MissFrodo: echt een leuke kinderwagen! Wat betreft je navel: ik denk dat die langzamerhand naar buiten komt, want ik had altijd een diepe navel en nu wordt die langzaam ondieper. groetjes juni
Nou ik zit er weer klaar voor vandaag hoor! Ik moet tot 15:00 uur werken, en ik kan op mn werk gewoon lekker veel meekletsen hier hoor, dus kom maar op met dat kippenhok!
hahahahaha maar dat was niet de bedoeling! hij bedoelt het echt lief hoor, maar dan ploft ie naast je neer. dus iets te eanthousiast!
Hai Miss Frodo, Grappig dat je die Mutsaerts wagen hebt! Die hebben wij ook voor ons zoontje, maar dan appeltjesgroen! Het is een fijne wagen, maar het in elkaar klappen is (bij ons in ieder geval) echt even iets wat je onder de knie moet krijgen. Het blijft vind ik, het minst prettige aan de hele wagen. Verder geen klachten hoor!
hoi meiden nou ben nu wel wat gerustgesteld gisteren zitten lezen in een boek waaruit bleek dat de klachten die ik nu heb bandenpijn kunnen zijn maar ook beginnende bekkenklachten. Heb erg last van mijn stuitje en si gewricht.. beetje oppassen en op tijd naar een fysio gaan dus.. zo bijna weekend! Dit weekend wordt met het kamertje begonnen erg leuk!
dank je. Misschien ga ik binnenkort de indeling nog een keer veranderen. Precies zoals het nu staat stond he ook toen ik zwanger was van Danischa. Misschien dat ik het nu nog een beetje ga veranderen. maar dat weet ik nog niet zeker