Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    ja het is een heel raar gevoel, ik heb dat ook nog nooit eerder gevoelt. eigenlijk pas toen ik bij mijn dochtertje ineens voelde dat het niet goed was en me ineens niet meer zwanger voelde. Nu voel ik het weer wel, dus denk ik maar dat het een goed teken is ;)

2. Talitha

Talitha Lid

9 mei 2007
    78
    0
    0
    Ik voel eigenlijk weinig van mijn zwangerschap. Heb wel steeds een zeurend gevoel in mijn onderbuik. Soms ook krampen. Ik maak me dan erg ongerust, maar tot nu toe gaat alles toch nog goed. Zijn er meer die dat hebben?
    Ik heb nog veel moeite om het echt te geloven en een beetje een voorstelling van te maken hoe het allemaal wordt. Heeft nog even tijd nodig denk ik. Overigens zijn we er wel superblij mee hoor!

3. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    ik heb ook zeurend gevoel hoor en steekjes.. zal er wel bij horen..

4. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Ik heb ook veel buikpijn en krampjes, maar vanmiddag viel het kwartje ineens: Ik ben ZWANGER

net of ik het voor die tijd niet besefte, muts ben ik ook zeg...

5. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    ja dat heb ik ook, dat zeurend gevoel en die steekjes. Niks ergs aan ;) Lekker van genieten, als je dat zeurend gevoel heb, weet je dat het nog goed zit ;)

6. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Fijne avond iedereen! Ik ga lekker naar huis, vanavond nog even de stad in. Kijken of ik me in kan houden bij de HEMA.

7. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Nog even tussendoor, hebben jullie ook zo'n last van de traantjes? Ik moet op het forum echt op passen wat ik lees anders zit ik heel dag te janken... :D

8. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    ja, maar niet door iets wat ik op het forum lees, heb op het moment weer veel meer verdriet om mijn kleine meisje. Terwijl dat toch al een mooi plekje in mijn hart en leven had gekregen, beleef ik nu iedere dag alles opnieuw...
    Zijn de hormoontje meid, heel normaal ;)

9. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    sterkte meis,
    het is ook niet niets wat jij hebt meegemaakt.
    heb pas vol bewondering naar de foto van je meisje gekeken en haar ook aan mijn man laten zien.
    knap hoor zoals jij doorgaat en positief overal tegenaan kijkt

10. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    dank je.
    het leven gaat wel verder he.

En ik laat die tranen maar lekker de vrije loop, kan het maar kwijt zijn ;)

11. sporty78

sporty78 Actief lid

15 jan 2007
    195
    0
    0
    hey meiden,
    het wordt hier al lekker druk! Ik heb echt gevoelige (.)(.) en voel regelmatig steekjes in mn buik. Vind ik eigenlijk wel prettig anders vergeet ik het bijna! Ik heb vrijdag een feestje en normaal drink ik dan wel maar ja dat kan nu niet maar ik wil niet dat zij het al raden. Ben al allerlei smoezen aan het verzinnen zoals antibiotica enzo. Lastig hoor!

12. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    ja anikka ik kan mijn broeken nog aan als ik sta maar kan er niet meer in zitten dus vandaag zangerschapsbroek aan hoge van noppie zit kei lekker! ;)
    Verder ook steekjes en beetje zuurderige buik zere boebies gelukkig niet misselijk wel vaker trek ben de dagen aan het tellen tot de eerste echo en wil graag buik foto s zien van jullie! Maar zou niet weten hoe ik dat zelf zou moeten doen ha ha :oops:

13. hallo zwangere dametjes

ik ga jullie verlaten :cry:
    hopen dat ik me binnenkort bij febr kan aanmelden
    heb nog een gesprek gehad met de ha ,we proberen het nog 1 keer zonder ziekenhuis enz,en als het lukt krijg ik gelijk met 6 weken een echo
    onder tussen hou ik jullie wel in de gaten :) net als de juli mama's
    ik wens jullie een hele fijne zwangerschap toe en in gezondheid natuurlijk

14. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Christie jij heel veel geluk, ik hoop dat het snel wel goed gaat bij jullie.

Jeetje wat schrijven jullie veel zeg, wel gezellig hoor, maar moest wel veel bijlezen.
    Voel mij vandaag een beetje beter en hoop maar dat het allemaal griep is en dat dit niet de eerste 3 maanden blijft voortduren.
    Heb van vrienden een grote mand met allemaal babyspulletjes gekregen, ze vond het zo leuk en moest en zou voor mij gaan shoppen. En dat resulteerde dus in een enorme kraammand, moest er echt even van slikken. Vind het erg vroeg maar wel erg lief.

15. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    christie veel geluk...

Ik kreeg vandaag een kaartje van mijn ouders ook erg lief!

16. annika1985

annika1985 Niet meer actief

heb zelfs een kinderkamertje uit gezocht.

we waren er allebei opslag verlieft op en het was een actie die niet zo lang zou duren. hahah

dus we hebben hem besteld.

veel liefs Annika

17. sterretjes

sterretjes Actief lid

24 aug 2006
    199
    0
    0
    Christie, al het geluk van de wereld! Zal jou ook volgen via dit forum en hoop je dan zeker bij febr. te vinden! Jij ook alle gezondheid!

18. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    sporty, haha idd de antibiotica smoes doet het altijd goed!

lammetje, ja fijn he die zwangerschapsbroeken!

christie, nogmaals heel erg veel sterkte en alle geluk voor de toekomst meid!

missfrodo, gelukkig gaat het beter met je! Wat leuk zeg van je vrienden om zo'n mand te krijgen!

berna, leuk he die kaartjes, straks als meer mensen het weten krijg je er waarschijnlijk nog veeeeeeeeeeeeel meer ;)

annika, jullie hebben groot gelijk, als het in de aanbieding is, en je vind het allebei leuk, kopen en niet laten staan, anders krijg je spijt. Ben natuurlijk wel benieuwd na foto's ;)

Ik ga zo lekker slapen, ben echt zo moe!
    Slaap lekker allemaal en tot morgen!

19. annika1985

annika1985 Niet meer actief

ik weet niet hoe ik hierop moet zetten:(

sorry.

veel liefs Annika

20. Lefbekkie

Lefbekkie Bekend lid

16 apr 2007
    682
    0
    0
    Onderwijs en jeugdhulpverlening
    Kudelstaart
    Gisteren bij moeders voor moeders geweest. Eerst test haha teststreep was er knal al voor de controlestreep haha. Wel grappig moeder van school, verzekerde me echt dat ze zwijgplicht had en zo haha, komt aan het eind haar zoontje binnen die zat echt zo raar te kijken (juf Marianne hier wat is dat? haha)
    Maar gelukkig is hij nog heel erg jong en snapt hij er nog niet zo heel veel van.
    Maar goed krijg een leuk serviesje met bestek als de kleine er is of kleintjes...? Ben erg bang dat het er twee zijn, kweet niet zal er dan ook wel aan wennen hoor maar beangstigd me nu gewoon nog.
    Voor de rest de heerlijke zwangerschapspijntjes in de buik en rommeltjes zijn er nu echt haha. Ook wordt ik met de dag toch geruster en dat is wel fijn.
    met 4 weken zwanger al een buik....zijn de darmen zeggen ze haha. Ik kan mijn kleding ook niet meer aan en draag al volop zwangerschapskleding met die lekkere hoge randen SUPER.

Deel Deze Pagina