Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    oh en Meliske, wat een prachtige buik! Echt heel erg mooi, wel groter dan die van mij. Mijn buik zit ook hoger. Ik zal ook een foto maken als ik op de helft ben.

2. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Wat hebben jullie voor badjes?

Ik vind de BebeJou stevig en sterk overkomen maar ik vind de kleuren niet passen bij wat we willen of ik moet voor het thermobad gaan en dat vind ik een beetje overdreven.

En passen andere badjes ook op de bebe jou standaard?

Help, ik weet het even niet meer.

3. Niet meer actief

Marije, sjeminee, wat fijn dat je meer nieuws hebt en wat heeft ie veel meegmaakt met z'n vrienden! Hopelijk zijn ze snel weer thuis!

Juni: een meisje, joepie! Wat leuk zeg, genieten....

Ik ben maar vast aan m'n lijstje begonnen, heb hydrofiel luiers, washandjes, spuugdoekjes, borstel/kam, rompertjes (van die overslag, ideaal) en nog een lief truitje gehaald.
    Heerlijk dat shoppen 8)

Badje heb ik nog niet over nagedacht.... Eerst kamertje, dan de rest :)

4. Marije78

Marije78 Bekend lid

3 jun 2007
    548
    0
    0
    Overijssel
    Ik heb heel veel kleertjes van mijn schoonzus gekregen, boxpakjes, rompertjes e.d. Ook luiers e.d Wel makkelijk trouwens. Heb vandaag ook even flink ingeslagen. Wat nieuwe luierhanddoeken en rompertjes met lange mouwen. Vorige week was ik al met mijn moeder op pad geweest en hebben we ook al heerlijke inkopen gedaan, wasbakje, borsteltjes, flessen, rompertjes etc. etc. Ben nu echt helemaal op dreef en heb mijn schoonzus al een beetje gepushed wanneer ze denkt dat we het kamertje kunnen krijgen. Wil het nu ook zo graag klaarmaken allemaal.
    Morgen weer naar school. Ben er eigenlijk nog helemaal niet aan toe, maar ja, eens moet je toch weer eens beginnen he. 6 weken vakantie is eigenlijk al een groot cadeau, dus ik mag zeker niet zeuren.

5. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    miss frodo ik zag bij de prenatal een heel mooi badje. Had een aparte vorm en iets kleiner dan standaard. Heb alleen niet gekeken naar prijs of merk. Wij gaan gewoon voor een wit badje denk ik, zonder die pompflesjes erin, dat lijkt me niks als het kindje wat groter is.

Marieke, leuk he dat shoppen! Ik wilde vandaag alweer gaan. Ik heb ook een aantal overslag rompers en pakjes gekocht, lijkt me ideaal als dat dingetje nog aan de navel zit (hoe noem je dat eigenlijk?)

Ik ga pas weer shoppen als ik het geslacht weet. Ik heb zoveel leuke dingen gezien die echt jongetje/meisje zijn, dat ik volgens mij helemaal los ga...

Ik heb nog een tip trouwens; wij hebben al een aankleedkussen gekocht met hoezen, 1 van prenatal merk en 1 van bebejou. De hows van bebejou past er veel mooier om, de prenatal hoes krult het een beetje op. Kost een paar euro meer, maar daar heb je dan ook resultaat van!
    (of je moet natuurlijk geen hoes willen gebruiken....)

6. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Guppie welke kleur had dat badje bij Prenatal?

Wij willen iets van rood, knaloranje of iets in die trant.

7. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    volgens mij zag ik een roze, beetje parelmoer roze en rood. Maar ik weet het echt niet meer helemaal zeker, wat we gingen nog geen badje kopen. Het was iig wel een mooie!

8. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Marij dat is heel fijn te horen!

Ik moet nog een hele hoop shoppen lees ik al hihi.
    Wij gaan voor een badstandaard voor op ons eigen bad.. kamertje is te klein om daar nog een bad neer te kunnen zetten en we hebben daar ook geen kraan dus wordt lastig met sjouwen enzo

9. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    he berna: jij ook gefeliciteerd met je 20 weken!

10. Niet meer actief

Navelklem :(: Geen idee....

Ja, geweldig dat shoppen! Maar doe het wel in fases, want mijn portemonnaie trekt het anders niet ;)

Ik denk dat ik ook helemaal los ga als ik het geslacht weet, vind heel veel winkels toch duidelijk mannetje/vrouwtje kleding hebben en weinig uni.

Tummytub, leen ik van een vriendin, net als de kruiken. Scheelt wel, haar kleintje heeft het allemaal niet meer nodig....

11. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Melis, mooi buikkie! En van harte met je 20 weken!

En wat het vergeten te typen betreft: ik open alvast een nieuw antwoordruimte in een nieuwe paginga en als ik wil reageren switch ik dus even naar mijn reactie. Als ik uitgetypt ben switch ik weer terug naar de pagina's die ik nog lezen moet. Misschien een tip?!

Marije; wat vreselijk joh! Goed dat er contact is geweest, maar ik snap je ongerustheid evengoed. Fijn verderop te lezen dat alles oké is. Hij zal flink wat te verwerken hebben na deze ervaring vrees ik.

Anita; vervelend die blaasontsteking, ik hoop voor je dat je er gauw weer vanaf bent!

Roxy; dat gejank heb ik ook last van. Sta ik in de rij bij de Hema heb een muziekdingetje voor op de babykamer vast en kan wel janken. Kon het met moeite wegslikken.

Juni; van harte met jullie meid! Fijn ook te lezen dat alles oké is!

MissFrodo; leuk spul heb je gekocht!

Een badje krijg ik van mn vriendin, geen idee welk merk.

Nou ik heb vandaag samen met mn moeder heerlijk gebabyshopt ;)
    Zij betaalde :)
    Heb een aantal rompers gekocht, een setje van truitje met broekje, een boxpakje, badcape, hydrofiele luiers, muziekdoosje in vorm van maan met daaronder een muisje op een wolkje, klerenhangertjes, mutsjes enzo.
    Heb de fotos in mn album gezet.
    Ben helemaal blij ermee ;)

12. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Leuk hoor Lexie!

13. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    lekker geshopt ook lexie!
    Ik ga toch morgen ook eens neuzen of ik iest leuks kan vinden. Heb in het boek van H en M wel een leuk jongensshirt gezien met de tekst My dad is stronger than your dad. Zal paps heel leuk vinden hij is zo blij met z'n jongen!

14. Marije78

Marije78 Bekend lid

3 jun 2007
    548
    0
    0
    Overijssel
    leuk he, dat shoppen. Moet mezelf wel een beetje in toom houden hoor. Ik heb trouwens een heel nieuw soort aankleedkussen, met korrels erin, is een stuk zachter dan de standaard aankleedkussens. Heeft wel iets weg van een zitzak. Beviel mijn vriendin die bij de baby-dump werkt erg goed. Dus die heb ik ook maar aangeschaft. Kan ook een standaard hoes omheen dus dat is wel makkelijk.

15. anita1975

anita1975 Niet meer actief

marij fijn dat jullie weer wat gehoord hebben van je broertje...en dat het goed gaat.

lexie lekker inkopen gedaan zeg....leuk hoor...
    die muziekdoos wil ik ook gaan halen...HEMA he..?

ik heb een aankleedkussen van 11 jaar oud en is als nieuw heb 2 hoezen van de prenatal en ze ziiten bij mij wel goed.

maar ff wat anders
    ben de hele dag druk geweest en vanavond 1 pil gehad na het eten....en zo net bij het plassen weer een beetje bloed...(niet helder maar zoals ik steeds had) het is nu 2 weken over.
    zal vast komen door dat ik zo druk ben geweest. zal het ff in de gaten houden weer...
    ben het vergeten te vragen dinsdag, dat als het terug zou komen en ik me dan zorgen moest maken.
    de gyn zei toen ook over of ik gekke dingen had gedaan....dus daar zal druk zijn ook wel bij horen.

gr anita

16. busybusy

busybusy Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    Zo, jullie hebben weer flink wat geklept. Zag dat er weer een paar mooie echo's zijn geweest. Fijn hoor!

@ Marije: Kan me voorstellen dat je goed geschrokken bent. Gelukkig zijn ze ongedeerd. Ik hoop voor je dat ze snel weer thuis zijn!

@Meliske: mooi buikje heb je al hoor!

@Lexie: jij hebt lekker geshopt! De hema is weer rijk geworden van je...

@Anita: vervelend zo'n blaasontsteking. Ik hoop dat je er snel weer vanaf bent!

Sorry voor de anderen. Mijn dementie is nu al zo erg dat ik ben vergeten wat er voor de rest nog was geschreven. Doe het niet expres!

Wij hebben vandaag het laminaat gekocht voor in de babykamer. Als het goed is wordt dit van het weekend gelegd door mijn schoonvader en dus kunnen we daarna lekker gaan inrichten. Ik kan echt niet wachten! Verder vandaag nog een rood rolgordijn gekocht en een leuke lamp voor de babykamer bij de karwei. Het is een gele lamp (plafonniere) waarvan het glas een zonnebloem is en eronder hangt een bijtje. Erg schattig. Volgens mij zijn wij de enige hier in Nederland die nog geen digitale camera hebben anders had ik er wel een fotootje van gemaakt. Dat shoppen is trouwens wel verslavend hoor. Hoe langer je rondloopt, hoe meer leuke dingetjes je ziet!

17. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Leuke kleertjes Lexie! Met een aantal van die pakjes heb ik ook in mijn handen gestaan ;)

Wil vandaag naar Haarlem weer even shoppen en kijken naar de babyspulletjes.
    Maar zo eerst naar de VK voor controle.

18. anita1975

goedemorgen dames

alweer vrijdag vandaag.
    Ik las dat jullie (een paar van jullie) overslaghemdjes hadden gekocht.
    Ik heb ze niet, heb ze wel zien liggen bij de HEMA, maar heb gewone rompertjes gehaald.
    Ze zijn indd handig. Wat ik wel had bij de oudste 2 kids is zo'n (fijn gebreiden) truitje met bovenin een koortje en achter is het open... dat hadden ze dan aan met een malliot of fijn broekje. Die truitjes kan je ook nog bij de HEMA kopen.
    Er zijn zoveel andere dingen, dan een aantal jaar terug, maar wel leuk. Ik kijk nu ook nog steeds mijn ogen uit naar dat kleine spul.
    Ik ga vandaag weer ff wat kopen denk ik, hihi.

hey meiden allemaal een fijne dag vandaag.

liefs anita

19. anita1975

succes bij de vk missfrodo.

20. anita1975

we hebben hier al veel dingen besproken, wat
    belangrijk is om te hebben voor de baby, maar nog niet over de kinderstoel.
    Nu is dat ook nog niet zo nodig in het begin, maar hebben jullie
    er al over na gedacht welke jullie zouden willen hebben.
    Je hebt van die mee groei stoelen van Stocke (geloof ik)
    Ik heb een stoel van Nijntje (merk: Topmark, geloof ik)
    deze had ik al gekocht voor lisa en die zit er af en toe nog wel in.
    Heb gister de bekleding uit gevwassen en hij kan er gewoon nog een keer mee door. Het is een plastic stoel, die je in hoogte kan verstellen maar ook het zit gedeelte kan je in ligstand leggen. Dat lijkt mij wel handig met een baby. die nog niet kan zitten, dan is het net als een maxi cosi alleen een beetje ruimer.

gr aniita

Deel Deze Pagina