Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Ja dat is ook zo, we hebben van het voorjaar bijna de hele tuin gedaan. Achter ligt nu nog een terras met houten planken, dat willen we nog betegelen!
    En voor hebben we gewoon alles bestraat, staat alleen nog een vlinderstruik. En de auto...

Wat voor soort huizen wonen jullie?

2. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    anneliesje, hihi ja voordat de kleine gaat kruipen duurt nog wel een tijdje, tegen die tijd moeten wij ook veel veranderd hebben. we hebben nu nog een oen vijver (waar je zo in kan lopen zeg maar)

linda, nee idd als je niet weet waar je moet beginnen is het helemaal een ramp!

3. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Hier is de voortuin ook nog steeds een rampgebied, achtertuin is wel ok daar heeft Jan aardig wat aan gedaan de afgelopen tijd.

Maar zolang we niet weten waar we straks wonen doen we verder niets in de tuin.

Wij wonen nu in een beneden duplex met woonkamer van 13 vierkante meter, slaapkamer van 10 vierkante meter en een keuken met douchecabine erin.
    Verder hebben we een luchtvochtigheidsgehalte van rond de 70% gemiddeld.
    Daarom doen we er ook alles aan om zsm een groter en droger huis te hebben.

4. Lefbekkie

Lefbekkie Bekend lid

16 apr 2007
    682
    0
    0
    Onderwijs en jeugdhulpverlening
    Kudelstaart
    Zo vandaag voor het eerst weer aan de slag, om acht uur begonnen en nu al kapot, maar zal toch echt nog even door moeten gaan...grrr.
    HEB GEEN ZIN!

Meiden die vanavond gaan voor de echo, heel veel succes ik duim voor jullie, zit vast allemaal goed!

/wat een mega tuinen hebben jullie! ONze tuin hebben we nog niets aan gedaan sinds we er wonen maar goed komt volgend jaar, hebben er nu ff de tijd en het geld niet meer voor.
    Wij wonen in een rijtjeshuis gewoon zeg maar, vrij groot, althans breed voor een doorsnede rijtjes huis maar voor de rest niet echt super bijzonder. Onze wijk is echt mega rustig sloot achter het huis dus dat is echt super.

5. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Wij wonen in een drive in woning: beneden garage, en tuinkamer/ rommelhok. Boven keuken en woonkamer, is 1 grote ruimte van 45m2 met voor en achterkant nog balkon en 2e verdieping 3 slaapkamers en badkamer.

Lefbekkie, echt maandag he! Bah over half uurtje even pauze... En dan nog 4 lange uren

6. Niet meer actief

Dat is ook erg leuk werk! Moet je wel voor een leuke arts werken....
    Ik doe nu even geen werk als ass. Maar wie weet na m'n verlof :D

MissFrodo: vind het spannend voor jullie! Succes en genieten van je kleintje :)

Meliske, en weet je wat ik zo ga doen, de badkamer poetsen! Blergh! :confused:

Nou, we hebben dit weekend ons gewonnen geld gelijk maar uitgegeven :D
    We hebben een digitale spiegelreflex gehaald, we willen natuurlijk wel haarscherpe fotootjes van de kleine strax.
    Zo leuk als je wat wint, dit hadden we anders echt nooit gekocht!

Nou, kga nu wat doen....

7. Niet meer actief

Wij wonen in een twee-onder-één kap. Oud huis, 1965. We wonen er nu een jaar, en hebben er echt al heel veel aan gedaan, maar moeten ook nog heel veel doen. Ik heb foto's in mn album gezet van hoe het was, haha dan zie je denk ik wel dat we er nog veel aan moesten doen. Alles bruin en oud... En dan zie je ook foto's van hoe de tuin was toen we de sleutel kregen... Nu is het één grote wldernis!

Zo'n drive-in woningen zijn vaak ook heel mooi! Vind ik altijd wel apart.

Wij zijn vanaf een appartementje van 70 m2 naar dit huis gegaan, hadden geen balkon of tuintje bij dat appartement en nu dit... Een wereld van verschil! Wonen nu alleen in een dorp van 1500 inwoners of zo, terwijl we eerst midden in de stad woonden!

Leuk om te horen hoe iedereen woont!

8. Niet meer actief

Wow Linda, leuk zeg zo'n 2-onder-1-kap! Zag er wel erg modern uit allemaal, stoer bruin enzo ;)

Wij wonen in een tussenwoning uit 1984, mooie tuin ervoor en erachter en aan de voorkant vrij uitzicht.
    We woonden eerst vier hoog in een portiekflat.

9. annika1985

annika1985 Niet meer actief

ey ey

mag ik iets vragen.
    Hebben jullie al last van harde buiken?

veel liefs Annika

10. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Annika, ik weet niet zo goed wat een harde buik is maar heb wel dat mijn buik zo af en toe gespannen aanvoelt als ik erop druk.
    Soms is ie hard en soms zacht.

11. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Annika, ik weet ook niet goed hoe dat voelt. Laatst had ik een keer een beetje buikpijn en voelde dat mijn buik wel hard was, maar of het een echte harde buik was?

Ik vind tuinieren ook een ramp. Toen we hier kwamen wonen hebben we wel allemaal mooie planten en bloemen erin gezet, maar toen kwam al snel onze hond (toen nog pup) en die heeft ze er weer uitgewerkt. Ik vind het wel prima zo. We hebben rechts en links volop groene "muren" en lekker gras. Ik speel er veel met de hond. Voor hebben we het strak en netjes. Ik vind het vreselijk als de voortuin niet netjes is, kan me daar echt voor schamen.

Wij wonen ook in een tussenwoning in een vinex wijk in Zwolle. Het is niet denderend groot maar heel praktisch. Het is niet het huis waar we van dromen, maar voor de komende 5 jaar zitten we hier prima. Het is van 1998 dus nog weinig onderhoud. De wijk is overigens echt geweldig, met als gevolg dat we eigenlijk veel te weinig nog in de stad komen.

Ik kan zometeen de vloer opnieuw dweilen en weer schone kleren aandoen, omdat de hond het nodig vond in een modder plas te springen. Kan er niet boos om worden hoor, om die reden doe ik het graag (maar ze mag voorlopig even niet naar binnen 8) )

12. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Linda, ziet er goed uit! Vooral die keuken... Daar moet je wel even doorheen kijken!

Annika, weet niet of het een harde buik is, maar heb vaak als ik te druk ben geweest 'savonds dat mijn buik hard aanvoelt!

Guppie, lekker toch zo'n nieuwbouw woning, heb je ook niet veel onderhoud aan!

13. Niet meer actief

Ik schaam me soms ook weleens voor onze voortuin... Maar goed, in oktober gaat de hele voorkant eruit en dat zal nog een hoop troep geven. Daarna hebben we besloten dat we de tuin op gaan knappen.

We hebben wel al een vijver (met brug) in onze voortuin aangelegd. Wat een reacties komen daar op zeg hahaha. Blijkbaar komt het niet zo vaak voor dat mensen een vijver in hun voortuin hebben of zo? Echt iedereen die langs gewandeld komt, blijft staan. En we staan in ons dorp al bekend als die mensen met die 'Bridge on the river kwai' :( Ach ja, ons huis is in ieder geval lekker herkenbaar!

14. Juni

Juni Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.562
    140
    63
    Miss Frodo: heel veel succes met de echo vanavond! En we verwachten natuurlijk een uitvoerig verslag:)

groetjes
    juni

15. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Ik beloof bij deze plechtig dat ik inderdaad een verslag zal doen van de echo ;)

16. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ik zag net in de folder van V&D dat ze 30% korting geven op kinderwagens, campingbedden, wipstoeltjes en nog een paar dingen.
    We gaan er dus even heen, ik wil wel een wipstoeltje met korting!

Vrijdag gaat ons behang erop! (eindelijk...!)

17. Niet meer actief

IK HEB EEN ZERE KONT!

Zo dat moest ik even kwijt... ;)

18. Lefbekkie

Lefbekkie Bekend lid

16 apr 2007
    682
    0
    0
    Kudelstaart
    Gelukkig mag ik het vandaag nog even zelf weten, maar ik ben het echt behoorlijk zat al. Ga over half uurtje denk ik gewoon morgen weer een dag.

19. Lefbekkie

Lefbekkie Bekend lid

16 apr 2007
    682
    0
    0
    Kudelstaart
    Echt leuk om te lezen hoe iedereen woont.
    Hoe zit het met de huisdieren?

Heb zelf een geweldige hond Doofus (bordeauxdog reu van twee) en twee huiseenden die komen echt elke dag haha.

20. annika1985

annika1985 Niet meer actief

hahahaha Linda

Ik ook al een paardagen hhahaha.

harde buiken horen erbij.

veel liefs Annika

Deel Deze Pagina