bedankt voor de lieve reacties! Ik zit gewoon op school lekker administratie in orde maken moet ook gebeuren....grr irritant net nu maar goed. Wel te horen gekregen net dat ik dit jaar maar 1 gymles hoef te geven ipv 2 en dat vind ik wel lekker nu met die groeiende buik. tot later
Jij ook gefeliciteerd Meliske met je 20-wkn! Wat wordt er hier al wat afgekletst zo op de vroege morgen zeg Sterkte met je enkel Lefbekkie!
hey meiden klinkt leuk missfrodo...leuk vooruit zicht zo. ik ben bij de huisarts geweest en mijn bloedsuiker was 4,7 en dat was goed. vanmiddag na 2 uur ff bellen voor de uitslag van de urine... gr
heerlijk zeg zo'n goede uitslag! eindelijk droog hier, het zonnetje breekt door! Gisteravond zag ik een prachtige regenboog, denk dat ik die al 3 jaarn iet gezien heb! dan ben ik wel blij hoor om op 9 hoog te wonen hihi. prachtig uitzicht en mooie zonsondergangen!
Hier nog geen zon, hoop dat het snel opentrekt en dan ga ik lekker shoppen Tip de Wehkamp heeft t/m zondag 10% korting op alle artikelen. Ook op de babyspullen
k heb het niet meer zo op online bestellen. er is al een paar keer internetfraude gepleegt op mijn naam. nu sta ik BKR geregisterrd als wanbetaler omdat ik weiger voor de kosten van een ander op te draaien
hier ook nog geen zon, zo straks wel een bui over me heen gekregen toen ik naar huis fietste... ach ja we zijn weer droog... heb boven alles klaar...zal zo in de gang beginnen en dan zo naar de keuken en dan de kamer... wou eerst ff zitten en een bakje thee drinken... gr anita
hey rox kan ik me voorstellen hoor. dan maar in de winke toch? zag gister bij de makro ook dat ze dingen hadden afgeprijsd, babykleren, zo lief alleen echt meisjes en jongens gericht.
Hebben ze leuke aanbiedingen bij makro? Jammer dat ik geen pasje meer heb, toch maar weer een eigen bedrijf beginnen
haha ja sommige dingen waren voor de helft, andere 25 % korting.... ik kon niks mee nemen want weet nog niet wat het is....
weet je niet iemand die wel een pasje heeft kan je gewoon mee... ik was er gister en kreeg gewoon zin in snoep, dat is in de aanbieding.... heerlijk joh van die silo's.... mijn eigen pas doet het ook niet meer, maar goed ik kan die van mijn ex vriend nog gebruiken....lekker makkelijk dan.
lekker zeg.... ik had gister ook al zo'n zin in een lekker stukje slagroontaart of bavarios van de bakker....heerlijk. maar heb me ingehouden hihi.