Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annika1985

annika1985 Niet meer actief

hoi hoi.
    ik draag ook neit altijd mijn gewone broeken meer zit gewoon niet lekker hahaha.

15 mei komt moeders voor moeders bij mij.

veel liefs Annika

2. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    morge meiden!

ik zou ook echt wel lekker me zwangerschapsbroeken aan willen, maar ik wil het zo graag nog verbergen, en met die broeken zie je het nog beter.

Vanacht heel slecht geslapen, ik werd wakker...en had zo'n raar gevoel in me buik, net of er een hoop van die kleine ienieminie mannetjes in mijn buik, vanalles aan het doen/maken waren. echt behoorlijke activiteit van binnen, nu ook nog wel, maar een stuk minder.

3. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    meiden hier even een fotoo-tje van mijn buik van vanmorgen... :confused:

uhmmmm waar gaat dit heen?

4. annika1985

annika1985 Niet meer actief

zo dan.

je hebt een aardige buik al zeg.
    dat kan je niet lang verborgen houden. haha

veel liefs Annika

5. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    nee... maar het moet, ik wil het gewoon nog niet vertellen.

6. roselinde

roselinde Lid

24 apr 2007
    24
    0
    0
    recepseniste/telefoniste
    woerden
    Halllo meiden,

Gefeliciteerd met jullie zwangerschap.

Ik mag ook bijna testen

gr roselinde

7. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    hoe doe je dat verborgen houden meliske jeetje ben jij al dik zeg ha ha niet verkeerd bedoeld hoor! maar ik krijg nu ook een buik en kan maar 1 trui aan dat je het niet ziet wat heb jij aan dan?
    Heb het gister toch mijn schoonouders verteld ja zei mijn schoobnmoeder ik zag het van de week al ha ha en ik ben pas ruim 4 weken ze zeggen je moet het met 12 weken pas zeggen nou die smoes van zwaar getafeld gaat er dan echt niet meer in hoor ha ha

8. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

15 mei 2005
    1.191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    Niet weer. bah sterkte meid this je gegund

9. Niet meer actief

breek hier effe in, allemaal proficiat

christie sterkte meid.

:(

ik kom hier omdat een bekende forummer ;) ook januari mama wordt, meliske geniet geniet. ik was even nieuwsgierig wie allemaal in januari mama gaan worden

10. Lefbekkie

Lefbekkie Bekend lid

16 apr 2007
    682
    0
    0
    Onderwijs en jeugdhulpverlening
    Kudelstaart
    Meliske denk je niet dat het er twee zijn?
    Ik heb ook zo'n mega buik al zal ook eens een foto proberen vanmiddag. Ik kan het ook niet echt meer lang stil houden ben ik bang.
    Wijde open bloesen eroverheen maar.... en vooral niet strak.

11. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    spanned roselinde!

lammetje, dit is een zwangerschapsbroek, een donkerrose truitje met lange mouwen en een topje. Maar die zwangerschapsbroek werkt ook wel wat mee aan de vorm van je buik hoor. Als ik naar buiten ga heb ik een gewone broek aan met een los blousje, dan is het nog enigsinds te verbergen, maar geen 10 weken meer, zoals ik zelf eigenlijk wou :(

missy, wat ben je toch een schat! ;)

lefbekkie, wie weet zijn het er idd 2. Heb altijd graag een 2ling gewilt, alleen nu niet meer. Nu wil ik er het liefst gewoon 1 waar ik op en top van kan genieten en die ik mijn volledige aandacht kan geven. Met een tweeling loop je, vooral in het begin, alleen maar te rennen om alles in orde te hebben. Hoop dat het je lukt om er een foto op te zetten, ben erg benieuwd!

12. jeslin

jeslin Actief lid

19 mrt 2007
    372
    0
    0
    huisvrouw
    tilburg
    Ik wil alleen ff zeggen dat je echt nog geen dikke buik kan hebben van de beeb als je nagaat hoe groet (klein die nog is)ook al zou het een tweeling zijn dan heb je hooguit iets eerder een dikker buikje en ook bij een tweede zwangerschap word iets sneller dikker.
    Nu is het natuurlijk zo de een krijgt sneller een buikje als de ander,en inderdaad door een zwangerschapsbroek die trek je over je buik heen lijkt het ook wel wat dikker,ze zeggen dat het in de eerste weken toch echt je darmen zijn en je last hebt van een opgeblazen gevoel.
    Moet je straks kijken als je beebje echt gaat groeien.
    Groetjes jeslin

13. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    ik weet echt wel hoe een buik eruit ziet als je verder bent als 6 weken hoor. ben immers zelf 27 weken geweest.
    en ook al zijn het je darmen, die buik is er iig wel, ook zonder positiebroek.

14. jeslin

jeslin Actief lid

19 mrt 2007
    372
    0
    0
    huisvrouw
    tilburg
    sorry hoor maar zo bedoelde ik het helemaal niet,maar je bent het toch wel met mee eens dat het niet van je baby kan zijn zeker niet als je 6 weken bent.
    Dit is mijn 3e zwangerschap waarvan een kindje ik ben nu zelf 7 weken ik heb ook een buikje maar dat is echt gewoon je darmen,de baby is nog maar zo klein dat het daar niet van kan zij dat wilde ik alleen zeggen meer niet.Wist niet dat je je aangevallen voelde mijn excuse hiervoor hoor.

15. sterretjes

sterretjes Actief lid

24 aug 2006
    199
    0
    0
    Hey meiden iedereen/elk lichaam reageert gewoon anders! ;)

16. jeslin

jeslin Actief lid

19 mrt 2007
    372
    0
    0
    huisvrouw
    tilburg
    dat bedoel ik ook vertelde ik ook in men eerste bericht.bedoelde er verder totaal niks mee.

17. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    jeslin, ik snap ook echt wel dat het niet van het kindje is, dat is zo klein dat je het nog maar amper ziet, maja die buik heeft wel te maken met zwanger zijn, daarom show ik em hier. geloof ook niet dat ik hier ergens heb geschreven dat het kindje zelf nu al zo groot is, anders mijn excuses en trek ik die woorden meteen terug. ennuh sorry voor mijn opvliegerige reactie, zal ik maar afschuiven op de hormoontjes ;)

18. jeslin

jeslin Actief lid

19 mrt 2007
    372
    0
    0
    huisvrouw
    tilburg
    ach maakt toch allemaal verder niks uit,we hebben volgens mij allemaal last van hormoontjes die door ons lichaam razen.
    Ik heb je verhaal gelezen ook dit wist ik niet en daar schaam ik me wel een beetje voor,ik heb niet alles gelezen maar ik hoop dat je een mooie zwangerschap mag hebben en straks kunt gaan genieten in 2008 van jullie baby.
    groetjes jeslin

19. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    nou meiden ik ben er weer weg van.
    Ga vanavond nog een keer naar het darten in Nijmegen.

Tot morgen!

Liefs meliske

20. Lefbekkie

Lefbekkie Bekend lid

16 apr 2007
    682
    0
    0
    Onderwijs en jeugdhulpverlening
    Kudelstaart
    veel plezier bij het darten en darmen of niet...ik heb een buik! desnoods van darmen haha, maar die zou anders niet komen als ik zwanger was!
    FOTO EROP KRIJGEN LUKT NIET......balen vanavond nog ff proberen met mannetje misschien lukt het dan!
    Als ik er vanavond niet ben heb ik het niet getrokken en lig ik in mijn mandje fulltime werken is best heavy deze weken!

Deel Deze Pagina