Annika, wat gaaf zeg! Nog een mannetje bij de januari-mama's Hoe was het? Juni, wat leuk dat je de kleine zo goed voelt, en één kop koffie mag best hoor. Meliske, heb je een voorgevoel over het geslacht? Spannend he! Nou, heb vanmiddag even heerlijk geslapen en ga dat zo weer doen! Truste
ey ey ja ben echt super blij. ja ben bij jan koninggeweest. hij word ook mijn verloskundige wel grappig veel liefs Annika
Leuk Annika! En wat is ie groot al voor de 17 weken dat je zwanger bent. Word ook steeds nieuwsgieriger naar het geslacht, nou ja nog een paar daagjes..... Vandaag weer werken, merk dat mijn lichaam het allemaal wat minder wil hebben. En ik begin nu al later dan normaal en stop eerder. Hoop het zo lang mogelijk vol te houden maar of het gaat lukken... Nouja tot later maar weer.
Annika: wat leuk een jongetje! Gefeliciteerd! AnneLiesje: wel toevallig hoor, want de dochter van mn baas heeft gisteren een meisje gekregen, 9 pond zei ie! Heet de dochter van jouw collega niet toevallig Iris?
marieke, ik had eerst heel sterk het voorgevoel dat het ene jongen zou worden, toen ik op vakantie in spanje was werd ik op een ochtend wakker en toen was ik heilig overtuigd van een meisje...zo ineens en nu neig ik toch weer meer naar een jongen... owwwwwww ben zoooooo benieuwd, maar als het allemaal maar goed is en goed gaat dan ben ik al heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel tevreden Wat is jou voorgevoel? berna, heb je al veel stoere jongenspakjes ingeslagen? missfrodo, lekker aan toegeven hoor, als je lichaam aan geeft dat je het rustiger aan moet doen, je bent niet voor niks zwanger beetje profiteren mag linda/anneliesje, hihi dat zou toevallig zijn als jullie het over dezelfde vrouw hebben die is bevallen hier lekker weer is een goede dag! Voel me goed, voel me zwanger, ben trots op me buik EN ben vandaag alweer 19 weken! ik ga eerst even wat eten, ik rammel van de honger, en dan zal ik weer even een buikfotootje maken
Goedemorgen dames, Het lukte helaas niet om het hartje te kunnen horen aangezien mijn hartslag die van de beeb overstemde. Dus heb ik een echo gehad. Alles was perfect! Toen vroeg Mike of zij al konden zien wat het werd en dus is er een poging gewaagd. De verloskundige i.o was er ook bij en samen hebben ze gekeken. Beiden zagen ze een jongetje! Mijn gevoel is dus bevestigd! Het was een voorzichtige uitspraak zeiden ze maar ik zag gewoon dat ze er beiden helemaal overtuigd waren. Ze zeiden allebei : O ja! Oh ik zie het! Voor het eerst weer een neefje erbij in de famillie, we zijn met zoveel meiden! Even een update voor marieke: 12-09 Naar de VK
roxyrox, wow gefeliciteerd meis! Wat een gaaf nieuws! Alweer een jongetje erbij dus! Ook jij maar lekker shoppen tussen de jongenskleertjes vandaag
20 augustus nog ruim een week ahhh als er nu al 3 meiden zijn die het weten..dan begint het hier steeds meer te kriebelen.
ey goedemorgen dames. nog een jongetje erbij wat leuk zeg. dames heel erg bedankt voor jullie berichtjes. ik ga zo proberen de echo's in de album te zetten. veel liefs Annika
Ja, dat geloof ik best. ik had het ook nooit verwacht hoor. anders gad ik nog een maand moeten wachten....
hoi hoi het is me ook gelukt een foto in mijn album te zetten. mocht het voor de gene niet gelukt zijn om de link te bekijken. veel liefs Annika
Wat leuk 2 jongetjes erbij! Annika, wat een mooie foto's Roxyrox, dat was een geluk bij een ongeluk dat je een echo kreeg en het geslacht kon zien! Linda, ze heet Joy en is zooooo mooi. Heb vanochtend foto's gezien, ik wil ook! Woog trouwens 8 pond! Melisje, lekker genieten vandaag! 19 weken wouw wat gaat dat hard. Ben erg beniweuwd naar je buik! Miss Frodo, goed naar je lichaam luisteren! Als het niet gaat gaat het niet! Vanavond weer naar de VK, heb een hoop vragen... Maak me nog steeds beetje zorgen dus hoop dat ze die weg kan halen! Fijne dag allemaal. Ga snel weer aan het werk! Druk hier
Dat was zeker een geluk bij een ongeluk anneliesje! Stel vanavond gewoon lekker je vragen en ik hoop idd dat ze je gerust kan stellen
anneliesje, hopelijk kan de VK je vanavaond gerust stellen. Ben je bang dat het niet goed zit? nou hier komt ie dan..
Wow weer een jongen erbij! Gefeliciteerd Roxy! Ik moet nog even geduld hebben, maar dat wordt idd steeds moeilijker! Moet voor de 20-wkn echo nog wachten tot 4 september... Niet teveel zorgen maken AnneLiesje! Fijn dat je vanavond weer naar de vk kan, die nemen vaak toch weer heel veel zorgen weg!