Hoi! Ik ben weer terug van vakantie. Het was heerlijk. We waren met de caravan naar Klarenbeek en de honden waren zoals gewoonlijk gezellig mee! Ik heb de ukkepuk al 1x echt gevoeld, erg leuk moment! We hebben de kamer (New York baby-dump) besteld en hij komt eind nov. De kinderwagen laten we dan meteen bezorgen (mutsy, 4 wiel, kleur college-green) Ik wilde alles nalezen (ruim 60 pagina's) dus toch maar niet gedaan! Ik ga weer verder met opruimen, zucht.....
Meliske, we moeten het kamertje zelf ophalen was restantpartij maar wel nieuw in de doos, dus over twee weken is hij in Gouda vanuit kesteren (wat voor ons echt wat ver was) en dan kunnen we hem ophalen. Vandaag maar even naar ikea geweest. Laminaat gehaald en matrasje. Werkse trouwens Meliske! missfrodo, bij mij werd het aangeraden door de tatooshop waar ik de piercing had laten zeggen en het hielp bij mij wel echt heel goed.
jeetje, jullie zijn echt kletskippies! 8) ik ben er nog hoor. maar kan tegen jullie geteut niet op . Ik zit een beetje in de piepzak. heb mijn hoofd op zorgen staan, dus pieker me suf of ukkie het nog wel doet. kan met de dopler nog steeds geen hartje vinden (kan door naar achteren gekantelde baarmoeder komen, maar toch is dat NIET leuk!) en ben bang dat ik een niet levendkindje in mijn buik heb Normaal ben ik helemaal geen zeurpiet en piekerkont, maar op de een of andere manier kan ik het eventjes niet uitzetten zucht...... iemand een peptalk in de pet? tot snel!
Lefbekkie ik zit intussen braaf aan de sudocreme, thanks! Vandaag eerst naar de Kids Factory gereden, we hadden bonnen gekregen en wilde daar badje en tummy tub kopen. Maar niets gekocht want ze hadden niet degene die we willen. Bonnen bewaren we wel voor kleertjes straks. Toen naar de Prenatal en daar hadden ze het ook niet. Ook eventuele andere spullen die we nog nodig hadden waren er niet in de kleur of vorm die we willen. Uiteindelijk alleen een meegroeibeha gekocht, die zitten echt geweldig bij mij en een regenhoes voor de kinderwagen. De spullen gaan we maar proberen te bestellen bij Aktie Baby want die hadden wel wat we wilden maar dat hebben we toen nog niet meegenomen. Tip: als je iets ziet wat je leuk vind en je hebt het straks nodig, meteen meenemen anders blijft het in je hoofd zitten en blijkt het ineens niet meer te vinden. Straks nog naar een feestje, maak het maar niet laat want ben nu eigenlijk al moe.
Marij, als je erg twijfelt is het misschien slim om je VK maandag even te bellen. Trouwens een reden voor mij geweest om niet zo'n ding aan te schaffen, als het niet werkt lukt of wat ook raak je in paniek. Om je even een positieve vibe te geven; in de meeste gevallen gaat het goed dus de kans dat er niets aan de hand is is groter dan de kans dat er wel iets aan de hand is. Maar nogmaals bij twijfel altijd bellen.
Marij, inderdaad kun je het zekere voor het onzekere nemen en eens bellen. Maar waarschijnlijk komt het toch echt door je gekantelde baarmoeder. Toen wij deze week luisterden met angelsound was het hartje plots weg. Later hoorde ik het dan weer maar veel verder; dus het kan ook wel gewoon te ver weg liggen bij jou. liefs juni
Hallo allemaal, Hier mss79, ik las net over dat lijstje, en ik moet zeggen dat ik hieridd weinig schrijf. Maar het is af en toe echt niet bij te houden! Dan moet je echt iedere dag lezen, anders weet je niet meer waar t over gaat, en daar heb ik echt geen tijd voor. Dus af en toe lees ik wel mee hoor. Vind t wel leuk om dingen te lezen en te herkennen.... Ben verder wel actief op t forum maar hier kan ik het af en toe niet bij houden met jullie geklets haha Maar zal af en toe wel wat schrijven maar zoals jullie doen, op iedereen reageren is voor mij echt niet te doen! Moet ik nog updates geven voor het lijstje? want die zal niet meer kloppen haha. Zal zo eens kijken wat er staat over mij.... Groetjes Sabina (das alvast mn echte naam )
Oke dit even voor het lijstje: 20 aug 20 weken echo 21 aug verloskundige 22 sept 2e pretecho En ben nu 1,5 kg aangekomen en we hebben geen idee wat het wordt, en willen we ook niet weten! Ow en ben ondertussen alweer 28 jaar geworden.
Zo, dat is even wennen hier die nieuwe lay-out, maar wel mooi! Ik heb vandaag een nieuwe buikfoto gemaakt.... En nu ga ik mij even met de lijst bezig houden! 8)
Zo, het was wel weer een werk zeg die lijst, moet het toch vaker bijhouden geloof ik Als er een aanvulling is op de minder/niet actieven op de lijst 'hoor' ik het graag, want volgens mij zijn er wel meer namelijk.... Welterusten!
Jeetje wat hebben jullie weer gekletst! Voor mij af en toe ook niet bij te houden hoor (lees wel geregeld mee). Marieke hier speciaal voor jou in kleur ( hoe doe ik dat met deze nieuwe layout?) : 21 aug voor de 4e keer naar verloskundige 22 aug 1130 20-weken echo zwanger van eerste kindje tot nu toe al 6 kg aangekomen weet niet of het j/m gaat worden en wij willen het ook niet weten Verder begin ik de baby nu echt wat vaker te voelen. Dacht ik op het begin nog dat het mijn darmen waren, nu voelt het meer als een soort tikjes. Vind het een erg geruststellend gevoel. Voel het niet zo vaak, misschien 2x pd eventjes, maar ben er al superblij mee! Mijn echte naam is trouwens Suzanne. Busybusy slaat op het druk zijn, wat ik altijd was. Moet zeggen dat ik sinds ik zwanger ben nu een stuk rustiger ben geworden en alles lekker op het gemakje gaat
Uuh dat kleur is dus niet gelukt. Ben ook absoluut niet handig met computers... Hoop dat het toch doorgekomen is! Alles zwart was trouwens ook niet de bedoeling. Zucht...
goeiemorgen meiden, wat vinden jullie hier van de verandering? ik vind het wel heel erg mooi geworden,was heel verbaasd net. anita-nergens iets van aantrekken hoor.zolang jullie maar gelukkig zijn.dat is het allerbelangrijkste. dit is voor mijn man zijn 3e kindje en ik ben de 3e moeder. voor mijn is dit mijn 2e kindje en is mijn man de 2e vader. wat wel bij ons anders is is dat mijn man mijn zoontje erkent heeft ook al is hij de biologische vader niet. ik hoop dat je het een beetje kan volgen marij-gewoon je vk bellen hoor.als je echt zo in spanning zit is natuurlijk niet goed.ze begrijpen heus wel dat dit allemaal erg spannend is voor jou. marieke-mooi buikje hoor busybusy-wat een fijn gevoel he om die kleine zo af en toe te voelen. gister voelde ik niets maar eergisteren was de kleine de hele dag lekker aan t spartellen wat een mooi weer he ? lekker in de schaduw in de zon,boekje erbij .wie doet je wat. allemaal een hele fijne dag. x-kristy
Hoi kristy ik volg het hoor, voor jou man is het dus hetzelfde wat ik ook aan het uitleggen was van mijn exvriend, daar kijken mensen ook niet raar tegenop. Wel fijn dat je man jou zoontje erkend heeft. Mijn kids komen nog gewoon bij hun eigen vader, maar ja dat is ook wel anders geweest, wat de oudsten betreft dan. marieke mooie buikfoto hoor, ik denk dat ik ook maar eens weer 1 moet maken hihi. gr anita
ik vind de nieuwe kleuren en layout hier heel mooi, maakt het allemaal wat duidelijker.... hier een foto van 2 lijstjes die ik heb gemaakt. zijn plaatjes van Zwitsal en die heb ik bewerkt, zwart gemaakt en in een (oud) lijstje gedaan waar eerst Anne Geddes is zat voor de kamer van Lisa Louise toen. gr anita
Hoi! Zo de meeste was is nu aan het drogen, dus het schiet hier lekker op! Ik dacht eerst dat ik een virus had omdat de site veranderd was.... Goedemorgen..... Woensdag mag ik weer naar de VK en dan een afspraak maken voor de 20 weken echo. Zo, nu de sleurhut zo gaan poetsen, dan is alles weer spik en span!
Hey San, Had je verder nog niet een pb gestuurd. Heb het aan de VK gevraagd, zolang de bola boven de navel word gedragen word het kindje niet onrustig. Verder zag zij geen problemen.