ik moet in de 27e week prikken. dat doet mijn vk standaard bij elke vrouw. vind het wel fijn zo'n check!
Goeiemorgen, Zo lag gisteren weer om 20.00 op bed! Tv gekeken en toen niet kunnen slapen, en ik ben zo moe.... Sliep uiteindelijk pa om 2uur. Heeft iemand nog tips om makkelijker in slaap te komen? Volgens mij begin ik echt over vermoeid te raken zo. Ook heel de nacht weer buikpijn bahbah. Roxy, wat zijn die mannen zielig he! Lefbekkie, joepie 20 weken! Citroentje, veel plezier vandaag bij de echo! Voor de dames die de beeb af en toe niet voelen, ik voel nog helemaal niets hoor! Volgens de vk is dat heel normaal! Probeer je niet te druk te maken.
@MissFrodo: lekker een paar daagjes vrij! Ik ga zaterdag even lekker shoppen. @Marieke: nog eventjes en dan heb je lekker vakantie! Ik heb dat trouwens ook dat ik het niet meer zoek op mn werk Ik denk dat we al naar het verlof aan het toeleven zijn @Busybusy: gefeliciteerd met je 20-wkn! Alweer op de helft! @Berna: Je bent echt goed in de zaken lekker relativeren of niet? Volgens mij ben jij wel vrij nuchter ingesteld van jezelf. Het is fijn dat je iedere keer weer probeert ervoor te zorgen dat anderen zich niet zo druk maken! @Lefbekkie: ook al op de helft! Gefeliciteerd! @Citroentje: heel veel succes vandaag! Je hebt de echo ook pas vanavond of niet? Laat je even horen hoe het was? Ik voel de baby trouwens ook nog helemaal niet, maar ik maak me daar ook niet zo druk om. Ik weet dat dat bij heel veel vrouwen pas veel later was. Ga de volgende keer bij de vk wel vragen of zij weet waar mijn placenta ligt, want dat weet ik eigenlijk helemaal niet. Weer een hele dag werken voor de boeg Zucht...
Citroentje: heel veel succes vandaag! Ik ben sinds gisteren weer een nichtje rijker, ze is om 23.15 met de keizersnee uiteindelijk gehaald, 8,5 pond en ze heet Mila. Kindje van een broer van manlief. We zijn om 1.15 gebeld. Om 20.00 hoorde ik dat ze in het ziekenhuis waren en ik had de aanstaande vader al gezegd dat ie me voor zoiets best wakker mag bellen!
Gefeliciteerd San! 8,5 pond, dat is de 3e in korte tijd die zoveel weegt (waarvan ik het hoor). Als dat maar geen trend is
Goedemorgen, Wij hebben gisteren al bevestiging gekregen dat het kindje vanaf april volgend jaar een plekje heeft op de creche! Dat is wel een heel fijn idee zeg. En nog wel bij ons zoontje op de groep, zitten ze gezellig samen! Nu nog al die andere dingen regelen (waar velen van jullie al zo ver mee zijn, zoals meubeltjes enzo) maar de kraamzorg en creche zijn in ieder geval geregeld!
Hier is de kdv gelukkig ook al geregeld. Hoorde dat er later ook wachtlijsten gaan ontstaan, maar nu kon het gelukkig nog.
Gelukkig heb ik dat probleem niet met kinderdag verblijven of gastouders. Ik blijf lekker thuis. (ik ben ook afgekeurd om te werken ) Citroentje jij had toch vandaag de 20 weken echo? Heel veel succes! Wij zijn al heel de week druk bezig om de wei in orde te maken zodat onze paardjes dit weekend naar huis kunnen komen Wij hebben maandag een kinderwagen opgehaald, 2e hands. Scheelt echt superveel in prijs! Het is een Quinny speedi sx. mijn gewicht gaat nu best hard, ik ben nu 7 kg aangekomen...terwijl ik absoluut niet veel snoep of eet, eerder iets te weinig. (Veel vruchtwater, grote beebje?) Beebje voel ik ook helaas nog niet.
gefeliciteerd San! Ik lag gisteren in bed te morren en kon echt niet slapen. Opeens een dikke schop van de baby, haha ik moest er echt om lachen! Ik ga me maar gewoon geen zorgen meer maken zoals ik al deed. Ik heb nu al 3 nachten gedroomd over biefstuk en vanmorgen had ik opeens zin in een sigaret. Heel vervelend, maar ik ga er echt niet aan toegeven
roxy, houd ons maar lekker op de hoogte van de aanbiedingen, ik krijg de folder soms ook veel te laat. enne hoe is het nu met je man? nou ik zou meer schrijven maar weet het al niet meer... wat dat suiker betreft, ik ga morgenvroeg prikken en hoop dat het goed is. Ook laat ik dan mijn urine ff controleren.... wat de vk mij laatst vertelde is dat als je blaasontsteking hebt of nierbekontsteking (wat ik niet merk...nou ja op laatst wel) maar dat kunnen weeen opwekken, ook in het begin van de zwangerschap. Nu heb ik veel blaasontsteking gehad in mijn andere zwangerschappen, en bij mijn laatste is mijn urine zelfs op kweek gezet. nu heb ik ook al een keer nierbekontsteking gehad, en had het niet eens door... ja ik had last van de rug en kon niet meer lopen op laatst, maar stond er niet bij stil omdat ik dagen in de tuin bezig was geweest. meiden die 20 weken zijn, super hoor...alweer op de helft... iemand vandaag een 20 weken echo....? succes gr anita
san gefeliciteerd met je nichtje en 8,5 pond... mijn oudste was 3200 gram de 2e was 3850 en mijn jongste 4580, maar dat zie je er nu niet aan. mamasu fijn dat het plekje geregeld is voor de kleine, leuk dat ze bij elkaar komen...kan grote broer alles in de gaten houden. oh en de baby voelen, maandag nog gevoeld geloof ik en nu niet meer, hartje wel gehoord gister. je gaat je gauw zorgen maken maar dat hoeft natuurlijk niet. mijn vriend zei gister moeten we die doptone of angelsound maar ff lenen van je zusje....ik zei nee moet maar niet, als ik het niet kan vinden raak ik weer in paniek. ja zegt ie je weet nou waar de vk zocht. ja haha de baby kan morgen wel weer anders liggen. ach voor hem is het ook allemaal nieuw. gr anita
Fijn Guppie dat je de kleine toch weer gevoeld hebt! Zo zie je maar weer dat je je niet druk hoeft te maken! Haha zin in biefstuk en een sigaretje... Het eerste wat ik ga eten als de kleine er is, is carpaccio en filet american!
Ow wil je ophouden! Het water loopt me in de mond.... Ik ben trouwens van plan (als het lukt) tot 6 maand BV te geven. Dus dan nog 6 maand niet roken, geen alcohol en die rauwe dingen niet...
Er is eigenlijk nog niets wat ik mis qua eten of drinken! Ben nu ruim een jaar gestopt met roken, dus die behoefte is helemaal weg. Had verwacht dat ik het met de filet americain wel moeilijk zou krijgen at dat elke week. Met BV mag je toch wel gewoon filet enzo eten?
Oh meen je dat nou? Mag ik dan nog geen carpaccio of filet american eten?! Hmmm... Heb nu een heerlijk broodje met kip-saté salade gehaald, ook heel lekker!
Linda eet smakelijk! Ga zo maar eens aan mijn bammetjes met kaas en tomaat! Eten jullie trouwens ook meer? Ik wel ipv 2 boterhammen nu 4 tussen de middag!