Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moby

Moby Actief lid

15 mrt 2007
    476
    0
    0
    in dit topic

Ik heb net ook al in de regen boodschappen gedaan 8)

2. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    je gaat naar http://www.imageshack.us/
    druk je op bladeren en dan kies je de foto die je hier wilt hebben.
    als je foto in die balk staat duw je op host.
    Moet je even wachten, je foto wordt geupload.
    Dan pak je de onderste link, achter die link staat:
    "Direct link to image"

die plak je hier in dat stukkie waar je moet typen.
    ervoor zet je [​IMG]

dan moet ie als het goed is werken ;)

3. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    nee maar deze man heeft het echt nog nooit fout gehad haha en anders maken we wat blauw is gewoon roze :)

4. Niet meer actief

Ik heb op mn werk even snel zelf een buikfoto gemaakt, zie album! Je ziet het op de foto best goed, dat had ik helemaal niet in de gaten! Vind het zelf nog zo raar als ik voor de spiegel sta, lijkt net of ik twee buiken heb haha, maar dat zie je op deze foto helemaal niet!

5. Moby

Moby Actief lid

15 mrt 2007
    476
    0
    0
    Kijken of mijn foto het doet

15 weken

6. Moby

Moby Actief lid

15 mrt 2007
    476
    0
    0
    jaa hij doet het! Thnx Meliske

7. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

wat een mooie buiken dames!

8. Niet meer actief

Mooi buikje Moby!

9. anita1975

anita1975 Niet meer actief

hoi juni,

ik was ook wakker vannacht en merkte ook dat ik kramp had in mijn kuit....
    dit kan nog erger worden....heb het bij elke zwangerschap gehad..helaas
    wat ik dan altijd doe als ik op bed lig es mijn tenen naar beneden doen.
    hoop voor je dat je het niet al te vaak gaat krijgen.

anita

10. Moby

Moby Actief lid

15 mrt 2007
    476
    0
    0
    Dank je :oops: bij jou ook!

Zo ben ik eigenlijk normaal (4 wkn zwanger)

11. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    :idea: berna, haha ja das waar dan kun je het altijd nog rose maken ;)

:idea: wow linda, mooie buik joh! En jij maar zeggen nu begint ie eindelijk te groeien! Het is al een flinke hoor!

:idea: moby, jaaaaaaaaa gelukt! Mooie buik hoor! flink gegroeid vergeleken met de 4 weken!

12. Niet meer actief

Ja stom hè?! Als ik zelf voor de spiegel kijk ziet ie er heel anders uit hahaha. Ben er gewoon trots op :D

13. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    hahaha ja da vind ik zelf ook.
    heb best een diepe navel, en als ik in de spiegel kijk zie je die navel door me truitje heen, en op de foto's niet :)

14. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Mooie buikjes dames, ik zal vanavond weer een foto plaatsen!

Maak me inderdaad nog steeds een beetje zorgen, heb elke dag buikpijn en voel me niet zwanger... Zal waarschijnlijk niets aan de hand zijn, maar ik ben nogal een tobbertje wat dat betreft.

En dan is het hier ook nog eens megadruk... Kon net wel huilen had iemand aan de tel. die deed zo lelijk tegen me.

Jullie zijn in ieder geval lief, dus ik kom maar af en toe even hier kijken ;)

15. anita1975

hoi meiden,

wat schrijven jullie veel zeg.

maar wij denken ook dat het een jongetje word, waarom weet ik eigenlijk niet.
    Wel voel ik de baby denk ik al....soms is het nog wat dubbel, en het is niet de eerste keer dat ik zwanger ben maar toch. Net voelde ik weer wat onderin mijn buik...op de plek waar de baby dus ligt.
    dinsdag om 9 uur moet ik naar de vk en dan word ook de 20 weken echo besproken. dus wanneer ik die heb weet ik dus nog niet. zouden ze het samen voegen met een afspraak? hoop het niet haha want dan kan ik een keer extra en ik hoop ook dat de echoscopiste het ook kan zien met die echo dan....ze zei wel we kunnen het wel zien maar met zekerheid zeggen we he met 25 weken....Ook kan ik bij hun een pretecho doen geloof ik....zal ik dinsdag ook eens wat meer info over vragen.
    Ik voel me op zich wel fit maar soms heb ik zoiets van gatsie het duurt me te lang allemaal....(en dan weet ik het ook nog maar net 6 weken) ik wil meer gaan voelen enzo....hebben jullie dat ook....?

nou ik ga weer....

gr anita

16. Moby

Moby Actief lid

15 mrt 2007
    476
    0
    0
    Pff ik herken het helemaal Anneliesje. Ik ben al onzeker op zich en nu ik zwanger ben helemaal!
    Ik probeer maar te denken dat alles wel goed komt en dat die pijntjes erbij horen.
    Als je het echt niet vertrouwt kan je altijd de vk even bellen.

17. Niet meer actief

Dat heb ik dus ook Meliske! Ik heb ook best een diepe navel en daardoor lijkt het alsof ik 2 buiken heb hahaha.

@AnneLiesje: dat heb ik ook als iemand lelijk tegen me doet, dan moet ik echt moeite doen om mn tranen tegen te houden! Aan de andere kant zeg ik t nu ook wel makkelijker als ik het ergens niet mee eens ben... Succes bij de vk vanavond!

18. anita1975

trouwens mooie buikfoto's hoor allemaal....

19. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    :idea: anneliesje, wat vervelend dat je dan ook nog van die stomme mensen aan de telefoon krijgt! Ik kan je een ding zeggen, als het echt niet goed zit, zover in de zwangerschap, dan voel je dat echt heeeel duidelijk aan je lichaam. Je voelt echt heel goed dat het niet meer goed zit van binnen. Je buik groeit niet meer, je buik is afgezakt naar onder, staat niet meer strak. Hoelaat moet je vanavond bij de VK zijn? Kun je niet ellen of je vanmiddag rond een uur of 2 mag komen omdat je je zo druk maakt?

:idea: anita, weet jij pas 6 weken dat je zwanger bent?

20. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    hebben jullie al namen?
    ik zit zo over de tweede naam te denken kom er niet uit.. mag niet te leuk zijn voor evt een volgende haha

Deel Deze Pagina