Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    @Marij,

Wat vervelend dat je zo aan het piekeren bent!
    Je hebt vaak zulke opbeurende woorden voor anderen, maar het is echt anders als het om jezelf gaat he? Ik herken dat wel.
    Ik kan me ook zo enorm druk maken om van alles en nog wat als ik er voor in de stemming ben...
    Wat sommige anderen al zeiden: als je bezorgdheid blijft, toch even de vk/gyn bellen, want alleen die kunnen je zorgen echt wegnemen!
    Verder kan ik me voorstellen dat je baalt dat je het hartje nog niet kunt horen. Maar je hebt het toch vast al wel tijdens je controle kunnen horen?
    Ik hoop dat je toch weer dat vertrouwen ergens vandaan kunt halen dat het allemaal vast wel goed zit, zodat je weer meer van je zwangerschap kunt genieten. En lucht anders lekker vaak hier je hart!
    Sterkte ermee hoor...!

Groetjes, Suzan

2. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Goeiemorgen,

Dacht dat ik verdwaald was... Wel mooi geworden de nieuwe lay out, even wennen denk ik.

Weet niet of het er al op staat maar
    20 aug vk, 27 aug 1e yogales, 30 aug 20 wk echo (ipv 29 aug), 3 sept vk

Heb weer alles bijgelezen, maar ben het nu weer vergeten..

Iemand mosselen op vrijdag, ik gisteren jammie!
    Anita, niks van anderen aantrekken hoor. Je weet nooit hoe dingen gaan lopen van te voren.
    Melis, werkse.... balen joh 2 dubbele diensten
    Guppie, jammer dat het geen succes was de vakantie, wanneer moet je weer werken?
    Lefbekkie, mooie kamer!
    Linda, leuk he zo'n service bioscoop, vinden wij ook altijd erg prettig!
    Marij, bij zorgen vk bellen! Echt doen hoor, dat heft ze mij ook op het hart gedrukt!

Gisteren nog even naar Prenatal geweest, wat dingetjes gekocht met dat draakje erop, zo lief!

3. anita1975

anita1975 Niet meer actief

marij:

wat jij beschrijft over hoe jij je voelt kan ik me best voorstellen en helemaal als je dan het hartje niet kan vinden, ook een reden voor mij om niet zo'n ding te kopen...
    mijn zusje heeft er 2 (verschillende) en ik zou wel 1 kunnen lenen maar nu nog niet.
    Ik heb ook wel met het idee rond gelopen en heel onzeker gevoel gehad, bang dat het kindje niet meer zou leven, en als je dan bij de vk komt dat ze het hartje niet kunnen vinden, bah....
    kan me goed voorstellen hoor dat jij het nu niet kan vinden je in paniek bent.
    Ik zou als ik jou was de vk morgen ff bellen, en hoop dat je langs mag komen en zij nog even gaat luisteren voor je.

Het is dat ik de kleine nu af en toe voel, anders maakte ik me ook meer zorgen hoor. Maar bij jou kan het indd komen door de gekantelde baarmoeder.

liefs anita

4. anita1975

dank je....zocht nog meer leuke plaatjes maar kon niks vinden.
    de andere muur is nog kaal.

gr anita

5. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

even googelen?

6. anita1975

van de week heb ik al mijn luiers uit gewassen en die moesten gestreken worden, nu is dat niks voor mij dus mijn zusje van 20 heeft dat voor me gedaan, 51 totaal haha ze was zomaar klaar.
    ik heb zoveel luiers omdat mijn oudste dochter (ja zo oud zijn ze al, 11 jaar en nog even wit) eerst geen pampers om had maar luiers...
    ik zal zo alles ff in de commode leggen.
    Gister nog wat (oude) neutrale babykleertjes van Lisa Louise uitgewassen en die liggen al in de commode. alles schiet al lekker op zo.
    Volgende week moet ik nog ff kruiken en de wasemmer ophalen bij mijn exschoonmoeder, die van mij staan bij haar haha, wist ik eerst niet, Maar dat mocht ik wel gebruiken, dat scheelt je weer zei ze.
    verder moet ik nog een paar kleine dingen halen denk ik....wat lakentjes voor het bedje wil ik nieuwe hebben en voor de kinderwagen ook even.
    nou ik ga boven de was opruimen...tot laters...

gr anita

7. ProudMum

wat leg je nou eigenlijk allemaal in de kinderwagen aan dekentjes en lakentjes?

8. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    hoi hoi

roxyrox-een hoesje over het matrasje,een luier opgevouwen voor onder het hoofdje ivm spugen.. een lakentje en evt een dekentje en als het heel koud is een kruik met kruikenzak en een luier eromheen.hoe je die luiers vouwt heeft de kraamhulp bij mij uitgelegt,ik wist het bij de geboorte van mijn zoontje ook allemaal niet.

anita-leuke schilderijtjes hoor

anneliesje-lief he dat draakje.onze babykamer komt in deze stijl.
    ik heb er ook al best veel van in huis. :) :)

knuff.

9. ProudMum

Dankjewel kristy!

10. sporty78

sporty78 Actief lid

15 jan 2007
    195
    0
    0
    zo he wat een andere site opeens! Wij zijn weer thuis, ook wel weer lekker. We zijn nu druk aan het shoppen voor het kamertje enzo. Gister een mooi wipstoeltje gekocht, dat is natuurlijk heel belangrijk om nu al te hebben, ha ha! Ik vind het nu steeds leuker worden, kan de kleine voelen (volgens mij) en mag donderdag weer naar de VK, ben benieuwd!

11. ProudMum

wie is er van plan om geboortebedankjes te doen?

heeft iemand ideetjes voor mij? niet te duur, moet wel leuk blijven! en zelf maken is ook geen probleem. (hihi bezigheidstherapie tijdens verlof)

12. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Hallo!

Zo de site is mooi geworden zeg, dacht ook even dat er iets met de pc was :)

Lekker uitgeslapen vandaag, tenminste was rond half 9 voor de 2de keer klaarwakker en heb toen even nog lekker liggen lezen.

13. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    hmm roxanne nog niet over nagedacht weet wel wat we bij mijn zusje van die klompjes hadden dat was wel schattig maar wat een werk....

mijn buik begint ineens te groeien joh hihi maar ben er wel blij om zien ze iig dat ik zwanger ben ipv dat ik teveel heb gegeten haah

14. ProudMum

het klopt dat het een werk is maar als je ze laat maken kost het je gauw 2 euro per stuk, dat gaat me dan toch te ver. Mijn moeder zal me dan toch wel helpen dus dan scheelt het alweer!

15. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    ja mijn moeder wist het geslacht en dus ook de naam nog niet en dat moest dus op het allerallerlaatste moment gedaan worden dus was ff stressen haha

16. Niet meer actief

Busybusy, ik heb het genoteerd hoor :D

Als het vetgedrukt staat valt het ook erg goed op.

Voor degenen die niet weten hoe tekst in kleur te maken:
    *Selecteer de tekst die je getypt hebt (linkermuisknop ingedrukt houden en cursor over tekst heen halen)
    *Dan selecteer je boven bij 'letter kleur' de kleur die je wilt
    *Klik even op 'voorbeeld' voor je het verstuurt dan zie je of het gelukt is :D

Ik denk de kleine af en toe te voelen, maar helemaal zeker ben ik er niet van, ik blijf vaag....

Marij: niet teveel zorgen maken hoor, die kleine heeft het reuze naar de zin in jouw buikje 8) Hij/zij speelt gewoon graag verstoppertje....
    En bij zorgen altijd de vk bellen!
    Ik snap het wel, want je weet dat je zwanger bent, maar in feite merk je heel weinig. Dus dan moet je er maar geloof in hebben want feiten heb je nu nog even niet. Maar als de kleine gaat bewegen ga je je vast wat minder onzeker voelen.
    Sterkte hoor, en gewoon hier lekker je hart luchten :idea:

Fijne warme zondag allemaal :D

17. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Marieke, dan moet je wel nieuw antwoord gebruiken.
    Ik gebruik juist vaak snel antwoord, das makkelijker, maar dan heb je al die opties nie

18. ProudMum

Ja dat is stressen dan. Mijn moeder weet het geslacht wel maar de naam blijft een verassing. maar ze is toch bij de bevalling, dus dan kan ze evt de dag erna <denk t niet, mijn moeder is van het type gelijk actie ondernemen hihi> de geboorte datum en naam erop schrijven

19. ProudMum

je kan ook daarna je tekst nog wijzigen en alsnogin kleur doen

20. Niet meer actief

Ale je daarna op voorbeeld klikt kun je het alsnog aanpassen ;)

Deel Deze Pagina