Mooi buikje Meliske! Zal binnenkort ook eens een fotootje gaan maken... Ik draag mn buik trouwens niet echt super naar voren, heb het idee dat ik over heel mn lichaam dikker geworden ben hahaha
Wow mooie buikjes allemaal hoor! Ik ben ook zo benieuwd of het een meisje of een jongen is, helaas moet ik nog tot 11 sept wachten.. Weet iemand hoe ik hier een foto kan plaatsen? Heb al gekeken, maar dan zegt hij dat ik geen foto's mag plaatsen in dit topic.. Hier slecht nieuws erbij..ik heb beginnende bi en ik kan er 1 ding over zeggen"het doet onwijs pijn" Sorry dat ik niet op iedereen apart reageer, maar jullie kletsen ook zoveel moeilijk te onthouden allemaal.
ik had anders ook tot 6 september moeten wachten. maar een gelukje bij een ongeluk. Zag trouwens ook dat mijn placenta voor ligt. dan voel je de beeb toch minder?
Annika en Roxanne: gefeliciteerd met jullie jongen! Wij hebben sterk het gevoel dat het bij ons ook een jongen wordt; volgende week weten we het misschien. Wat zouden dat veel jongens zijn! Meliske: dat van die hartslag is wel een bakerpraatje eigenlijk. Als de baby slaapt heeft ie een lagere hartslag, dus misschien heeft de verloskundige wel geluisterd toen het sliep. En sowieso is er altijd 50% dat je goed zit he. Zo, vandaag eerst maar weer aan de slag met solliciteren. Vanavond misschien weer wat opruimen in huis. Trouwens, vannacht schrok ik wakker met zo'n enorme kramp in mijn kuit. Er zat echt zo'n harde bal in mijn kuit. Herkennen jullie dit? groetjes juni
@ Moby, ja die heb ik daar gehad. Zij zijn universitair en aangesloten bij het UMC en WKZ in Utrecht. Bovendien zit het praktisch om de hoek, en het scheelde mij weer dubbele afspraken met een aparte VK en gyn. Eigenlijk had ik geen echo maar ze wilden weten waar de beeb lag omdat mijn eigen hartslag die van de beeb overstemde.
Krampen en je kuit is vervelend. Mijn moeder zegt dat je dan suikertekort hebt. ofdat klopt weet ik niet. Zelf heb ik het nog niet gehad, maar jij bent ook nog wat verder dan ik.
roxanne wat leuk NOG een jongen haha ze zijn tot nu toe in de meerderheid maar zoveel dames moeten nog.. Meliske prachtige buik zeg! En ja we hebben een spijkerbroek met leuke trui gekocht verder nog niets.. geld is even beetje op haha Vanavond gaan we verf halen wit lime en aquablauw even kijken hoe we het precies gaan doen denk ik 2 muren wit 1 klein muurtje lime en 1 muur wit blauw en lime strepen verticaal.. Anneliesje niet teveel zorgen maken he!
roxyrox, bij mij ligt de placenta ook aan de voorkant, en dan voel je het idd later, minder vaak en minder duidelijk moby, ai wat vervelend meid die BI! juni, ja dat herken ik heeeeel goed. Schijnt ook een echte zwangerschapskwaal te zijn, krampen in de kuit, ik heb er regelmatig last van. en dan de volgende dag spierpijn in je kuit berna, ow wat leuk zo'n klein spijkerbroekje! En lijkt me erg leuk die muren in die kleuren! dan maar hopen dat het ECHT geen meisje wordt heb je ook echo foto's waar je duidelijk op kan zien dat het een jongetje word?
@Juni: ik werd vorige week wakker van ontzettende kramp in mn kuit, oh wat doet dat pijn zeg. En Roy maar lachen... En idd Meliske, de volgende 2 dagen spierpijn in mn kuit! Geen pretje! Maar had ook al gehoord dat dat ook een zwangerschapskwaal is, hoop dat het niet vaker terugkomt!