Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    so ben een daggie weg en heb veeeeeel bij te lezen!

citroentje, mooie duidelijke echo hoor!

Hier mijn beloofde buikfoto van vandaag!

2. Juni

Juni Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.562
    140
    63
    Nou, we zijn terug van de 20 weken echo, en alles zag er goed uit: hersentjes, hartje, nieren, voetjes, handjes,...Het kindje was goed beweeglijk, lag met het hoofdje naar beneden, en...

we krijgen een meisje!

Verder was er ook geen suiker of eiwit in mijn urine en mijn bloeddruk was 100/70.

We gingen daarna nog kijken voor iets van meisjeskleertjes maar ik kon niet kiezen en heb dan maar niks gekocht:) Maar nog tijd genoeg natuurlijk.

Groetjes
    Juni

3. Marije78

Marije78 Bekend lid

3 jun 2007
    548
    0
    0
    Overijssel
    Wat geweldig Juni, een meissie! Van harte hoor. Ohhh ik kan ook niet wachten op de 20 weken echooooooooooo

4. anita1975

anita1975 Niet meer actief

wat leuk juni een meisje...en fijn dat alles goed was. en ja als je dan iets wil kopen kan je niks vinden, maar goed nog tijd genoeg.

5. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Hallo ladies ik kom ook weer even buurten.

Marij, jeetje wat een naar einde van zijn vakantie, ik hoop dat alles goed met hem blijft gaan en dat hij snel weer iets kan laten horen.

Anita, inderdaad veel drinken ;)

Zie hier het resultaat van mijn winkelaktie:

Foe het even in delen want er kan maar 1 foto per keer.

6. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden

Alleen dit broekje heb ik in het kaki en het shirtje in het lichtroze.

Moest het toch even aan jullie laten zien voordat ik het op een veilige plaats opberg zodat niemand nog achter het geslacht komt ;)

Oh heb ook nog een pyama gekocht uit 1 stuk in ecru met een konijntje op de borst en bunny op de kont :)
    En een vrolijk gekleurd shirtje.

7. anita1975

ooohw wat een leuke kleertjes zeg....

enne ja veel drinken...las ook vaak plassen en na gemeenschap ook gaan plassen....
    straks loop ik me suf naar de plee

8. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Je kunt altijd nog een Pamper omdoen ;)

Meliske mooi buikje hoor.

9. anita1975

hahaha zie je me al lopen...nee dan maar een keer extra naar de wc..
    heb net mijn dochter uit de pampers en dan moet ik zelf

10. Juni

Juni Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.562
    140
    63
    Bedankt voor de felicitaties!

MissFrodo: leuke kleertjes zeg.

Marije: hopelijk is alles goed met je broer.

11. Niet meer actief

Hier nog even een tip voor de blaasontsteking, ik had hier zelf ook erg veel last van bijna maandelijks.... En idd veel drinken en na de sex plassen en wat bij mij echt goed helpt, is cranberrie capsules! En heb het nagevraagd, deze mag je ook tijdens de zwangerschap gebruiken. Zodra ik ook maar iets voel wat op een blaasontsteking lijkt gebruik ik ze een dag of 3 en 9 van de 10 keer blijft het dan weg....
    (je mag er 1 per dag) Je kunt ze gewoon bij bv kruidvat kopen en zijn van eigen merk.

Dames met de 20 weken echo Gefeliciteerd!
    Ik moet nog even wachten tot maandag....

12. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    juni vanharte!

missfrodo heeeel schattig!

13. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Juni: gefeliciteerd met je meid en de goede echo natuurlijk.
    Meliske: mooie buik heb je!
    Missfrodo: goed geshopt! leuke kleertjes.

14. Marije78

Marije78 Bekend lid

3 jun 2007
    548
    0
    0
    Overijssel
    heeeeeee ladies,
    we hebben weer nieuws! Oh wat heeft mijn lieve broertje ontzettend veel geluk gehad. Het had maar 2 minuten gescheeld of hij was er niet meer geweest. Ze hadden net op een balkonnetje van een restaurant een biertje zitten drinken, ze waren aan de praat geraakt met een nederlands stel. Ze hadden het wat koud gehad en besloten eerst naar het hotel te gaan om een trui te halen. Eenmaal buiten was de grond gaan schudden en hebben ze het op een sprintje gezet naar een plein even verderop. Toen ze achterom keken was ALLES achter hen ingestort. Het nederlands echtpaar hebben ze niet weer gezien of gesproken....... Ze hebben vreselijke dingen gezien en zijn helemaal van de wereld. Ze moesten daar gewoon over lijken stappen. Het is niet te bevatten wat hij daar allemaal heeft moeten verwerken. Ze hebben vandaag een heel eind gelopen de binnenlanden in en hebben daar een bus richting Lima kunnen pakken. Het is daar echter zo ontzettende chaos dat het stapvoets gaat. Het is maar de vraag of ze wel in Lima kunnen komen via de wegen. Nou ja, hij is in ieder geval onderweg en we zien wel of hij morgen zijn vliegtuig haalt. Anders komt hij gewoon wat later. Hij is in ieder geval ongedeerd samen met zijn vrienden. Pffff wat een opluchting zeg.

15. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Marije ik ben blij dat hij ongedeerd is.
    Hij zal wel een hoop te verwerken hebben nu, lijkt mij echt vreselijk om dat mee te maken. Sterkte alvast.

16. Niet meer actief

Zo wat een nieuws Marije... Ben heel blij voor jullie dat ie in ieder geval iets heeft kunnen laten weten en hij zelf ongedeerd is. Wat een geluk heeft hij gehad!

@Juni: gefeliciteerd met jullie meisje!
    @Meliske: mooi buikje hoor!
    @MissFrodo: wat een leuke kleertjes!

17. Juni

Juni Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.562
    140
    63
    Marije: jouw broer heeft gelukkig een goede engelbewaarder gehad. Wat moet het erg zijn om over lijken heen te moeten stappen. Ik hoop dat hij gauw thuis is.

liefs,
    juni

18. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    fijn nieuws marije!

Ahhh jullie praten teveel, ik kan het niet meer onthouden...

Ik kan trouwens nog wel naar hart van Nl kijken ofzo, heb daar niet zo´n moeite mee. Hoewel afgelopen dinsdag bij de gilmore girls.....
    Ik heb het moeilijk bij de smaakpolitie, omdat ik nog steeds heel snel moet overgeven :)

juni, gefeliciteerd met je goede echo!

Deel Deze Pagina