Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suuzje

Suuzje Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.024
    0
    36
    Hier ook weer eens een berichtje van mij. Ik heb de afgelopen weken wel gewoon meegelezen, maar ben nog altijd zo verschrikkelijk moe dat ik de fut niet had om uitgebreid te reageren :( .
    Afgelopen donderdag bij de verloskundige geweest, en mijn bloeddruk blijft gewoon best laag. Daardoor ben ik zo vermoeid.

Vandaag lekker een goed dagje, dus we nemen maar gelijk de tijd om weer een berichtje te plaatsen :D .

Het verhaal van Caruli. In een woord verschrikkelijk!

Wat leuk dat sommige meiden de kleine al voelen! Ik heb af en toe wel het idee dat ik wat voel, maar ik kan het niet goed plaatsen. Af en toe denk ik dat ik de dingen die ik voel juist voel omdat ik er zo mee bezig ben. Ach ja, over een paar weken weten we zeker of het de kleine is.

Ook al een paar meiden die weten wat ze gaan krijgen. Wat leuk! Wij zijn ook erg nieuwsgierig. Wij denken allebei dat het een jongen zal zijn. Volgende week hebben we een pretecho, dus we hopen dat het dan te zien is.

Rare dromen heb ik nog niet gehad. Ik heb alleen dat als ik 's nachts wakker wordt, ik ook klaarwakker ben, en het dus weer heel lang duurt voor ik weer in slaap val.

De eerste kinderkamers zijn ook al af. Wij zijn nog niet verder gekomen dan het verfen van de wanden. Gelukkig is mijn man erg handig, en vertrouw erop dat het wel op tijd af komt. Nog bijna 5 maanden de tijd.

@ Lexie: over de hoogte van de bm: bij mij was het afgelopen donderdag 2/3 ns. Ik neem aan dat dit op 2/3 van de afstand van schaambeen naar navel is.

@ guppie: hoe is het je bekken?

@ Stiertje: waar blijft je foto? Ik ben nieuwsgierig!

@ Annika: vandaag pretecho. Spannend! Hoe was het?

@ Marieke: gaaf he, dat hartje en die bewegingen horen. Wij kunnen er ook geen genoeg van krijgen hoor. Na 1 x gelijk verslaafd!

@ Jessica: leuk kamertje!

@ Berna: ik vind het ook niet leuk hoor, dat aankomen. En dan te bedenken dat het alleen nog meer gaat worden......... Mijn goede voornemen voor 2008 wordt flink sporten denk ik

@ Linda1980: pas eind oktober de verbouwing klaar? Dan is het te hopen dat het geen vertraging op loopt. Anders wordt het nog stressen ook.

@ Meliske: ik heb echt bewondering voor hoe je toch door gaat. Het is niet niks, en je wereld staat na zo'n gebeurtenis wel even stil denk ik. En af en toe een dagje dat het wat minder gaat is logisch. Deze keer gaat het vast en zeker helemaal goed!

@ Roxyrox: veel plezier!

@ Anneliesje: je hebt alles al vroeg bij elkaar. Wel lekker om je daar niet meer druk over te hoeven maken, en lekker voor de leut kunnen shoppen.

@ Geraldine: die laatste week is zo voorbij hoor! Ik ben zelf 10 mei getrouwd, en de laatste weken vlogen voorbij. De dag zelf ook, dus geniet van elk moment!

Pff, ik moet het toch eens wat meer bij gaan houden, ben gewoon 45 min bezig geweest :( Volgens mij heb ik nu vanaf pagina 230 wel overal op gereageerd. Als ik toch iets vergeten ben......sorry :oops:

Voor het lijstje nog wat aanvullingen:
    15 augustus: pretecho
    30 augustus: 4e x verloskundige
    3 september: 20 weken echo
    5 september: 20 weken echo (is een oefening voor studenten in Tilburg, extra foto's :) )
    19 oktober: pretecho

Inmiddels al weer 25 jaar, en 4 kilo aangekomen.

2. Suuzje

Suuzje Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.024
    0
    36
    Ik heb ook weer een nieuwe foto van mijn buik(je) geplaatst. Ben er eerlijk gezegd best trots op! :oops:

3. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    wow suuzje, wat heb je al een mooie buik zeg! daar kan je zeker wel trots op zijn!
    En ook nog zoveel echo's in het vooruitzicht! Vervelend dat je bloeddruk zo laag blijft, maja beter als te hoog he ;)

4. appelsientje

appelsientje Fanatiek lid

5 mei 2007
    1.308
    0
    0
    ahh paar dagen niet gekeken en al zoveeel berichtjes erbij.. pff.. alles goed verder met iedereen?

en suuzje wat een mooie buik zeg, hihi laat dat -je maar weg hoor, hij is enorm! haha

5. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    MJ wat leuk zeg!

6. klein wonder

klein wonder Actief lid

29 dec 2006
    131
    0
    0
    anita1975

De steken zijn gelukkig weg. Misschien toch te druk gedaan. Heb teminste vanacht nog wel goed geslapen.

suuzje wat een mooie buik heb je al.
    annika Hoe was je echo!
    Geraline Spannend hoor.Het is zomaar zo ver.
    anneliesje we hebben het meeste besteld de kleine dingen moeten nog komen. Eind deze maand kunnen we de kinderwagen ophalen spannend.

sorry voor wie ik verder vergeten ben :oops:

7. klein wonder

klein wonder Actief lid

29 dec 2006
    131
    0
    0
    anita1975 bedankt voor de info en je lieve berichtje. :D

liefs klein wonder

8. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    klein wonder, fijn dat de steken weg zijn! Vanaf nu niet te druk mee doen he, maar lekker alles op je gemakkie ;)

9. Niet meer actief

Jeetje Meliske, ik wist inderdaad ook niet waar je dochtertje aan is komen te overlijden… Echt verschrikkelijk zeg… Ik heb ook echt bewondering voor je hoe je doorgaat en ermee omgaat!

AnneLiesje: en heb je me gezien?! :D

Wat leuk mj, 2 meiden!

Morgen mijn laatste dag van MvM, eindelijk! Wil ook weer gewoon in de wc plassen!

Geraldine: spannend hoor, bijna trouwen! Ik ben vorig jaar in juli getrouwd! Probeer er maar zoveel mogelijk van te genieten, die dag vliegt voorbij! Enne, wij willen wel foto’s zien hè?

Zo Suuzje, je hebt weer goed alles bijgelezen aan al je antwoorden te zien… Ik ga ervan uit dat het met de verbouwing allemaal nog wel gaat lukken hoor! Mn mannetje is gelukkig héél handig en hem kennende gaat ie aan de slag zodra hij kan! In november komt de kinderkamer, dus dan willen we toch wel alles klaar hebben. Supermooi buikje heb je trouwens!

Klein wonder: ik heb vorige week heel veel steken gehad bij mn schaambot. Had vorige week ook een hele drukke week en heb er nu stukken minder last van, dus ik denk dat het toch echt een teken van ons lichaam is om rustig aan te doen!

10. anita1975

anita1975 Niet meer actief

graag gedaan hoor :D

11. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    En toen was mijn berichtje weg....

Dan maar overnieuw.

Linda, heb niets oranjes voorbij zien flitsen

Suuzje wat een mooie buik al ben er wel een beetje jaloers op hoor!

Klein wonder, rustig aan doen nu!

Annika, ik ben nieuwsgierig, wat is het......

Mijn collega smste zojuist dat ie vader is geworden van een dochter! Alles was goed gegaan, wel een finkerd 8 pond terwijl zij echt een klein iemand is!

12. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    ben benieuwd wanneer annika zich meldt!

13. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Aaaah er was net een merel tegen het raam gevlogen hier, Mark heeft hem opgepakt en we hebben hem een beetje water gegeven.
    Gelukkig vloog ie net weer weg! Vond het zo zielig....

14. Juni

Juni Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.562
    140
    63
    Meliske: wat verschrikkelijk wat er met Danisha gebeurd is! Hopelijk kun je toch wat genieten van je zwangerschap nu.

Annika: ik ben benieuwd hoe de pretecho was en of jullie het geslacht weten

Sorry dat ik niet op alle berichtjes antwoord.

Zoals velen hier word ik vaak wakker 's nachts. En soms schiet ik echt wakker met hartkloppingen en een gevoel van verstikking; het was weken geleden maar vannacht had ik het weer. Ik lig dan wel altijd op mijn rug als ik zo wakker schrik, en op je rug liggen schijnt toch niet zo goed te zijn he.

Vanmorgen was het kleintje heel actief, ik voelde het steeds bewegen. Ik werd al wat bang want ik had een grote kop koffie gedronken. Sinds onze vakantie in Drenthe lust ik namelijk weer koffie (maar enkel 's morgens). Ik ga vanaf nu toch cafeinevrije drinken.

Mijn vriend heeft nu ook (gelukkig) last van nesteldrang: hij is eindelijk aan het opruimen geslagen! We moeten nog zoveel oude rommel kwijtraken dat nu overal in ons huis ligt opgeborgen, want straks krijgen we er natuurlijk weer een hele hoop spullen bij.

We hebben 3 ronde tapijtjes (70 cm doorsnee) gekocht in rood, oranje en roze voor op de babykamer. Ook als het een jongentje is, vinden we dit toch wel een leuke kleurencombinatie. Vooral omdat we de muren wit houden, daardoor kunnen we wel wat met kleur spelen.
    In een babywinkel in Assen had ik trouwens een Oilily verzorgingstas gekocht; ik kon er echt niet aan weerstaan.

Ik was trouwens vandaag tot een stuk in de namiddag weer misselijk. Ik was al bang dat het weer terug zou komen, maar ik vermoed dat de stress er ook iets aan doet. Nadat we terug zijn van onze vakantie maak ik me weer veel te veel zorgen: ik moet solliciteren, klussen in huis, en ik weet gewoon niet wat eerst te doen.

Volgende week donderdag hebben we de 20 weken echo. Best wel eng he. Ze kunnen dan zoveel zien, als er iets mis is...Hopelijk is alles goed. En we zijn allebei nieuwsgierig naar het geslacht. We denken een jongentje vanwege de vrij lage hartslag en omdat de verloskundige bij 16 weken al een vermoeden had.

liefs
    juni

15. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    anneliesje, wat zielig van die merel! Gelukkig is er niks met em aan de hand. hoe heet het kindje van je collega? Fijn dat alles goed is gegaan!

juni, het valt idd niet mee om van deze zwangerschap te genieten, veel moeilijke, onzekere momenten.
    Ik wis helemaal niet dat je aan de hartslag kon merken of het een jongen of meisje was...
    De laatste keer bij mijn controle, was de hartslag 163-160 ongeveer...

16. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    zegt niks hoor die hartslag bij ons was het ook boven de 140 maar toch echt een jongen

17. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    ik zal is een poll openen bij zwangerschap ;)

18. annika1985

annika1985 Niet meer actief

19. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    annika, gefeliciteerd meid! Was het leuk om te zien?

20. klein wonder

klein wonder Actief lid

29 dec 2006
    131
    0
    0
    wat leuk annika een jochie gefeliciteerd.

Deel Deze Pagina