Vanaf week 16 is buik hier ook verdubbeld. Vind het nog steeds een teveel-gegeten buikje, maar er komt langzamerhand wel steeds meer zwangerschapsvorm in
Kwam even checken of er echo nieuws is. Geraldine heel veel plezier morgen, ik hoop dat jullie een geweldige dag hebben samen, maar dat gaat jullie vast lukken. En goed nieuws van deze kant, we krijgen het hele huis! Hebben nu alleen de benedenverdieping van een eensgezinswoning en nu kwam de buurman vertellen dat hij per eind sept/beg okt een andere woning heeft. dat betekent dat deze woning ontduplext wordt en dat we dan dus een heel huis hebben. Ben zo onwijs blij, kunnen we lekker meubeltjes voor de kleine shoppen en een mooie babykamer maken.
MissFrodo wat een goed nieuws zeg! Jij woonde nu toch in dat mega vochtige huis? Heerlijk om lekker de ruimte te hebben als de kleine er is. En je hoeft niet verder te zoeken. Zo de strijk is weg. Nog geen echo nieuws hier? Dan ga ik zo mijn bedje maar eens opzoeken! Welterusten allemaal en Geraldine een hele hele fijne dag morgen!
Yes, pagina 300 alweer! MissFrodo wat een super goed nieuws! Gefeliciteerd! Jammer genoeg nog geen echonieuws, dus ik ga ook mn bedje opzoeken!
hallo! Missfrodo, wat een goed nieuws! zit je wel even in de rommel, maar dan kan je wel lekker blijven zitten! super zeg! mss79, nee hoor, je hoeft je kindje echt nog niet elke dag te voelen. hij kan nog lekker diep in je buik wegduiken, dus maak je niet ongerust! pas rond week 26 idd moet je elke dasg een levensteken van je ukkie ontvangen, dus je hebt nog ff. wil natuurlijk niet zeggen dat het heerlijk is als je ukkie wél van zich laat horen, want het is zo'n super gevoel he?! nog even in de herhaling... weet iemand of je hoestdrank mag?
@marij volgens mij is hier al een keer een vraag over geweest. Gebruik even de zoekfunctie. Ik zou het je zelf niet kunnen vertellen.
Marij heb even gegoogeld.... Hoestdrank bij vastzittende hoest broomhexine De werkzame stof in Hoestdrank bij vastzittende hoest broomhexine is broomhexine. Broomhexine is sinds 1963 internationaal op de markt. Het is zonder recept verkrijgbaar onder de merknamen Bisolvon, Streptuss bij vastzittende hoest, Hoestdrank bij vastzittende hoest broomhexine of hoesttablet bij vastzittende hoest broomhexine en het merkloze Broomhexine. Het is te verkrijgen in tabletten, drank en druppels. 5. Kan ik Hoestdrank bij vastzittende hoest broomhexine gebruiken als ik zwanger ben, wil worden of borstvoeding geef? Zwangerschap U kunt Hoestdrank bij vastzittende hoest broomhexine veilig gebruiken in de normale dosering. Het wordt al jarenlang gebruikt door zwangere vrouwen zonder nadelige gevolgen voor het kind.
Thanks ladies, zodra ik meer weet zal ik het melden, hoop dat het allemaal ook lekker snel afgehandeld kan worden. Nog geen echo nieuws, nou dan kijk ik morgenochtend wel weer even.
anneliesje, THANKS! ik ga zo gelijk even hoestdrank slikken! zal ik me ook al een stukje beter door voelen denk ik! jammer dat er nog geen echonieuws is. morgen weer een dag gelukkig ik snap die zoekfunctie trouwens niet echt. heb al wel vaker geprobeerd wat te zoeken hier, maar ik krijg wel links, maar dan klik ik die en moet ik nog een heel forum doorzoeken voor ik ben waar ik wil zijn. ik doe vast wat verkeerd, maar ja, ben niet zo'n helder computerlicht helaas
jemig, willen jullie de februari mama´s weer inhalen ofzo missfrodo te gek zeg, dat jullie het hele huis krijgen!
Ja het wordt de laatste dagen echt een inhaalslag met de februarimama's, haha! Heb ik een paar uur niet meegelezen, zijn we zo weer 7 pagina's verder! Geraldine, een hele fijne dag morgen! Geniet ervan en vertel ons hoe het was natuurlijk...! Ben ook reuze benieuwd naar echonieuws, maar hopelijk morgen dan...
Hier dan wat echo nieuws. De echo was super!! En, wij verwachten een..........MEISJE!!!!!! Is wel even omschakelen, want we waren er allebei van overtuigd dat het een jongen zou zijn. We hebben ontzettend veel foto's meegekregen (14 stuks!) en een DVD van een ruim half uur. Naast het geslacht heeft ze ook gekeken naar het ruggetje, mondje, ingewanden ed., en zover zij kon zien was dat ook allemaal goed! Nu ga ik mijn bedje maar eens opzoeken. Morgen probeer ik een foto in mijn album te plaatsen.