Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

had je gewoon terug moeten brengen!

2. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    ja had ik eigenlijk wel moeten doen ja...
    ik moet wel zeggen dat ze er kei en kei veel leuke winnie de pooh spulletjes hebben.
    Voor een grote pooh fan als ikke, kan je daar lekker shoppen ;)

3. anita1975

anita1975 Niet meer actief

de mac...mmm lekker hier helaas niet in de buurt...
    wij eten ook zelf gemaakte lasagna...gemaakt door mijn vriend....
    trouwens heb ook heel vaak dat als ik iets maak ik het in de oven zet en er dan ineens geen trek meer in heb....

gr anita

4. Moby

Moby Actief lid

15 mrt 2007
    476
    0
    0
    Wat kletsen jullie veel zeg ;)

Weten jullie wat normaal is om aan te komen?
    Als ik tegen mensen zeg dat ik 6 kilo ben aangekomen, zeggen ze allemaal "zo dat is wel veel!" En ook "je eet nu zeker ook veel meer".
    Ik word er eigenlijk best onzeker van. Zelf vind ik het eig niet zoveel en het is ook allemaal bij mijn buik. ik ben nooit dik geweest en nu vind ik het niet erg om dikker te worden, want ik weet dat mijn kindje dan goed groeit.
    Maar als de mensen om je heen dan zulke opmerkingen maken, word ik erg onzeker :-k

Lekker idd de mac.Helaas komt vriendlief pas om half 10 thuis en dan moet hij nog eten. Dus maak ik maar gewoon eten: spinazie, aardappeltjes en een eitje.

5. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    :idea: anita, dat heb ik idd ook heel vaak, dat ik dan geen meer heb :(

:idea: moby, niks aantrekken van de reacties uit je omgeving hoor! vaak hebben mensen niet in de gaten hoever je al bent. 6 kilo is heel normaal, over 4 weekjes ben je al op de helft he! als je nagaat dat veel mensen rond de 15 kilo aankomen, is 6 voor iemand die bijna op de helft zit echt niks te veel. En misschien heb je wel veel vruchtwater.

6. ProudMum

ik vind pooh echt leuk voor kinderen, eerlijk waar. Maar voor onszelf niet. dus wij hebben Micky Mouse.

Foto's van het kamertje in mijn album

7. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    roxyrox, wat mooi kamertje! En wat hebben jullie al veel spulletjes! Ook al bijna klaar zeker met de "verplichte" dingetjes?

ik zal vanavond of morgen ook is een foto maken van ons kamertje.

8. ProudMum

wij hebben nog nodig;

1 hoeslaken
    2 rompers 56
    2 lakens
    1 box en een boxkleed.

Dan zijn we voor het verplichte compleet!

9. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    moby: ik ben ook al 5 kg aangekomen, zie nu dat ik wel een aantal weken voor loop, maar ik krijg opmerkingen over dat mijn buik al zo groot is, en of het er toch niet twee zijn...
    ik vind het nog wel meevallen, ik ben al niet echt slank van mezelf dus misschien telt dat ook mee. EN...ik zit al bijna op de helft dan mag je toch onderhand wel een mooi zwanger buikje zien nietwaar! ik kan me er trouwens wel makkelijk overheen zetten, mijn kindje heeft het goed daarbinnen en groeit lekker. Zolang de verloskundige het goed vind gaan ben ik het met haar eens!
    Maak je niet te druk, bij mijn verloskundige hoef ik trouwens niet eens te wegen dus wie zegt hoeveel je wel of niet aan kan komen als het niet gecontroleerd wordt?

groetjes Citroentje

10. ProudMum

Ja leuk, ben benieuwd hoe het er van iedereen uit ziet/ gaat zien

11. ProudMum

ik word ook niet gewogen hoor

12. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    mooie kamer Roxy!

13. ProudMum

Dankjewel!

14. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    ik had al wel foto van het kamertje maar die heb ik allemaal van de pc gehaald toen het mis was gegaan.
    Dus ga vanavond weer aan de slag ;)

ik werd eerst wel gewogen bij de VK, maar nu niet meer omdat dat iedere keer teveel stress geeft voor mij. Ik vind het niet erg dat ik wat dikker wordt en een dikkere buik krijg, maar als ik dan dat gewicht op de weegschaal zie, pfff, dus nu heb ik alleen mijn begin gewicht door moeten geven en straks in week 35 nog ene keer wegen, en meer niet.

15. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    owwwwwwwwww me menneke is er, ik ga lekker eten, mjammie! tot strakkies!
    smakelijk allemaal!

16. ProudMum

Smakelijk Meliske!

17. Moby

Moby Actief lid

15 mrt 2007
    476
    0
    0
    Dank je wel voor jullie lieve woorden.Ik moet me er idd niks van aantrekken, maar soms begin je toch te twijfelen en ik ben al zo onzeker..pff.
    Ik ga denk ik zo na het eten maar even de stad in om wat leuks te kopen, misschien helpt dat.
    Het weer helpt ook niet echt mee he!

Wat zijn jullie al snel met de "verplichte dingen'. Wij hebben nog bijna niks, alleen een autostoeltje, rompertjes, sokjes, spuugdoekjes, dekentje en lakentje.

Leuke kamer Roxy! (mijn paarden heten Maikey en Mouse, haha).
    Wij willen als thema Beertjes. De muren zijn al bruin en de meubeltjes worden wit en de rest zeg ik nog niet, verrassing :-#
    Als alles klaar is dan zet ik een foto hier neer.
    Alleen dat zal nog wel even duren, we moeten eerst een schuur opbouwen.
    (Kennen jullie dat ook: Door de bomen het bos niet meer zien, pfff).

18. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    moby, komt allemaal goed meid! je heb nog tijd genoeg.

19. ProudMum

ik heb 3 weken vakantie gehad moby, en als het slecht weer is ga je shoppen!

bovendien was er een tijd terug veel op mijn werk in de aanbieding. en uit ervaring weet ik dat het niet met regelmaat bij ons inde winkels ligt. dus toen heb ik het allemaal meegenomen.

en ja, je krijgt nog eens wat.

Zo gebruik ik de kruiken die in mijn wieg hebben gelegen. <wel nieuwe rubbers gekocht hoor>

20. Moby

Moby Actief lid

15 mrt 2007
    476
    0
    0
    Meliske zo denk ik eig ook wel, maar als ik dan zie hoever jullie zijn :)

Roxyrox dat is wel lekker 3 weken vakantie en dan lekker klussen in de babykamer, lekker wegdromen. Oei kan ook haast niet wachten.

Wij gebruiken trouwens ook het wiegje waar mijn moeder, broer en ik in hebben gelegen.

Deel Deze Pagina