ik heb niks van vroeger, we konden wel van mijn vriends ouders dingen krijgen van vroeger, maar heb zo hekel aan zijn ouders, dat ik niks wel hebben van zijn moeder, brrr ale:
Roxyrox Haha wat grappig ik zie nu net dat je een schilderij heb hangen van anna geddes. Die hebben wij in het groot als puzzel en ook een kaartje ervan. En julie hebben dezelfde bank als ons
Hey wat leuk, daar ga ik denk ik ook eens voor kijken. Ik had ze al wel gezien , maar nog niet met deze afb erop.
Leuke kamer Roxy! Wat zijn er hier veel idd al ver zeg! Wij beginnen pas ergens in oktober! Hmmm Meliske... Ik heb ook lekker gegeten, maar denk dat ik binnenkort ook maar eens naar de Mac ga. Die zit hier echt vlakbij! Gewicht en vrouwen blijft iets aparts hè... Ze wegen mij wel iedere keer dat ik bij de vk ben. Maar gelukkig ben ik nog niet zo heel veel aangekomen, hoewel het nu wel wat harder gaat. Ik hoop echt dat ik niet boven de 100kg kom te wegen, want dat is voor mij echt zo'n grens... Maar weeg er nu al zo'n 87... Mn mannetje is alweer werken... en zou laat thuis zijn vanavond... Ik denk dat ik er maar eens vroeg induik vandaag! Lig trouwens sowieso iedere avond al om 21:00 uur in mn bedje... Voor mn mannetje erg saai!
100 kg is ook altijd mijn grens geweest. ik heb het nog steeds nooit gehaald, maar nu na 2 zwangerschappen zo vlak achter elkaar, en niet echt kunnnen lijnen tussendoor, duurt het niet lang meer of ik kom er over heen. Vanaf morgen ga ik toch maar een beetje opletten.
Ik zou nu niet op gaan letten hoor Meliske! Lekker van genieten. We zien na de zwangerschap wel weer hoor!
Pffftt zo ik ben bijgelezen, ruim 10 blz Weet ook niet meer wie wat schreef etc dus doe het maar even afgemeen. Mooie buikjes! Wat het kamertje betreft, als we voor die tijd een huis met kamertje hebben, witte meubels en veel kleur accenten. Denk hierbij aan rood, oranje, groen, etc. Lekker vrolijk dus. Cursus? Wij gaan Samen Bevallen doen, we zouden ook haptonomie gaan doen mar dat lijkt ons nu toch teveel gezweef. Mijn borsten zijn in de eerste 3 maanden een cupmaat gegroeid. Ik eerst blij, eindelijk cup C en toen kwam ik tot de ontdekking dat kleding in mijn maat daar niet op gemaakt is en vond ik het niet meer leuk. Ben inmiddels 6 kilo aangekomen en weeg voor mijn doen dus onwijs veel, vind ik ook best vreemd idee eigenlijk. Al is het natuurlijk heel gewoon. Mijn navel is ook veel dieper, althans ik kan nu tot het eind kijken zeg maar, dat was eerst niet. Weet iemand hoe het zit met naar buiten komen van je navel? Gaat dat ineens of voel je dat langzaam gebeuren? Ik vraag me dat af ivm mijn piercing, heb al een zwangerschapspiercing klaarliggen maar dat zit nu natuurlijk nog voor geen meter. Kramp? Ja regelmatig in mijn kuit in de ochtend. Goed rekken helpt vaak wel en vanmorgen zei mijn man dat ik dan massage moest hebben, tja nu kan hij dus steeds aan de bak Zit nog te bedenken wat ik vanavond zal eten. Zou rode kool schotel maken maar heb geen puf om te koken. Oh wat werk betreft in mijn geval, ik doe inderdaad nu wat rustiger aan en dat helpt. Nu weekend, dinsdag pas weer werken en donderdag vrij gekregen zomaar
Moet je nu nog gaan koken MissFrodo? Pfff dat zou ik echt niet meer zoeken... Als ik zo laat thuis ben, zijn wij meestal heel makkelijk (lees friet)...
ik kook bijna elke dag om 7 uur linda.ik moet tot 6 uur werken en dan een uur in de bus. het is dat ik nu thuis was vandaag anders had over een kwartiertje het eten klaar gestaan.
Begin meestal rond 6 met koken, ligt er een beetje aan of ik vrij ben die dag en hoelaat Jan thuis is.
Ik ben ook iedere dag pas om 18:00 uur thuis en moet dan ook nog aan het eten beginnen. Meestal eten we rond een uur of 19:00 uur, maar dat vind ik al vrij laat! Straks als de kleine er is, dan werk ik tot 16:30 uur, anders zijn we dadelijk pas om 20:00 uur aan het eten ben ik bang!