Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juni

Juni Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.562
    140
    63
    Ben benieuwd naar de echo van citroentje...

2. Niet meer actief

Zo, hier is druk gekletst!

Degenen die vandaag een echo hebben, ben zooo benieuwd!

En wat een leuke namen heb ik voorbij zien komen....
    Vind Eva en Jesse erg leuk :D

Ik verklap die van ons nog niet, mijn hubbie wil het graag voor zichzelf houden :rolleyes:
    Heb de namen hier nog niet gelezen overigens!

Ik las over siggies en filet.. Ow, het lijkt wel of iedereen om me heen filet americain zit te kanen. Heb er zo zin in en een sigaretje lust ik ook wel :oops:
    Nog even geduld dus!

Roxy, owjee, doe rustig aan meid....

Ik zat in de bus naar huis en rook al een zurig luchtje.. Getsie, had er iemand gespuugd in de bus en het was er warm en jegh.. Was blij dat ik weer buiten liep!

Ow en volgens mij heb ik vandaag de kleine gevoeld, maar blijf een beetje twijfelen hoor. Voelde een kriebeltje in m'n buik.. Hihi, zo apart!

Enne Geraldine: hele fijne dag toegewenst, trouwen is zooo leuk :whistle:

3. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    zag dat ik nog niet op de lijst stond

23 augustus 20 weken echo en tevens afspraak VK
    6 kilo erbij en eerste kindje

4. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    San, mijn broertje heet Jasper. Ik vind dat een heel leuke naam!

busybusy ik vind het ook moeilijk hoor, die namen! Elke naam lijkt wel weer op de naam van een ander, of je hoort het te vaak, of het staat in de top 20, of iemand heeft zijn hond al zo genoemd... We blijven nu lekker bij deze namen, omdat wij ze mooi vinden. Als verre familie wil denken dat ze vernoemd zijn doen ze dat maar, is lekker toch niet zo! Alleen de 2e namen zijn vernoemingen.

Citroentje en suuzje veel succes met de echo!

5. Niet meer actief

Kwam even kijken of er al echo-nieuws was, maar daar is het nog een beetje te vroeg voor denk ik...

Er komt zo een man praten over de verzekeringen... Zucht...

6. Niet meer actief

Dag dames, daar ben ik ook weer even want heb een vraagje:

Afgelopen zondag heb ik ons kindje voor het eerst echt duidelijk gevoeld, daarvoor voelde ik af en toe wel een klein plopje dagelijks, en nu voel ik al vanaf die zondag helemaal niks meer.... Nou ben ik niet zo'n paniekzaaier dus ik denk vraag t eerst hier eens voordag ik de vk bel haha. Is het dus normaal dat je je kindje niet dagelijks voelt in dit stadium?

Thx!

7. Niet meer actief

Volgens mij is dat nog heel normaal nu mss79. Maar ik heb de kleine nog helemaal niet gevoeld, dus ik kan je niet goed verder helpen.

8. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    berna je staat wel op de lijst!

Marieke, de eerste keren voelde ik wel wat, maar ja wat het dan is...Ws is het wel je kindje! Ik voel meer kleine dingetjes dan grote nu.

9. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    ja hoor ik heb toevallig een boek hier liggen pas vanaf een week of 26 moet je het elke dag voelen.. kindje kan zich nu nog heel goed verstoppen

10. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    ja wel op de linkerlijst maar niet de rechter

11. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Ms79, pas vanaf week 24 ofzo moet je het elke dag voelen. Dus zou me niet al te druk maken. Ik heb ook nog steeds niets gevoeld, volgens de vk zou dat tussen de 20 en 22wk gaan gebeuren.

Linda, bah dat zijn altijd van die vervelende dingen, maar ja moet af en toe gebeuren!

Roxy, nou zit je niet mee, jij ziek, je moeder ziek! Rustig aan doen meid!

Kwam ook even kijken voor echo nieuws, nou ja dan ga ik zo echt maar strijken (diezelfde strijk die er vorige week ook al lag ;) )

12. Niet meer actief

Ik dacht het al eens gelezen te hebben hier, maar het was me iets teveel werk om terug te zoeken haha. Maar goed dan wacht ik maar weer af! En het was zo'n lekker gevoel! Ik doe nu af en toe soortje met mn buik schudden zodat meneer of mevrouw "wakker" wordt maar helaas hihi

Wij hebben ook al namen uitgezocht. Ben ze nog niet tegen gekomen en lijkt me ook niet snel gebeuren want we hebben ze tijdens 1 van onze vakanties in Ierland gevonden....

13. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

hier ben ik weer eventjes, heb net gegeten en ga zo gouden kooi kijken..

14. Niet meer actief

Berna, je stond ook in de rechterlijst en de linkerlijst heb ik nu ook aangepast! :D
    Misschien even de pagina verversen? Soms laat ie wat langer de oude versie zien :idea:

Guppie, ik vind het wel grappig, en het gaat ook zo snel....
    Nog even geduld moet ik hebben tot het wat duidelijker is 8)

Zeg AnneLiesje, heb je nou nog niet gestreken? ;)
    Kom je hier ook even, ligt me een berg :rolleyes:

15. busybusy

busybusy Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    Het is normaal dat je je kindje nog niet iedere dag voelt hoor! Soms ligt het wat verder naar achteren en voel je het dus niet.

16. ProudMum

ik heb nog niks gevoeld, maar mijn placenta ligt voor. alles op zijn tijdzeg ik maar!

17. busybusy

busybusy Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    Ik voelde zelf pas iets met 18w en 4d. Misschien achteraf ook wel iets eerder, maar toen herkende ik het nog niet als zijnde de beeb.

18. ProudMum

Mijn buik jeukt wel heel erg de laatste paar dagen!

19. Niet meer actief

Dat heb ik dus ook! Zou ie nu dan eindelijk gaan groeien? Niemand gelooft me als ik zeg dat ik al bijna op de helft zit... En ook zo irri als ik baby spullen koop vragen ze altijd is het een cadeautje? En ik maar mn buik(je) naar voren duwen.....
    Met strakke truitjes zie je t nu een beetje, al lijkt t meer op een buikje wat iets is opgezet door teveel eten.

Enne mn placenta ligt ondertussen ook aan de voorkant, lag eerst opzij maar is nu naar voren gedraaid.

20. ProudMum

hahaha nou bij mij kan je er niet meer omheen!

Deel Deze Pagina