linda ik ken het helemaal weet dat ik hem over ga want zo moeilijk is het niet, (niet die 20 kilo hoor, maar dat gewicht daartussen ergens) maar goed ik ga niet meer op de weegschaal lekker naief want ik wil het niet meer weten. Oma worden, alsjeblieft nog niet hoor. Weet dat het hard gaat maar daar moet ik nog niet aan denken hoor.
Hahaha oma... Dan zijn we alweer ergens tussen de 50 of 60 jaar?! Sjonge jonge jonge... Zullen we daar nog maar niet aan denken?!
Haha nu draven we wel door! Eerst maar naar de 20wk! Poeh bijna 5 uur, heb het weer helemaal gehad voor vandaag.
Me too... En morgen moet ik al om half 8 beginnen en aan het eind van de dag ook nog eens naar ons kantoor in Vianen, waardoor ik pas om 19:00 uur thuis ben... Zucht...
ik dacht dat 25 weken de levensvatbaarheid grens was, of 26 weken. want 26 weken is toch ook de behandelgrens? als je daar komt, dan gaan ze je kindje proberne te redden als je te vroeg bevalt, én heb je ook recht op zwangerschapsverlof heb ik uitgezocht. ontzettend sneu voor caruli en haar man! wat een vreselijk nieuws! dat is de angst van elke zwangere denk ik..... vreselijK! hoop dat ze deze periode snel mag afsluiten maar het gemis zal er altijd blijven ben ik bang.... weer een teken dat het niet zomaar iets is, een kindje willen krijgen he? het blijft een wonder! ik heb ook het idee dat ik ukkie al een keer of twee gevoeld heb. aan de andere kant, dat is wel erg vroeg misschien en durf het niet met 100% zekerheid te zeggen (kunnen ook nog darmen zijn geweest ms). ik kan niet wachten tot ik haar of hem erg goed kan voelen. en ik kan ook niet wachten tot de 20 weken echo, al ben ik tegelijkertijd ook een beetje angstig, want stel je voor dat je dan hoort dat er iets niet goed zit.... brrrrr. maar goed, ga maar van het positieve uit, ik heb me voorgenomen zoveel mogelijk te proberen niet bang te zijn voor alles wat er zou kúnnen gebeuren. wat dan komt, daar deal ik dan wel mee. hoe verder ik kom, hoe spannender het wordt voor ons. blijft natuurlijk onze zwangerschap van mijn dochter in onze hoofd.... dat was onwijs complex en hoop heel erg hard dat het met dit ukkie beter gaat allemaal. maar goed, zoals ik al zei, die horde nemen we wel als we ervoor staan! EN BEN OOK ZO BENIEUWT WAT HET IS! hahaha. bijna iedereen wil het wel weten geloof ik he? leuk hoor!
Vind het verhaal van Caruli ook erg aangrijpen.. Je gaat echt nadenken over hoe je eigen leven is en hoeveel geluk je zelf hebt.. Ik hoop dat ze veel steun en liefde krijgt van haar familie en vrienden..
Jessica leuk kamertje! Ben blij dat ik weer thuis ben, wat een k*dag op werk zeg, nog 3 weken en dan vakantie en oh oh oh wat ben ik eraan toe! (Zo dat ben ik kwijt) Ben nog steeds zo benieuwd wanneer ik de kleine ga voelen.... En naar de 20weken echo, zit alles goed en wat is het? De grote vraag, hihi! Gaan jullie het vertellen? Ik wel, kan m'n mond toch niet houden en daarbij ben ik een open boek, dus ze komen er toch wel achter, hihi!
hallo dames, ik ben er weer! ben weer 2 dagen aan het werk en dagjes weg geweest toen het nog lekker weer was. enneh ik krijg nu een flinke buik.... eindelijk. morgen naar de VK, heb er zin in!
Zo eerste werkdag zit erop. Was wel weer leuk met de jongens. Maar ben nu wel moe en bandenpijn uiteraard, maar ja dat hoort er bij en ik doe rustig aan dus moet wel goed komen. Heb weer even buikfoto: Annelies de boekjes gaan morgen op de post, was ze vanmorgen vergeten sorry.
MIss Frodo, mooi buikje! Marij, ik vind het ook iedere keer weer een wonder, het blijft toch heel speciaal.
Eerst maar eens mijn eigen rijbewijs! Ben momenteel bezig met rijlessen... Pfff wat een investering zeg, financieel en geestelijk mag ik wel zeggen! Ik zal heel blij zijn als ik hem eenmaal heb, maar elke week weer die les begint me zeker nu ik zwanger ben, best op te breken! Nu maar hopen dat ik examen mag doen (en slaag!) voor de bevalling!
Wat spannend MamaSu! Weet je al wanneer je af mag rijden? Ik vond destijds het ook zo vervelend rijles, maar ben nu zoooooo blij met mijn rijbewijs!
zo miss frodo wat een mooie buik. Mamasu ik hoop dat je in 1keer slaagt.Ben je allang bezig. Ik ben blij dat ik mijn rijbewijs heb. Zenuwslopend . Ik heb 2dagen last gehad van de banden zo wat kan dat vervelend zijn kon er slecht van slapen. Nu heb ik last van mijn ribbenkast onderin van die rare steken de hele dag. Jakkes wordt er bang van . Iemand hier ook last van.