hey linda wat werk jij veel op 1 dag dan...nou ja 8 is normaal maar toch. lekker 1 dagje vrij dan in de week. anneliesje heerlij joh een weekje vrij
Lekker Linda, wel lange dagen! Ook lekker voor jou Anneliesje! Geraldine, alvast een super dag morgen! Geniet er maar lekker van!
Ja, naast de misselijkheid is ook de moeheid er terug. Vooral vandaag ,terwijl ik tot half 10 geslapen heb. Ik heb nu zo'n zin om te janken, ik zit er even doorheen. Ik was zo blij dat ik me eindelijk weer fitter voelde en zin had om dingen te ondernemen, en nu is die kutmisselijkheid er weer! Ga maar even liggen op de bank denk ik.
Ben het gewend die 9 uur, want we werken nu ook 9 uur op een dag en dan één dag van 4 uur. Dus heb altijd al een middag vrij in de week, maar dat wordt nu dus een hele dag, lekker!
Geraldine een hele fijne dag morgen! Wij zijn vorig jaar september getrouwd en het is echt een hele speciale dag. Geniet ervan.
Lekker Linda zo'n dagje voor jezelf! Raar he dat bijna iedereen weer moe aan het worden is? Staat toch anders in de boekjes!
hele fijne dag morgen geraldine! bij mij is de moeheid met vlagen.vaak ook net na het middageten. ben zo af en toe met vlagen misselijk maar zolang ik de pot niet hoef te omarmen kan ik ook niet klagen. heb net ook staan kijken naar filet americain.mmmm door vrij veel spanningen rook ik zo af en toe een sigaretje of neem een paar trekjes en dan maak ik m weer uit. ja ik weet het is niet goed.... het houtwerk in de babykamer wordt nu gedaan. kan ik straks alles lekker klaar maken en lekker ontspaanen in de beeb zijn/haar kamertje. ik hoop zo dat ze volgende week vertellen welk geslacht de kleine heeft. ze zijn het niet verplicht.... zal het jullie laten weten terwijl mijn mannetje het niet weet fijne dag vandaag nog
misschien ligt het aan het weer...dat verranderd ook alweer... nou laten we maar hopen dat het niet nog 20 weken zo gaat duren hihi....
in die brief die ik gekregen heb over de 20 weken echo staat dat ze het niet vertellen, zal mij benieuwen wat ze doet hihi...anders stiekum toch vragen.
Pfff.... Ben zo moe, lig ik op bed en dan ben ik weer klaarwakker. Nu zit ik weer met halve oogjes achter de pc. Inderdaad hopen dat dit niet te lang aanhoudt! Net weer een klein tikje gevoeld. Het was er maar eentje, maar dan weet ik in ieder geval dat alles nog werkt. lekker gevoel! @Geraldine: heel veel plezier morgen. Geniet ervan!
Jaaa we zijn er uit (denk ik) we hebben een jongensnaam! Iedere keer als er een naam bij me opkwam mail ik die naar Mark en andersom en nu hebben we zoiets van ja dat is hem.... Brent Heb de naam in mijn berichtje verstopt (als je alles selecteert zie je hem als het goed is staan) haha wil hem even delen met iemand!
Hahaha ja erg leuk idee van verstoppen... Ik moest er echt wel ff over nadenken hahaha. Leuke naam! En de meisjesnaam?
Heb je niet goed gelezen denk ik Wij wilden onze hond zo noemen, maar mijn zusje kent een meisje dat al zo heet en vond dat een vreselijk kind. Vandaar dat die naam voor ons afviel...
hey, vandaag de kinderwagen en maxi-cosi besteld en ik lees net dat mn bod op marktplaats voor een box is geaccepteerd, weer wat erbij! We krijgen nu al best veel spullen maar moeten ook nog veel aanschaffen hoor. Ik heb gelukkig nog 1,5 week vakantie en dan weer aan het werk, ben benieuwd hoe dat weer gaat, ik heb best een zware baan (ook lichamelijk) dus ik hoop dat ik het ga volhouden.