we ons druk maakten om de 12 weken grens haha gaat leuk nu allemaal op naar de 20 weken echo!

16. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    en daarna de 28 weken grens! zou ik ook wel lekker vinden hoor

17. Niet meer actief

Wat is er met de 28 weken grens?

Ik heb dat ook lefbekkie, dat ik een bepaalde grens qua gewicht niet wil bereiken...

18. Niet meer actief

Heb het hartje ook gehoord Marieke. Heel mooi en duidelijk!

19. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    Dan is het kindje potentieel levensvatbaar...!

20. Niet meer actief

Oh oké!
    Dus we leven nu met zn allen naar de 20-wkn grens toe, daarna naar de 28-wkn en daarna naar de 40! Wat gaan we toch een spannende tijd met zn allen tegemoet!

Deel Deze Pagina