Nee heb die van 20 euro per jaar, dan kan je een hoop foto's enzo kwijt bij die gratis maar 5 geloof ik. Wilde eerst ook een gewone site maken, naam hadden we al vastgelefd maar dit is veel makkelijker!
Had het in het begin gedaam voor mijn reislustige zus zodat ze ook alles een beetje in de gaten kan houden, maar ben er nu erg blij mee. Je kan straks alles op CD laten branfden voor 25euro dan heb je heel je dagboek! Wilde eerst alles opschrijven maar dat werkt niet bij mij.
Ik heb zo'n dagboek gekocht waarin ik gewoon moet schrijven, maar daar is tot nu toe nog niet veel van gekomen... Heb ook een beebiesite aangemaakt, maar ook daar staat nog helemaal niets in... Ben ik niet zo goed in geloof ik haha
ik heb een 9 maanden dagboek. moest zeggen dat ik er niet consequent in schrijf. meestal als ik bij de VK ben geweest enzo
Leuke sites allemaal! Over dat janken, ik zat gister hart in aktie te kijken en ook dom te janken, hihihi.... En voel me ook wel meer depri enzo, vaag die hormonen! Ik heb een dagboek en een site en probeer het toch wel regelmatig bij te houden. Is zo leuk voor later Vanavond denk ik maar even shoppen, heerlijk! Marije, kop op hoor, hopelijk krijg je snel weer bericht....
Hihihi, daar was ik al bang voor.... De site is eigenlijk niet openbaar en alleen voor vrienden en familie, maar als je je nieuwsgierigheid nou echt niet kunt bedwingen, kun je me PBen
hi allemaal, bedankt voor alle reacties hoor. Ik word er zo ontzettend onrustig van. We hebben nog steeds niets weer van mijn broer gehoord en horen via het nieuws alleen maar heftigere dingen. Het schijnt dat hij midden in de chaos zit. 70 procent van die stad is compleet verwoest, straten bezaaid met lijken en de wegen naar Lima (vanwaar hij vliegt) zijn vrijwel onbegaanbaar. Hij zou morgenmiddag om half 6 terugvliegen naar huis, maar de vraag is of hij wel op het vliegveld kan komen. Hij was daar trouwens op vakantie met 2 vrienden. Hoop maar dat hij snel wat kan laten horen. pffff
Marieke, dat dacht ik ook, maar kon het niet laten.... haha Oja en dat huilen Hart in Aktie enzo hoef ik ook niet meer te kijken hoor! Was altijd vreselijk nuchter in dat soort dingen maar nu... Ik ga afsluiten, vanavond druk dus misschien tot morgen! Maar ga eerst poetsen, is wel nodig! JOEPIE WEEKEND!
mmmm ik heb lekker chocolade ingeslagen. Werd ook helemaal "hongerig" van jullie appeltaart verhalen. Mijn vriendin zei laatst, van chocolade krijg je blije baby's. Nou kom maar op dan, hihi
Oh Marije ik hoorde het net ook op het nieuws! Ik hoop echt dat hij morgen gewoon naar huis kan vliegen! Wat een k*t einde van zijn vakantie zeg! Dat beeld raak je nooit meer kwijt volgens mij... Laat je het even weten als je weer iets gehoord hebt?
hey marij ik hoop dat je broer morgen gewoon naar huis kan, balen dat zijn vaknatie zo geeindigd is...ook voor zijn 2 vrienden... hoop echt dat jullie snel iets horen. liefs anita
Hoop ook snel op goed nieuws voor je, Marije! Marieke, ja ik zat net als jij gisteravond te snikken op de bank bij Hart in Aktie hoor....Tjongejonge zeg. Dat had ik vroeger ook wel minder volgens mij! Hoewel dat wel typisch zo'n programma is om een potje bij te janken natuurlijk.
Hallo allemaal, wat een geklep zeg en veel over eten...............heb ineens zin in appeltaart, bosche bollen, chocolade en alles wat niet gezond is. Ik wilde een nog wat uitgebreider verslagje doen van de echo gisteren, gisteren was het al zo laat. de foto staat inmiddels al in mijn album. Echt alles is tot in detail nagekeken, aders, slagaders, hartje, nieren, blaas, maag, handjes, voetjes, gezichtje, hoofdje enz. Alleen was onze kerel niet zo geduldig en wilde totaal niet stil liggen. Hij had steeds zijn handjes voor zijn gezichtje dus vingertjes tellen ging er moeizaam, hij wilde zijn duim niet laten zien, de echografiste dacht ik zal hem een duwtje geven dan beweegt hij wat...............nou dat had ze beter niet kunnen doen, alles zat 'doorelkaar' handjes, beentjes voetjes en armpjes, dus vingertjes tellen ho maar! Uiteindelijk is alles wel gelukt, hij had ons nog bijna voor de gek gehouden, ze wilde ons net vertellen dat we een meisje zouden krijgen toen ze zag dat het toch een jongen was! Iedereen nog bedankt voor de felicitatie's. marij: vervelend zeg van je broer, hoop dat hij snel naar huis kan. Roxy: laat de tranen maar gaan, gaat vanzelf weer over. Anita: succes met je blaasontsteking, hoop dat je er snel vanaf bent. Suuzje: gefeliciteerd met je meid. Lefbekkie: hoe is het met je enkel?
Citroentje en Suuz gefeliciteerd met de mooie echo's. Wat zijn ze nu groot in vergelijking met de eerste echo. Marije ik hoop dat je broer snel weer contact kan opnemen met jullie. Vandaag weer erg moe, ik wil vakantie! Maar nog ruim een maandje wachten. Dan wel lekker drie weken weg.