Wow, wat mooi citroentje! De zandhopen zijn inmiddels wel weg? Ennuh nog gefeliciteerd met je 20 weken vandaag! Linda, ik denk idd dat tussen de middag slapen zou helpen, maar ja om nou onder mijn bureau te gaan liggen...
Ik hou wel van apart Citroentje! Idd nog gefeliciteerd met je 20-wkn! Je bent gewoon al op de helft! @AnneLiesje: dat zou er idd een beetje raar uitzien... Haha zie me hier al onder het bureau liggen!
Anneliesje: ja de zandhopen zijn inmiddels wel weg, heeft er wel tot een week of 8 geleden nog gelegen hoor! ze zijn hier niet zo snel. Ja zag net ook aan mijn banner dat ik vandaag precies 20 weken ben. Wist het natuurlijk wel maar dan staat het er zo................nog 2 nachtjes voor de echo...
anneliesje, hihi ga maar niet onder je bureau liggen nee, is ook zo raar citroentje, wow apart zeg! Ziet er heel leuk uit! zie dat je 20 weken bent vandaag! Alweer op de helft! gefeliciteerd meid! linda, wow je heb ook een mooi huis! mooie lange oprit!
jeetje zeg, lindapooh van de november mama's die al een kindje is verloren, gaat nu ook dit kindje verliezen...
Nee dat meen je niet! Hoe komt dat dan? Ik hoorde eerst ook bij de novembermama's, maar helaas ging dat al bij 5 wkn mis...
Citroentje, idd apart zeg jullie huis! En al op de helft, echt een mijlpaal! (of voelt het niet zo?) Wij hebben toch geen wipstoeltje gekocht, want manlief wil een domoo seat. Die hadden ze daar niet, dus naar de prenatal. Die hadden maar 3 kleuren en toen hebben we ons toch nog laten gaan Dit keer zelf kleertjes gekocht, luierpakjes en van die rompertjes met drukknoopjes op de voorkant. Dit keer in maat 56, want daar hadden we nog niks van. Ook een aankleedkussen en 2 hoezen. Zo schattig allemaal! Kreeg er ook nog cedeaubonnen bij, helemaal leuk! Berna, hebben jullie nog babykamer sofie gekocht? Ik heb die gezien, ziet er erg mooi uit! Nu maar op zoek naar een domoo seat dan... Morgen gaan we even de babywinkel bellen of ze de spullen toch eerder willen bezorgen, we moeten alle spulletjes toch ergens opruimen haha!
Ow en wij hebben een labrador trouwens, bijna anderhalf jaar is ze nu. Ik zie haar niet als mijn kindje, maar ben wel erg aan haar gehecht hoor. Ik hoor mensen weleens praten "het is maar een hond". Dat gaat bij mij ietsje verder haha! We hebben ook een poes, maar die is ontzettend op zichzelf. Overdag bijna altijd wel buiten, alleen 's avonds komt ze even kroelen...
dit kindje waar ze nu zwanger van is heeft hetzelfde als haar overleden zoontje. In de lounge heeft ze een topic gemaakt.
Ik heb het gelezen ja... Wat een erg nieuws weer... En wat erg voro haar dat ze dit nu voor de 2e keer mee moet maken!
ja verschrikkelijk! wist niet dat jij eigenlijk ook in november uitgetelt was, maar dat je een mk had gehad...
Wat verschrikkelijk! Dit nieuws maakt me nog extra angstig voor de 20 w echo, want dan kijken ze natuurlijk heel erg naar hartafwijkingen enzo, en dat vind ik zo eng. Ik wou dat het al donderdag was en dat de echo al achter de rug was en dat alles goed was.
guppie wij willen ook de domoseat inderdaad vind ik er zo leuk uitzien Ja de sofie is leuk he.. gewoon lekker straks en niet te groot dus past goed in het kamertje. miss frodo hoe was het?!
Wat een nare berichten zeg.... Las ook al van een december mama die ingeleid werd, omdat het hartje niet in de borstkas zat en de schedel niet goed was gevormd. Daar kun je dus achter komen bij de 20weken echo. Getsie, begin het zo wel heel spannend te vinden. Ik bedoel, ik ben redelijk positief, maar er gebeuren zulke gekke dingen....
dames niet bang worden nu! Het komt toch relatief heel weinig voor.. tuurlijk de 20 weken echo is geen pretecho maar maak je er niet TE druk om!
Inderdaad, je leest nu 2 hele vervelende verhalen, maar er gaan per dag zoveel mensen blij weg bij de 20wk echo! Het is wel goed om er over na te denken, maar maak je niet te druk! Guppie, leuk he al die spulletjes! Zo'n domo seat is wel erg leuk ja...
Ik maak me ook niet zozeer druk, maar ben wel realistisch.... Je gaat altijd van het positieve uit, maar dit soort berichten zet je wel even met beide voetjes op de grond. Zo'n doomoo ding is leuk ja, volgens mij doen ze daar veel langer mee als een wipstoel, of niet? : Na onze vakantie en de echo gaan wij denk ik ook helemaal los! Je hebt ook best veel nodig.... Hihi! Zo vervelend dat shoppen