Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Lefbekkie, veel plezier op de bruiloft en nog even doorbijten op het werk!

Lammetje, leuk zeg al die 13 januari mama's, hoe voel jij je?

2. franklin

franklin Actief lid

2 jan 2007
    109
    0
    0
    ten eerste christie heel veel sterkte, hopelijk kan de ha een oorzaak vinden en je verder helpen.

De nieuwe zwangere dames natuurlijk supergefeliciteerd!

Ik heb vandaag gelukkig niet al te veel klachten gehad, lag er gister al supervroeg in met hoofdpijn en misselijk. maarja alles voor de beeb he ;)

3. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    morgen dames
    vandaag 6 weken.. schiet toch best wel een beetje op nu..
    Vandaag half dagje werken. VOel me verder prima gisteren zeurende pijn rechts onderin mijn buik schrok wel even maar nu is het weg.
    Fijne dag he!

4. Lefbekkie

Lefbekkie Bekend lid

16 apr 2007
    682
    0
    0
    Onderwijs en jeugdhulpverlening
    Kudelstaart
    Vannacht zo idioot gedroomd. Maar goed komt erop neer dat ik verplicht naar een vrouw moest en die vertelde dat het mis was..... Echt ik ben er te erg mee bezig...Ben zo bang dat het weer fout is terwijl er geen enkele aanleiding toe is opt moment. Voel me goed soms wat gerommel in mn buik maar meestal niets en vandaag voor het eerst wat pijn in de boobs....
    Collega van me was er net hmm jij was toch zo op dieet en zo erg afgevallen (was 11 kilo kwijt) je hebt nu weer een buikje? je bent toch niet zwanger hihih ja sorry hoor ik kan er niet om liegen haha. Maar is dus al echt te zien... Maar een hele wijde trui aan vandaag ;)

5. annika1985

annika1985 Niet meer actief

ey Anneliesje.

met die babysound hoor je vaker je eigen hartslag dan die van je kleine.

ik heb er zelf ervaring mee het is echt zonde.
    als je hetecht wil volgend kan je betr kijken naar een doplerset dus kan je ook krijgen via internet.

veel liefs.

ps hoe is het met de rest?

Annika

6. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    heey anneliesje ik voel me prinma beetje sneller moe zo af en toe waar ik het meeste last van heb zijn mijn(.) (.) en mijn reuze gezellige buien ehem nog meer mensen daar last van?

Lefbekkie ik had gedraamd vannacht dat ik ergens was en begon te vloeien ik helemaal overstuur in mijn droom en zei ik wil nooit meer zwanger worden kl#$%^te zooi!maar gelukkig is alles nu nog goed pffffff effe zuchten he

7. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Goeiemorgen allemaal,

Is het bij jullie ook zulk slecht weer? Wat een regen zeg. Nog 1 dagje werken en het is weer weekend! Heerlijk hoor. Ik ben altijd vrijdags vrij.

Zondag gaan we het aan de (schoon)ouders vertellen, een mooie gelegenheid met moederdag! Ik wlide voor mijn moeder iets kopen met voor de liefste oma erop, dit wordt het eerste kleinkind voor mjn ouders dus wel speciaal!

Hier nog steeds last van mijn darmen, had gisteren avond een opgeblazen buik, leek wel 3 maanden! Nu gelukkig weer weg.

Fijne dag iedereen!

8. Lefbekkie

Lefbekkie Bekend lid

16 apr 2007
    682
    0
    0
    Onderwijs en jeugdhulpverlening
    Kudelstaart
    ha lammetje dus ik ben niet de enige die dat heeft haha. Werd echt helemaal gestresst wakker en toen gelijk naar de wc gerend.
    Voor mijn ouders wordt het ook de eerste, leuk hoor! En voor mijn schoonouders de 2de (mn schoonzus is in augustus uitgerekend).

9. moppie1982

moppie1982 Bekend lid

2 mei 2007
    830
    0
    0
    goeiemorgen allemaal

hoe voelen jullie zich vandaag.
    ik voel me goed.
    ik voel me alleen wat opgeblazen.
    als je je buik inhoudt en uit blaast dan is het een beetje gevoelig. verder niet erg veel last van. alleen smorgens vroeg wakker om 5 uur. elke morgen. kan dan niet meer slapen.

savonds na een hele dag werken erg moe. val om 7 uur al haast in slaap.
    hebben jullie trouwens al namen of niet.

toen mijn man en ik net samen waren hadden we deze namen al 5 jaaR GELEDEN en nu blijven ze nog steeds hetzelfde. hebben jullie al wat spulletjes gekocht of niet?

ik heb zelf ook missed arbortion gehad op 7 december en weet hoe de meeste van jullie zich voelen. echter ben ik deze zwangerschap heel anders begonnen als de vorige keer en ben daarom nu ook niet zo onzeker. tuurlijk hoop je dat alles goed blijft gaan. maar ik probeer er toch van te genieten. en ik hoop dat jullie dat ook doen. te veel stressen is ook niet goed voor de kleintje en het zou toch heel erg jammer zijn dat je dan alsnog je kindje verliest door de stress en door jezelf veel te druk te maken. probeer er allemaal van te genieten, dat maakt de zwangerschap een stuk leuker en minder onzekerder. geloof me.

groetjes moppie

10. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    elst
    hoi hoi moppie ik heb ook al namen ja al een tijdje toen we besloten zwanger te worden had ik ze maar zo.
    en ik heb dat ook smorgens zo vroeg wakker maar toch ben ik soms nog wel moe maar slapen ho maar..
    ik word ook midden in de nacht wakker van de honger soms wel 2 keer dus nu liggen de muesli bollen op mijn nachtkastje ha ha

anneliesje wij vertellen het voorlopig nog niet er kan nog zoveel gebeuren vorige keer heb ik het ook niet verteld pas toen het mis ging en ik naar ziekenhuis moest en oma op de kleine moest passen dus nu wacht ik eerst de eerste echo af en dan vertel ik het alleen de opa en omas na 12 weken de rest pas als het lukt want ik groei nou al jeetje ... maar ze zeggen dat het altijd eerder is bij een tweede maar dan vaak pas bij 9 weken ikke beetje vroeg dan

11. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    talitha, nog maals gefeliciteerd meid!

sporty, gefeliciteerd met je zwangerschap!

lammetje, jeetje wat ene verhaal, kan me voorstellen dat de schrik er nu ook aardig in zit! Denk dat je veel afleiding moet zoeken, zodat je er zo min mogelijk aandenkt.

berna, jaaaaa we zijn alweer 6 weken! ! !

lefbekkie, hihi dus jou buik begint ook al lekker te groeien! Hier ook hoor, bijna tijd voor de eerste buikfoto!

anneliesje, is idd een leuk idee om je moeder zo'n moederdagcadeautje te geven!

moppie, ik voel me idd ook wat opgeblazen, maar voel me ook echt wel zwanger, heb nu echt een "zwanger-gevoel" in me lichaam :)

12. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    Zwanger

01. suiske(22) ?? 01-01-2008 ? kindje + ?? kg
    02. Ma2Be(31) ?? 01-01-2008 1ste kindje + ?? kg
    03. missfrodo(32) meisje 03-01-2008 1ste kindje + ?? kg
    04. lefbekkie(24) ?? 02-01-2008 eerste kindje + ?? kg
    05. berna(26) ?? 03-01-2008 ? kindje + ?? kg
    06. Meliske(22) Jongen 03-01-2008 2de kindje + 0 kg
    07. klein wonder(26) 04-01-2008 1ste kindje + ?? kg
    08. Skat(30) ?? 04-01-2008 2de kindje + ?? kg
    09. Schijndelsvolk(22) ?? 05-01-2008 1ste kindje + ?? kg
    10. jana(36) ?? 05-01-2008 ? kindje + ?? kg
    11. sterretjes(31) meisje 05-01-2008 2de kindje - 1 kg
    12. Kyrillis(32) ?? 05-01-2008 3de kindje + ?? kg
    13. franklin(22) ?? 06-01-2008 eerste kindje + ?? kg
    14. Talitha(29) ?? 06-01-2008 1ste kindje + ?? kg
    15. illy(??) ?? 07-01-2008 ? kindje + ?? kg
    16. kristy(30) ?? 07-01-2008 2de kindje + ?? kg
    17. moppie1982(24) ?? 08-01-2008 ? kindje + ?? kg
    18. Suuzje(24) ?? 12-01-2008 1ste kindje -1,2 kg
    19. Annika(21) ?? 12-01-2008 2de kindje + ?? kg
    20. MJ(25) ?? 12-01-2008 1ste kindje + ?? kg
    21. AnneLiesje(27) ?? 13-01-2008 ? kindje + ?? kg
    22. Martje(25) ?? 13-01-2008 1ste kindje + ?? kg
    23. Talitha(27) ?? 13-01-2008 1ste kindje + ?? kg
    24. Sporty(28 ) ?? 13-01-2008 1ste kindje + ?? kg
    25. Lammetje(26) ?? 13-01-2008 2de kindje + ?? kg
    26. Ilma(26) ?? 14-01-2008 3de kindje + ?? kg

Agenda

Lefbekkie - 16 Mei- Eerste echo!
    Suiske - 21 Mei - Eerste afspraak VK
    Anneliesje - 21 Mei - Eerste echo!
    Meliske - 24 Mei - Eerste echo!
    Annika1985 - 24 Mei - Eerste echo
    Kyrillis - 24 Mei - Eerste echo
    klein wonder - 24 mei - eerste afspraak vk
    Berna - 29 Mei - Eerste echo
    Skat - 29 Mei - Eerste echo.
    Schijnselsvolk - 30 Mei - Eerste afspraak Gyn
    MJ - 30 mei eerste echo gyn
    kristy1405 - 1 juni - eerste echo VK
    Anneliesje - 4 Juni - Eerste afspraak VK
    MissFrodo - 8 Juni - Eerste afspraak VK
    MissFrodo - 11 Juni - Eerste Echo
    Martje - 13 juni - Eerste echo
    Lefbekkie - 19 Juni - Tweede echo.

Zozo het wordt al een aardig lang lijstje :) Gezellie! ! !

13. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Wow al 25 januari mama's gaat goed! Weet eigenlijk niet wat het gemiddelde per maand is? Weet iemand dit.

14. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    elst
    meliske bedankt dat ik op de lijst sta maar er zit een klein foutje in ik heb al een zootje eh zoontje van 4 ha ha

15. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    wat het gemiddelde is weet ik niet, maar bij de april mama's hebben we pas veel later een lijstje aangemaakt, en toen zaten we geloof ik rond de 28/29
    Alleen nu staat nog iedereen in het lijstje die zich aanmeld, en het zou natuurlijk kunnen dat mensen 1 keer hebben aangemeld en dan niet meer hier komen, of pas weer als de kleine is geboren ofzow.
    Dat hebben we bij de april mama's ook wel gezien, en denk helemaal als het lijstje nu al gemaakt is. Maar dat maakt niet uit, niet iedereen kan zo verslaafd zijn als wij he ;)

16. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    sorry lammetje, het is aangepast ;)

17. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Meliske, betrapt :oops: vind het erg leuk om te lezen over hoe jullie alles ervaren enzo. En aangezien ik nu op mijn werk zit.... En de baas is er niet ;)

Per 4 juni ga ik wel ander werk doe ndan is het over met de internet pret en moet ik het weer van de avonden hebben!

18. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    hihi daar moet je gebruik van maken als de baas weg is ;)

Ik moet volgende week woensdag weer voor het eerst beginnen na mijn zwangerschapsverlof, dus zal ik ook wel weer minder te vinden zijn hier op het forum. Maar ik werk mar 24 uurtjes per week, en veel avonden en weekenden, dus ik ben nog regelmatig van de partij.En per 1 augustus ga ik 15 uur per week werken, dus dan heb ik weer zee-en van tijd ;)

19. bloemetje23

bloemetje23 Actief lid

1 sep 2006
    138
    0
    0
    He zwangere meiden!

Ik voel me zo goed dat ik het eng vind! Wie heeft dit ook? Zou bijna willen dat ik spugend boven de pot hang.... erg he?!

Ik sta trouwens nog niet in het lijstje, kan ik dat zelf doen? Ik ben 11 januari uitgerekend.

Liefs Bloemetje

20. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Zo voelde ik me ook.... tot net....
    vanochtend half saucijzenbroodje op nergens last van. Tussen de middag 3 boterhammen net als anders... Kon het alleen maar net binnen houden, was een uur lang aan het kokhalzen.
    Dus maar even iets minder eten denk ik.

Deel Deze Pagina