Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    hoi hoi,

lekker hoor een stukje appeltaart.

soms pak ik pen en papier als ik ergens op wil reageren.
    als mijn man die briefjes leest snapt ie er niets van.

heb vabdaag de badkamer een goeie beurt gegeven met een nieuw douchegordijn en een mattenset.nu hoop ik dat mijn mannetje hem voor de bevalling wilt en kan schilderen.
    ga zo ff grondverf halen.sinds afgelopen keer is ie niet meer gebeld. \:D/
    ze zijn nu zelfs ook bezig in onze slaapkamer,vandaar de grondverf.
    morgen laminaat halen voor de vloer,hopelijk meteen erin en dan denk ik dat het weekend de kamer zo goed als af is.dan moeten alleen de gordijnen en luxaflex geregeld worden.
    ben er zo vreselijk blij mee.

knuff.

2. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    2 schermen openzetten is makkelijker hoor dan pen en papier haha

3. Niet meer actief

Hmmm er komt net een collega binnen met gebak! Precies het goede moment!

4. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Mijn man heeft gisteren de ramen van babykamer en onze kamer van extra beveiliging voorzien, wat natuurlijk heel fijn is. Maar ik vind het niet zo netjes. Ik vind eigenlijk dat hij eerst wel even de oude bevestiging had mogen opvullen en een kwastje erover was ook netter geweest. Hoe ga ik dat nou weer eens tactisch brengen... haha!

Morgen mijn schoonvader de hele dag in huis om te behangen en ik ben dan ook de hele dag thuis whaaahhh. Ik bedenk maar vast allerlei dingetjes om te doen, ga echt niet thuis zitten de hele tijd.

Ik ga morgen ook naar de kapper. Doe al een tijdje een poging om het te laten groeien, maar ik vind het niet mooi staan bij me. Stuk eraf dus!

5. Marije78

Marije78 Bekend lid

3 jun 2007
    548
    0
    0
    Overijssel
    He allemaal,

zit behoorlijk in de stress. Moet even mijn hart luchten hoor. Mijn broer zit in Peru, midden in het zwaarst getroffen gebied van de aardbeving. We hebben al wel een teken van leven gehad vanmorgen, meer contact is nu helemaal niet mogelijk. Bah, ik doe niets anders dan janken.....

6. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

pff heftig hoor! Gelukkig weet je wel dat hij leeft. Het is ook niet raar als je je druk maakt. integendeel zelfs!

Mag ik vragen wat hij in peru deed?

7. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Marije, poeh heftig zeg! Daar denk je niet als je zoiets op het nieuws hoort! Veel sterkte ook aan de rest vd familie

Guppie, ja het doen is 1 ding maar het afwerken...

Linda, jammie! ik ga mijn appeltje maar eens opeten

8. Niet meer actief

Oh jeetje Marije, kan me voorstellen dat je dan in de stress zit! Gelukkig heb je vanmorgen wel al even contact kunnen hebben. Ik hoop dat je snel weer iets van hem hoort!

@Guppie: nu schuren en weer verven kan nog steeds toch of niet?

Ik heb een heerlijke bossche bol op!

9. 12309

12309 Niet meer actief

Hoi!

Marij: sterkte, wat heftig zeg!
    Linda: kreeg je toevallig appeltaart van je collega hahaha
    Annelies: geiten waren vandaag erg rustig. Ze zijn wel erg lief hoor als ik aan kom fietsen en ze zien me gaan ze rennen en lawaai maken!
    Straks op de foto met manlief, zus, zwager en nichtje als cadeautje voor de trouwdag van mijn ouders.
    Ik mis dan net de juiste trein en wachten heb ik zo'n hekel aan (erfenis van mijn studententijd) dus zet ik straks mijn fiets wel in de bewaakte stalling.
    MissFrodo: kan het zijn dat je in B'wijk moet, omdat dat misschien dichterbij is dan Haarlem voor jou?
    Vind het trouwens wel raar dat je het niet zelf mag kiezen, het is toch jouw lijf?

10. anita1975

anita1975 Niet meer actief

ja uuuh ja man zeggen dat je het netter wil hebben lukt zeker niet...
    ik heb hier ook zo 1...makkelijk maar een vrouw is weer zinnig. alles moet perfect

kapper...leuk hoor ik ben 2 weken terug geweest, zou mijn haar ook laten groeien...nu heb ik het kort en wild haha

11. anita1975

marij sterkte voor jou en je familie, ik hoop dat jullie snel weer wat horen...

12. ProudMum

ik laat van de week eerst mijn extensions eruit halen. ben het helemaal zat! wil gewoon lekker mijn eigen haar terug zonder elke dag mijn hoofd op klitten na te lopen

13. kroonj

kroonj Lid

15 mei 2007
    50
    0
    0
    Chemisch Laborante
    Mijdrecht
    We zijn in Amsterdam geweest. Maar daar hadden ze niet super veel keuze in kinderkleding wel wat voor jongentjes en meisje. aangezien wij niet willen weten wat het wordt bleef er weinig over dus dan maar niets.

Wat betreft kinder spullen dan want we gaan altijd met veel te veel naar huis :oops:.

Met de pampers was het 2 mega pakken (3 gewone pakken) voor 8.33 (incl) totaal € 49.98 terwijl de zelfde hoeveelheid bij de kruitvat € 34.94 kost. Daar kunnen toch weer wat rompertjes van gekocht worden :).

Jessica

14. anita1975

ja op die manier maar dan heb je geen pampers he....
    ik koop ook altijd kruidvat merk trouwens...
    zijn net zo goed vind ik...
    en wij willen het wel weten maar toch kon nou nog niks kopen.
    ze hebben heel veel en ga straks tegen sinterklaas zeker weer een kijkje nemen....
    kleren voor de kids zijn soms ook niet duur.

15. anita1975

nou mijn vermoeden is juist hoor...
    ik heb zojuist gebeld voor de uitslag en ik heb
    dus blaasontsteking.
    Ik merk er weinig van altijd, maar nu had ik gister een beetje branderig gevoel en mijn urine was wel heel donker vanmorgen en zo straks ook nog.
    kan straks een kuur ophalen en dan maar hopen dat het weg gaat...en blijft....ik laat het het over een paar weken gewoon weer controleren.

gr anita

16. kroonj

kroonj Lid

15 mei 2007
    50
    0
    0
    Chemisch Laborante
    Mijdrecht
    Het zijn wel de pampers bij kruitvat (aanbieding) zie de magazine.

http://www.kruidvat.nl/domains/kruidvat ... ATMAGAZINE

17. ProudMum

bij blaasontsteking met je toch veel drinken?

18. Niet meer actief

Balen Anita! Hoop voor je dat snel over is!

19. ProudMum

straks ook even naar t mijne kijken....

20. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    kijk uit met die kuur Anita, daar kan je weer een schimmelinfectie van krijgen...

Tuurlijk kunnen de kozijnen alsnog geschilderd worden, maar dan is ie zo trots dat hij dat "voor mij" gedaan heeft en ga ik zeuren...
    Ik ga maar gewoon vragen wat hij ervan vindt, maar dan weet ik het antwoord al haha!

Ik ga lekker taart bakken, heb ik zo'n zin in opeens ;)

Deel Deze Pagina