nou dat 100% ontspannen lukt mij ook niet altijd hoor gelukkig zijn er nog vele andere manieren om het leuk te hebben
echt? owwww ik MOET die hebben, allebei! Morgen denk ik effe kijken bij bart smit. Op de site van bart smit, kan je ook webwinkelen, maar dara kon ik ze niet vinden... ben er weer, heb niet alles terug gelezen hoor, veeeeeeeeeeeeeeeels te veel
San: welkom terug! Marij: Wat fijn dat je het hartje gehoord hebt! En fijn dat je weer wat gerustgesteld bent. En ja, je bent echt zwanger ! Joepi! Mss79: gezellig dat je nog even mee komt kletsen.Is dat echt jullie kleine onder in je handtekening? Marieke: mooie foto! Anita: super mooie lijstjes! Berna: leuk hè dat je buik nu eindelijk begint te groeien! Is bij mij ook zo ineens! Roxy: gelukkig dat het meevalt met je schoonvader! Hier the same Het is hier mooi veranderd zeg! Vandaag fietstocht gehad met de buurtvereniging. Wij fietsen echt nooit haha, maar het viel me toch nog mee gelukkig haha. Daarna bbq, was gezellig! Het is hier in de buurt nogal verdeeld met oud en jong, maar dat is altijd wel gezellig! Ga nu mn bedje maar eens opzoeken, want ben kapot... Wij doen trouwens ook geen geboortebedankjes... Had er ook nog nooit van gehoord eigenlijk... Wij hebben dat met ons trouwen ook niet gedaan, mensen doen er meestal toch niets meer mee! Tot morgen allemaal!
nou het kamertje zal er bij jullie ook wel komen.... ik heb het meeste dus zelf gedaan.... op alle kamers trouwens...ja er moet toch 1 handig zijn...haha moet er veel gebeuren bij jullie op de babykamer?
ja ik heb nog veel luiers etc heb ik allemaal bewaard van mijn oudste... ik heb zelfs nog pakjes liggen dienog mooi zijn en nu nog wel aan zouden kunnen...heb ook wel eens naar kleren gekeken een tijdje terug en dacht van hee..hebben mijn kids dat aan gehad haha.... de baby zal je op den duur meer gaan voelen en dat moet volgens mij vanaf week 28 elke dag... maar goed je kan ook een rustige baby hebben en dan merk je het ook minder.... gr anita
Hihi, ik probeer wat vaker bij te werken, was er gister echt te lang mee bezig Sja, soms word ik er wel gek van ja! Maar ik ben er eerlijk in, als ik het niet meer leuk vind dan doe ik het ook niet meer hoor.... Pb is ook prima (vooral als ik met vakantie ben) en de updates in kleur aangeven, de rest sla ik over bij het terugbladeren. Marij: Fijn dat je gerustgesteld bent, heb je gister zelf met de doptone geluisterd? Is zo'n ding toch wel prettig hè dat het je nu heeft gerustgesteld En de gyn heeft assistentes die kunnen overleggen met de arts, dan is de drempel misschien wat lager (ik ben zelf ass. en heb veel zorgen van patiënten met de arts besproken, dus gewoon doen hoor!) Ik heb gisteravond weer even geluisterd met de angelsound en overal waar ik luister hoor ik het hartje en veel bewegingen, hihihi! Nu de kleine nog gaan voelen (ben ongeduldig....) Wij doen ook niet aan bedankjes. Ik weet niet eens waarom je die geeft, als bedankje voor het kraambezoek ofzo?
leuk zeg de box van je ouders en ook nog dezelfde die jullie wilden hebben. Ik heb een ronde box....wil met de tijd een nieuw kleed hebben. heb nu een ecru kleed...ene kant lekker zachte stof en andere kant gewoon katoen ofzo. wij hebben trouwens zelf wat gekocht en wat gekregen en nog wat neutrale kleertjes van mijn jongste....ach ja zal altijd nog wel wat bij moeten. gr anita
lekker hoor zo ff op een mooie dag 3 uur in het ziekenhuis..... fijn dat het alleen wat kneuzingen waren zeg....maar goed oude mensen hebben altijd een andere pijngrens dan wij he... gr anita
wij doen ook geen bedankjes...haha ik heb het wel ens gehoord maar zelf doen nee.... Linda lekker slapen en hopelijk morgen geen spierpijn van het fietsen. ik kijk de smaakpolitie en dan HvN en dan op bedje..... gr anita
Hoi! Was gezellig bij vrienden vandaag. We gingen even heen om 16.00 en zijn nu pas terug.... We hebben weer veel lol gehad. Zo nog wat drinken en tv kijken.
Hier ook geen bedankjes. Is toch volgens mij iets uit zuid-nederland en belgie. Heb het hier ook nog niet eerder meegemaakt.
Ik heb ook nog nooit van bedankjes gehoord (hier in Belgie). Marij: wat goed dat je nu het hartje gehoord hebt! Marieke: leuk werk lijkt me dat om assistente te zijn van een arts. Nog even de update in kleur: Het is ons eerste kindje.Ben 6 kg aangekomen. Heb 20 w echo op 16 aug (donderdag dus) en dan volgende bezoek aan VK op 18 sept en dan weer een echo bij de gyne op 22 okt. Wel jammer: mijn gyne is zelf zwanger en moet bevallen in oktober. Dus vanaf oktober heb ik een andere (schijnt ook een goeie te zijn), en hopelijk is de mijne dan terug tegen de bevalling. groetjes juni
Goedemorgen! Heb hier in Zuid-Nederland ook nog nooit van bedankjes bij geboorte/kraambezoek gehoord hoor! En toch wel ff last van het zitten nu hoor (na dat fietsen van gisteren) hahaha. Verder voel ik me vandaag heel beroerd... Te druk weekend achter de rug denk ik, dat voel ik wel! Fijne dag allemaal vandaag!
Linda, je moet het ook rustig aan doen dan heb je niet zo last van je kont missfrodo, heel veel plezier vanavond bij de 20 weken echo! Willen jullie weten wat het wordt? Ik weet het echt niet meer of je dat al gezegd had
Ik vind het ZOOOO spannend vandaag, maar moet nog wel even een paar uur wachten. We mogen om 17.20 uur voor de echo. En ja we willen nog steeds heel graag weten wat het wordt Ben stiekum ook best een beetje bang voor de echo, wie weet wat er aan het licht komt. Weet niet wie het vroeg maar wij gaan onze kaartjes hier bestellen: www.kaartmix.nl Die bedankjes vind ik wel een leuk idee maar weet niet of wij daar iets aan gaan doen, denk het niet. Heb het trouwens wel een keertje gekregen weet niet meer waar maar daar zat zo'n geboorte suiker in. Zo'n popje met noot erin bedoel ik dan in tule. Roxy he wat nar van je schoonvader, gelukkig valt het mee en ja inderdaad mannen.... Die van mij heeft donderdagavond zijn teen gestoten en kermde het hele huis bij elkaar, stiekum moest ik heel erg lachen. Bij last van je kont wiccy smeren, werkt echt geweldig. Ik heb ook zo;n kont en smeer nu elke avond en het is nu zo goed als geen last meer. Beetje rare zin nouja moet maar
Kan me voorstellen dat je het spannend vindt MissFrodo! Ik vind het zelf al spannend als iemand hier een 20-wkn echo heeft! Laat je het ons zo snel mogelijk weten? Succes!