Goed bezig als je nu al gekookt hebt Meliske! Mosselen... Gadverdarrie Ik ben nu lekker een broodje gezond aan het eten! @Pacific: welke kinderwagen hebben jullie? Wij krijgen onze kinderwagen (Quinny Speedi) pas begin november, dus kan het dan pas uitproberen...
Net even mijn beste vriend gebeld, die klimt altijd met Jan om te vragen of ze gaan. Het ziet er wel naaruit dus moet ik iets anders bedenken.
ow ja de jonge gezinnen beurs, denk wel dat ik er heen ga. Vorig jaar had ik me zoooooooooooooooo zitten verheugen op de 9 maanden beurs in februari dit jaar. Had al kaartjes gekocht, voor ons en me ouders. En toen ging het mis.... hopelijk gaat het nu allemaal en kan ik er lekker heen! Heb er echt zin in! Ben zooo benieuwd wat dara allemaal te halen valt!
Deze keer gaat het vast goedkomen. Ben ook heel benieuwd naar alle acties enzo, zag al dat je voor 2 euro een shopper met allerlei spulletjes kon kopen en de Bert en Ernie dvd kunt ophalen. Tenminste dat zat allemaal bij mijn kaartjes.
zal ook is even op de site gaan kijken. Maar ga pas kaartjes regelen na de 20 weken echo. eerder durf ik niet
Dat kan ik me voorstellen Meliske. Ik heb dat ook, dat ik nu eerst wil wachten op de 20-wkn echo voordat ik allerlei dingen ga kopen en doen... Wanneer heb jij je 20-wkn echo?
Heb net gekeken wanneer iedereen de 20-wkn echo heeft: Citroentje - 15 augustus Juni - 16 augustus Meliske - 20 augustus Kroonj - 20 augustus Kristy - 21 augustus Moppie1982 - 23 augustus Geraldine1986 - 23 augustus Moppie1982 - 23 augustus Lexie74 - 28 augustus AnneLiesje - 29 augustus Mamasu - 30 augustus Moonie - 31 augustus Guppie - 31 augustus Little hope - 3 september Linda1980 - 4 september Roxyrox - 6 september Lapeldoorn - 11 september Stiertje - 11 september Spannend voor iedereen! Hoop zo dat het bij iedereen allemaal goed is!
ja echt spannend he! Hopelijk is alles bij iedereen goed! Ben ook zo benieuwd naar de geslachten van de kindjes! We hebben eigenlijk best veel dames op de lijst staan die hier 1 keer zijn geweest en daarna nooooooooooooooit meer he....
Linda we hebben nog geen kinderwagen besteld. Maar als we het doen gaan we even goed opletten tot hoe klein die opgevouwen kan worden. Daar had ik anders misschien niet zo aan gedacht. Waar is die beurs trouwens?