Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Nee hoor das niet onze kleine was het maar zo! We hebben we al met 15 weken een pretecho laten maken met dvd, maar ja toen zag onze kleine er nog niet zo uit als hier onder....

Ik heb trouwens gister voor het eerst de kleine echt duidelijk gevoeld! Ik gaf gewoon spontaan een gilletje en daarna natuurlijk weer eens tranen... haha. Wat een lekker gevoel is dat zeg! Voelde wel al vanaf een week of 15 wat plofjes maar dit voelde heel anders en duidelijker. Vandaag nog niks gevoeld, maar ben nog maar net wakker en ga zo werken dus wie weet......

2. anita1975

anita1975 Niet meer actief

succes missfrodo....
    het is nog ff w88 tot eind de middag maar we gaan duimen hoor...

liefs anita

3. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    ja idd, ikke ook!

4. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    ik heb een nieuwe telefoon besteld!
    Ik ben echt zo'n gsm freak!
    Eindelijk is me abbonenment bijna afgelopen, hopelijk krijg ik em morgen al afzow!
    Kan ik weer lekker spelen ;)

5. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Goeiemorgen,

Kan nu pas op de site, internet lag er vanochtend uit op ons werk.

Linda, rustig aan doen he! Als je je niet lekker voelt is dat niet voor niets!

Melis, wat voor telefoon heb je!

MIss Frodo, ik duim voor je, spannend hoor!

Mss79, leuk dat je de kleine al gevoelt heb, ik wil ook!

6. Niet meer actief

Wat voor telefoon Meliske? Ik moet ook echt een nieuwe telefoon, ding ziet er niet meer uit... Maar heb een telefoon van het werk en we krijgen om de 3 jaar een vergoeding voor een nieuwe telefoon. Dus als ik nu een andere telefoon wil, zal ik hem zelf moeten betalen...

7. Niet meer actief

Voel me alweer iets beter, thnx. Heb echt nog heel veel last van moeheid, ga dat de volgende keer bij de vk weer eens aankaarten. Heb een druk weekend achter de boeg en dat merk ik echt! Heb mn afspraken voor vanavond ook al afgezegd!

8. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Dat heb ik ook heel erg, heb juist een erg rustig weekend gehad en voel me nog moe...
    Doe 's avonds ook niet veel meer. Hoorde dat je in deze weken meer energie moest krijgen, maar merk er nog niet veel van.

Op je werk lekker rustig aan doen!

9. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    het wordt een samsung E900 gold

anneliesje, bij mij ligt internet er niet uit, maar wel heeeeel traag :(

linda, veel groente en fruit eten, of anders gravitamon gaan innemen. Dat helpt schijnbaar ook goed.

10. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Heb sinds kort ook een Samsung, was wel even wennen met smsen, heb altijd Nokia gehad!

11. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ow missfrodo wat spannend zeg! Ik ben stiekum wel een beetje jaloers hoor... wij gaan trouwens ook weer voor kaartmix. We hebben al leuke kaartjes gezien daar. Onze trouwkaarten hebben we destijds daar ook besteld en super sevice hoor! Als we het geslacht weten gaan we een proefdruk bestellen...

Linda, ik voel me ook heel erg moe als ik druk ben geweest. Ik slaap dan wat extra. Gisteren heb ik ´s middags 2 uurtjes geslapen, is voor mij beter dan de hele dag zombieën.

Meliske, gave telefoon! Ik heb ook net een nieuwe met internet enzo, maar ik doe er niet echt veel mee.... :(

Ik ga vandaag maar eens flink aan de slag in huis, van het weekend hebben we het huishouden met de franse slag gedaan. Bleh ik haat klusjes in huis.

12. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    anneliesje, ja idd het verschil met nkia en samsung is wel heel goed te merken he!

guppie, have fun met poetsen ;)

13. Niet meer actief

Oh ik heb ook echt zo'n hekel aan poetsen... En ons huis heeft nodig een schoonmaakbeurt van boven naar beneden nodig!

Heb het er vandeweek nog met Roy over gehad. Ik zeg: we hebben een 'poets' nodig en een tuinman!

14. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    hahaha ja iid een tuinman! Die kunnen wij ook wel gebruiken!

15. Niet meer actief

Pfff ja de tuin ook al zoiets.... Je wil echt niet weten hoe onze voortuin eruit ziet! En achter is het ook al niet veel beter....

16. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    hebben jullie grote tuinen?

mijn vriend doet hier gelukkig altijd de tuin.
    Wij hebben vanaf het begin afaan afgesproken dat de tuin en de afwas en de keuken poetsen zijn taak is ;)

weet ja, ik heb zo'n gruwelijke hekel aan d badkamer poetsen, bah! vind ik echt het ergste van allemaal!

17. Niet meer actief

Oh dat heb je goed afgesproken Meliske! Roy is hier degene die het meeste (bijna altijd) de tuin doet, maar in huis doet ie verder weinig :( Ja de vloer boenen, dat is ook echt zijn taak!

Wij hebben eigenlijk echt een asociaal grote tuin... Achter hebben we een tuin van 30 mtr diep en voor van 10 mtr... Blijf me er nog steeds over verbazen! Maar we moeten echt wat anders voor dat gras gaan verzinnen, want je moet het echt zo'n 2x in de week maaien! En Roy en ik werken allebei fulltime, Roy wel zo'n 50 tot 60 uur in de week soms en dan komt dat er echt niet allemaal van!

18. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    jeetje wat een grote tuin!
    en idd als je dan allebei zoveel werkt, wordt het lastig bijhouden ja! Dan ben je blij als je ergens rustig op de bank kan gaan zitten thuis!

19. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Onze tuin is precies goed, 15 meter diep. We willen nog wel het een en ander er aan doen voordat de kleine gaat kruipen, maar dat duurt nog even.
    Vind tuinieren heerlijk is echt ontspanning voor mij!

En badkamer poetsen, dat vind ik ook het rotste klusje! Ik ben 32uur gaan werken, maar dan zou ik wel alles in huis doen....

20. Niet meer actief

Kan me voorstellen dat tuinieren best ontspannend is, maar ik zoek er nu niet aan te beginnen. Vind de tuin nu helemaal niet mooi en er staat een hoop onkruid. Tuinieren is volgens mij pas ontspannend als je tuin mooi is en je het alleen maar bij hoeft te houden...

Deel Deze Pagina