Linda, ik wil ook! Lijkt me zo speciaal dat gevoel... Marij, wat leuk kunnen de 2 kleintjes lekker met elkaar spelen straks! Ik moet in wk 34 ofzo 1x urine inleveren omdat ik in het verleden vaak blaasontsteking heb gehad door tampon gebruik. Verder doen ze het bij ons niet. Suuzje, veel plezier straks! Nog een kwartiertje! Lekker naar huis weer. De dag gaat wel snel zo met al jullie berichtjes tussendoor!
nou bij ons hoeft het dus niet...ze zei me wel de vorige keer laat het maar gewoon extra nakijken bij de ha... dan doe ik dat. meiden, vanavond ben ik ff weg hoor... ga met mijn broertje naar de MAKRO...ik heb nog een pas van Jan mijn exvriend en die kon ik nog gebruiken zei hij tegen mij. daar hebben ze ook altijd wel leuk spul...haha gr anita
ja dat waren moeders en ik ook van plan maar toen ik bij haar aan kwam was ze honds beroerd. dus volgende keer beter!
Citroentje en Suuzje: veel succes bij de echo! Geraldine: een prachtige trouwdag gewenst! groetjes juni
jeetje wat hebben jullie veel gekletst! citroentje en suuzje, heeeeeeeeeeeeeeel veel plezier bij de echo! Laten jullie iets weten?
Hoi! Bedankt voor de felicitaties van mijn nichtje! Vandaag weer bij de VK geweest, hartje klopte weer mooi! Op 5 sept 20 weken echo heb er zo'n zin in! Meisjesnaam: Anouk Jongensnaam zijn we nog niet uit: Jacco of Jasper of Matthijs Welke naam vinden jullie het leukst?
jakkes niet leuk....ik voel me ook al de hele dag niet echt fit..niet beroerd maar gewoon geen fut... nu ga ik met mijn broertje naar de makro...vraagt ie ook nog of ik met de bus naar hem kan komen....ff 40 minuten rijden in de bus...nou nee hoor voel me raar en moe dus dat doe ik niet. nu haalt hij me op. gr anita beterschap roxyrox
Hier de namen onder voorbehoud ook bekend. Kan allemaal nog wijzigen hoor, dat gebeurt weer eens in de zoveel weken. Voor een jongen wordt het Rodin, voor een meisje Romy of Demi.
leuke namen busy maar als de baby maar een naam krijgt als het geboren heeft...of verander je vlak voor de geboorte nog een keer...
Hahahaha we zijn al vaak veranderd van namen. Soms omdat bekenden een kindje kregen met die naam, maar soms ook omdat we de naam ineens toch niet meer zo mooi vonden. Of juist leuk als ze klein zijn en niet als ze ouder zijn. Vind het het moeilijkste van de hele zwangerschap. Nu zitten mijn vriend en ik hierover ook niet echt op een lijn dus vond het een moeilijke klus. Hoop eigenlijk dat het bij deze namen blijft hoor. We willen het kindje ook maar een naam meegeven, dus dat moet dan wel bij het kindje passen. Waren jullie er snel uit dan met namen?
Wat een originele jongensnaam busybusy. Nog nooit gehoord; wel mooi! Van de meisjesnamen vind ik Romy het mooist.
gaaaaap, ik ben zo moehoe, iemand tips? moet nog even huis opruimen en stofzuigen... pfff..echt geen puf voor, liefs