nou ja er zijn genoeg winkels met kleertjes te krjigen.... ik ga nu niks meer kopen, pas als we weten wat het is, dan nog wat leuks, anders heb ik zoveel en is het zonde want lang niet alles hebben ze zo vaak aan....
Ik ben gisteren naar de Makro geweest maar ze hadden niets speciaals, qua baby spullen dan. De luiers waren in de aanbieding, maar ze zijn goedkoper als je ze bij de kruitvat koopt. Jessica
Suuzje, gefeliciteerd met je mooie echo en dat het een meisje is! En Citroentje jij ook met je stoere bink! Ik ben toch ook zo benieuwd, maar bij mij duurt het denk ik nog zo'n vier weken.... Vandaag 3 maanden geleden ontdekte ik dat ik zwanger was, op onze trouwdag Geraldine, de 16e is een prima dag om te trouwen hoor.... Appeltaart, hm, doe mij ook maar een stuk
geraldine, alvast gefeliciteerd! ik hoop dat je een prachtige dag hebt vandaag! ik vond mijn trouwdag echt de leukste dag van mijn leven! Citroentje en suuz! gefeliciteerd met jullie "goedgekeurde" hummels! en als kers op de slagroom weten jullie ook wat het wordt! een jongen en een meiske! super zeg! wat lijkt me dát fijn om te weten! gefeliciteerd! Ik ben vandaag nog een dagje thuis. voel me wel b eter als gisteren, alleen nog moe. toch maar proberen om vanmiddag wat te slapen. dan ben ik morgen weer zo fris als een hoentje! i kben stiekum ook wel aan het aftellen al, ookal ben ik nog niet op de helft 8) Vind het wel steeds leuker worden nu ik ukkie steeds beter voel, maar vind het wel lang duren allemaal hoor! zal onwijs blij zijn als we straks een gezond kindje in onze armen mogen houden! ben zo nieuwschierig naar dat ukkie in mijn buik!
opruiming toch wel in babykleren....teminste in Leeuwarden wel. enne ja die pampers in de aanbieding, zijn goedkoper bij de winkel... maar als je bv meer afneemt is het wel weer goedkoper dacht ik.
nou pff ik ga ff broodje maken voor mij en mijn kleine meisje....ze vind leverpastei en smeerkaas zo lekker. ze zit nu blues clues te kijken en daarna komt Dora, dat is haar favoriet...ze is er al 2 jaar gek op... ze kreeg toen een popje op de kermis en die sleept ze overal mee heen...en ze heeft nu van alles...kleren ondergoed sokken jas rugzak speelgoed dvd's....pffff nou ik zal ff een eitje bakken heb ik wel zin in...en dan weer verder met de schoonmaak.
dit is echt erg, ik ben gisteren om 22:00 nog online geweest en moest nu 5 pagina's bijlezen... Ik ben dus echt alles alweer vergeten... Citroentje en suuzje gefeliciteerd met jullie goede echo's! Brenda en Meliske gefelicteerd met jullie 20 weken!
heb ik ook soms, denk je soms ff weg te zijn moet je heel wat bij lezen maar goed is wel leuk.... maar aan het einde ben ik ook van alles vergeten....
Ik lees alles door en dan denk ik, ik moet dit en dat typen en aan het eind ben ik ook alles kwijt.... Sja, blondt en ook nog zwanger denk ik dan maar
Haha ja we zijn een stelletje kletskousen aan het worden! Een vraagje: ik heb net een lekker broodje gezond gehaald bij de broodjeszaak. Moet je nou echt zo opletten met bijvoorbeeld de komkommer en tomaat (rauwe groenten) die daar op zitten? Dacht er ineens aan, maar heb dat echt wel al vaak gegeten zonder er bij na te denken...
ik neem aan dat een broodjeszaak van tevoren de groenten wast hoor en elke dag vers gebruikt. lekker opeten dus!
Ik let er wel altijd op, soms zit er een blaadje sla tussen wat iets bruin is. Ik ben de laatste tijd een beetje smetvrees achtig, heel irritant hoor..
Linda, ik let daar ook niet zo op hoor! Als je het in een zaak koopt waar het altijd druk is is het bijna altijd ook hartstikke vers! Heb vanochtend lekker saucijzen broodje op jammie, die vind ik zo lekker nu! En mijn collega trakteerde. Ik lees ook altijd alles, maar vergeet weleens te reageren..... je kan niet alles onthouden toch! Nog 4 uurtjes werken en dan weekend! Joepie