Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lefbekkie

Lefbekkie Bekend lid

16 apr 2007
    682
    0
    0
    Onderwijs en jeugdhulpverlening
    Kudelstaart

o dank je linda zit hier ook elke dag........maar stond nog niet in het lijstje.
    hahaha

25 augustus 20 weken echo!

2. Lefbekkie

Lefbekkie Bekend lid

16 apr 2007
    682
    0
    0
    Kudelstaart
    miss frodo ik had het ook dat het littekenweefsel lelijk werd. Sudocreme smeren dat helpt echt heel erg en zorgt ook dat het niet zo'n rare kleur krijgt

3. Lefbekkie

Lefbekkie Bekend lid

16 apr 2007
    682
    0
    0
    Kudelstaart
    Is hier helemaal gezellig, ze zouden er een chat van moeten maken haha, ik zit stiekum ook steeds te kijken voor reacties haha. Mannetje was vroeger thuis dus zijn nog even wezen babyshoppen. Bij Babypark in Gouda geweest en ja hoor geslaagd voor babykamer, zie album! Zit bij ons alleen nog plankje bij voor boven de commode.

ik heet officieel Marianne trouwens maar eigenlijk noemt iedereen me marrie

4. little hope

little hope Actief lid

7 apr 2007
    445
    0
    0
    Ewijk
    mijn echte naam is Ilona en mijn man heet Joey :)

vandaag alweer 17 weken, wat gaat dat hard he...

nog 3 weekjes en dan op de helft :) en dan ook de 20 weken echo,,, ben zo benieuwd of t n kleine man of n kleine meid is :$

ben erg druk geweest, en t was te veel om allemaal persoonlijk te reageren

sorry :$

5. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    linda: je kunt de tijgetje rammelaar bij Bart Smit kopen, wij hebben hem toevallig begin van het jaar gekocht toen we op kraamvisite gingen (op Aruba!) heerlijk en kwam zwanger terug!

Meliske: mooie kamer hoor! en lekker veel Pooh.

Roxy en meliske: ik wil wel graag op de lijst blijven hoor. Heb door mijn werk soms niet meer de puf om nog veel te internetten maar heb vandaag mijn gesprek gehad en heb wel wat afspraken kunnen maken met mijn leidinggevende. Als het echt niet meer gaat ga ik me toch voor een aantal uren ziek melden maar ga nu eerst weer zo proberen.

Ik voel de kleine ook al met enige regelmaat, heb al weken het idee dat ik wat voel maar nu kan ik echt zeggen dat het ons kindje is!

Berna: fijn dat je al weet dat een aantal dingen goed zijn bij je kindje, toch altijd weer een geruststelling he?

Lefbekkie: mooie kamer uitgezocht!

Mijn echte naam is Peggy. Citroentje is het type woning waar we in wonen, is een nieuwbouwwoning die in dec 06 is opgeleverd vond het wel leuk om die als "naam" te gebruiken.

Waar kan ik trouwens meer info vinden over de jonge gezinnen beurs?

6. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    heb het al gevonden!

7. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Dit is geen aanval op de mensen die wat minder vaak zijn ivm werk en vermoeidheid. maar puur omdat er heel veel meiden zich aanmelden voor de lijst en vervolgens niks meer laten horen.

zo is het misschien voor marieke ook makkelijker bij te houden.

8. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Roxyrox: snap ik hoor, wil hier ook geen probleem van maken maar je komt me soms zo'n 15 tot 20 pagina's niet tegen en dan ineens weer wel dat wilde ik alleen maar zeggen.

9. ProudMum

hihi, en met niks bedoelde ik ook ECHT niks.
    af en toe heb ik ook 2 dagen geen zin om te lezen en reageren. moet allemaal kunnen toch?

10. Niet meer actief

Ik had niet gekeken naar de namen die op het lijstje stonden hoor hahaha. :D

11. Niet meer actief

Staan op dit lijstje meiden die hier nog wel ooit meekletsen?

12. ProudMum

hihi ja lellebel staat er tussen

13. Niet meer actief

Hallo meiden!

Ik hoor de 23e wanneer ik mijn 20weken echo heb, nog even geduld dus, zal sowieso na mijn vakantie zijn, dus ergens in september.

Over de lijst, ik snap best dat er geopperd wordt om de weinig/niet actieve mensen te schrappen, maar ik vind dat een beetje cru eerlijk gezegd. Het zijn wel januari mama's en dan zijn ze ineens van de lijst.
    Ik heb bedacht dat ik diegene die jullie genoemd hebben in een apart blokje ga zetten ofzo?
    Ik ga er wel eens over nadenken, kom maar op met suggesties hoor :D
    En nogmaals ik snap jullie wel! 8)

Mijn echte naam is trouwens Marieke (joh, wat raar....)

En we gaan zo lekker uit eten, ik ben lui en heb zo'n zin in mexicaans :p
    Gister trouwens naar de Mac geweest :oops:

Tot later ladies, zal me dit weekend weer eens met de lijst bezig houden....
    Denken jullie aan de kleurtjes?
    Dan vergeet ik ook minder updates op de lijst :idea:

14. ProudMum

Hey marieke,

Hier nog een keertje mijn update voor de lijst:

12-09 afspraak VK

en het is een Jongen!

15. Niet meer actief

Ik zal het erop zetten! Gaaf he dat je een mannetje krijgt! :-D

16. anita1975

anita1975 Niet meer actief

hey meiden,

ik bekeek net de lijst even en zag dat de meesten van jullie zwanger
    zijn van hun eerste kindje.
    wel leuk om ook te weten.
    Ik ben zwanger van mijn 4e kindje (en ook mijn laatste hoor)
    Mijn oudste dochter heet Mariët en wordt 1 december alweer 11
    dan heb ik een zoon van 9 en hij heet Peter.
    Dan heb ik nog Lisa Louise zij word 22 oktober 3.

Als je in principe naar mijn situatie kijkt is het rommelig, maar ja het is niet anders.
    Ik ben bijna 7 jaar getrouwd geweest en daar dus mijn 2 oudsten bij gekregen. daarna een realtie gehad van 3 jaar en mijn liever dochtertje bij gekregen. Die relatie van 3 jaar was met mijn jeugdliefde....blij dat ik hem na 12,5 jaar weer terug had....hihi. maar helaas. Nu weer een relatie en krijg dus de 4e....
    sommigen hebben wel eens zoiets nou 4 kinderen van 3 vaders.....? hoe kijken jullie er tegen aan?
    Ik bedoel ik kan er niks aan doen, dat het zo loopt, en zou wel kunnen kiezen voor geen kindje meer na die 2 maar dat hoeft ook niet toch?
    De vader van Lisa Louise heeft nog een dochter dat meisje is 13 geloof ik nu, maar als hij nou ook weer een kindje zou krijgen bij zijn nieuwe vriendin, is dat toch net zoals bij een vrouw....3 kinderen bij 3 moeders....
    Hij ziet zijn oudste helaas niet meer, maar Lisa Louise des te meer.

gr anita

17. ProudMum

mijn moeder heeft 3 kinderen bij 2 vaders. tegenwoordig kijken mensen daar niet raar van op!

18. anita1975

anita1975 Niet meer actief

ja dat had ik ook maar nu de 4e van vader 3....
    ach soms denken mensen weel eens, maar het kindje komt altijd goed terrecht.
    ook als je bv alleenstaande moeder wordt.

gr anita

19. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    anita: zo lang je maar goed bent voor je kinderen moet iedereen maar denken wat ze willen jij weet hoe het werkelijk is!

20. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Anniek was het? Wat heerlijk 600 euro winnen! Echt lekkere mazzel

Helaas voel ik de baby nog niet (of ik ben het me nog niet bewust ofzo)

Onze babykamer wordt ook een poohkamer, toch grappig dat er veel mensen pooh daarvoor geschikt vinden ;)

Jeetje wat hebben jullie weer veel geschreven zeg...pfff heb zojusit een handige manier gevonden om toch direct op te schrijven wat me te binnen schiet nadat ik iets van jullie heb gelezen, dus dan kan ik toch wat uitgebreider reageren :)

Ik wil ook naar de jonggezinnen beurs, ws ga ik met een vriendin.
    Baal wel dat er geen 9mndbeurs is in onze zwangerschapstijd

LInda veel plezier bij de film, hij lijkt mij erg leuk!
    Wij gaan zondag met de vriendengroep eindleijk naar Harry Potter

woeps, druk per ongeluk op ok, ik vul em nog ff aan:

Echte naam; Alexandra (was ook wel voorspelbaar, denk ik :p )

Gister was mn vriendin bij me en heeft heel wat babyspulletjes meegebracht. Ze heeft kruiken voor me, voedingskussen, aankleedkussenhoezen en ander beddegoed voor me.
    Ook mag ik haar hangmatje gebruiken die je in de box ophangt.
    Dat gebruikte zij bij haar jongste ook, zo'n schattig gezicht zo'n kleintje in een hangmatje :D

Nou fijne avond dames!

Deel Deze Pagina