Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marije78

Marije78 Bekend lid

3 jun 2007
    548
    0
    0
    Overijssel
    He dames,

Geraldine, van harte gefeliciteerd meid. Laat je nog meer foto's zien? Hoop dat je genoten hebt van jullie dag. Fijn dat het met je vader zo goed ging!

Dames ik heb nu al een paar keer een pb bericht gestuurd naar "Daantje" om te pendelen, maar het bericht wordt volgens mij helemaal niet verzonden, want het stuur niet bij verzonden en ik heb ook nog geen reactie van haar. Weten jullie hoe dat kan?

Oh ja en wat is een Domo, waar jullie het laatst over hadden?

Mijn allerliefst brothernear is weer veilig in ons midden. Tjonge jonge het is echt niet te geloven wat zij allemaal hebben meegemaakt. HIj had zelf nu ook zoiets van: "ik heb het gevoel dat het allemaal een film is". Hij was er toch nog wel vrij nuchter onder, viel me erg mee. Wel onder de indruk natuurlijk, maar hij was niet Down ofzo. Gelukkig maar. Hopen dat dat zo blijft. één van zijn vrienden zat wel bijna bij alles wat hij vertelde te huilen. Jeetje daar kan ik echt niet goed tegen.... Jank gewoon mee. Iedereen verwerkt het dus op zijn eigen manier.

Meiden die morgen hun echo hebben, heel veel succes en plezier.
    Qaar heeft iedereen eigenlijk de echo? Ik heb het in het ziekenhuis. Vraag me eigenlijk af of je dan ook de echo op dvd kan laten zetten. Weet iemand dat of is dat heel verschillend?
    Nou ik ga maar snel even wat voor school doen, want morgen begint het "normale" leven weer, hmmm weet niet of ik dat wel zo leuk vind.

Tot snel
    Liefs Marije

2. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

misschien ben je vergeten er 86 of 68 erachter te zetten?

3. ProudMum

Waaro de hond of poes opsluiten? als je thuis bevalt zorg je gewoon dat je huisdier in de woonkamer blijft of niet?

ik ga Romi <mijn kat> echt niet opsluiten hoor! die mauwt de hele boel bij elkaar!

4. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
  5. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    hoihoi,

vanaf morgen kan ik weer lekker veel meelezen en schrijven. Heb ook vandaag gewerkt, ben nu net thuis en ga lekker even een uurtje slapen, dan bij me ouders eten.
    Misschien ben ik er vanavond weer!

6. ProudMum

slaap lekker meliske en eet smakelijk!

7. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
  8. Niet meer actief

meliske,kroonj en mss79: Ook van mij alvast heel veel succes bij de echo morgen!

Roxy: wat rot van die filiaalmanager! Als ze zo blijft, zullen er wel meer gaan lopen... Heb je een filiaal waar je naar toe over geplaatst zou willen worden?

Marije: Daantje heeft volgens mij pas wel een miskraam gehad, ik weet niet of ze daarom misschien even een pendelstop heeft ingelast?
    Wat heerlijk dat je broer weer veilig terug is.

Ik wilde onze hond eerst ook gewoon in de huiskamer laten, maar denk dat ik hem nu toch naar ons pap en mam breng. Hij is daar ook hartstikke graag, dus dat vindt ie echt niet erg! En dan loopt ie in ieder geval niet in de weg...

Ik ga even op feest bij de buren en dan ook bij mn ouders eten.
    Tot morgen!

9. ProudMum

ja heb er 2 in gedachten. daar wilde ik zowiezo heen als de kleine er was. kan ik gelijk een beetje een band opbouwen met de collega's daar dacht ik.

zal zo even kijken of er intressante aanbiedingen zijn vanaf morgen

10. Niet meer actief

Wij hebben de echo in het ziekenhuis, en toen ik de afspraak maakte, vroegen ze of ik het op dvd wilde... Ja dus! Maar weet niet of dat overal kan...

Wij laten de hond juist overal bij. Eigenlijk is de hond ons eerste kindje haha. Als t goed is ga ik thuis bevallen en zodra de baby er is komt de hond erbij hoor! En tijdens de bevalling zal ie ergens in hius zijn, woonkamer, gang oid en wie weet doet ie t zo goed dat ie gewoon in de slaapkamer is....

11. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    kroonj en mss79 jullie ook heeeeel veel suc6 en plezier morgen bij de echo.

pfff ik wordt met de minuut zenuwachtiger voor de 20 weken echo van morgen. Bah bah. Ben er gewoon misselijk van!

12. Niet meer actief

Onze katten blijven gewoon thuis hoor, ze mogen lekker in de woonkamer blijven.

Roxy, wat vervelend zeg zo'n mens ineens op de werkvloer, gewoon even aankijken zou ik zeggen en anders gesprek met rayonmanager ofzo?

Geraldine: Gefeliciteerd met je trouwdag en we willen meer foto's hoor :D

Vandaag zijn we even naar Amsterdam geweest, had ergens op een site een leuk positiejurkje gezien van h&m mama, maar helaas, heb 'm niet kunnen vinden. Wel een leuke positiebroek, toch weer blij :D

Ow en op de terugweg voelde ik een plopje in m'n buik, alsof er een bel knapte.... Hihi, dat moet de kleine zijn geweest 8)

Meiden, succes morgen bij de 20weken echo!

13. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    meliske,kroonj en mss79: succes en heel veel plezier met de echo morgen!

Marije: ik heb de 20 weken echo ook in het ziekenhuis gehad en heb een DVD er van, het hele onderzoek staat er op wel jammer dat het zonder geluid is. We hebben de DVD dus ook meteen weer gekeken en in het hoesje gezet op welke tijd ze wat aanwijst kunnen we er later ook nog wat van maken.

14. moppie1982

moppie1982 Bekend lid

2 mei 2007
    830
    0
    0
    dag dames ik ben weer terug van vakantie. het was helemaal top. wat schrijven jullie veel zeg moest bijna 100 paginas bijlezen want wilde niets missen. iedereen die het geslacht weet van harte gefeliciteerd. ik moet donderdag en ben al harstikke zenuwachtig, want stel dat er iets niet goed is of de beeb ligt mijn zijn handje voor het geslacht en dan weten we nog niets. geraldine van harte gefeliciteerd ik hoop dat je een geweldige mooie dag hebt gehad.
    op vakantie was het net of iedereen zwanger was, het stikte van de zwangere vrouwen. of vrouwen met babytjes. er waren al babytjes vanaf 5 weken. daar word je helemaal verliefd op. ik ben ook gelijk gaan dagdromen. zo van volgend jaar heb ik ook zon kleintje en dan lekekr zwememn. ik zie me dan al helemaal in het zwembad liggen met de kleine. erg he.

ik had eerst het gevoel dat ik een jongen zou krijgen en daarna ineens een hele tijd dat het een mesije zou worden en nu heb ik eigelijk geen idee. de meeste kijken naar mijn buik en mijn gezicht en zeggen dat dan ik er goed uit zie en dat het een meisje wordt. ben benieuwd. meliske heel veel succes morgen.

ik had het foldertje gezien van de zeeman en ze hadden daar echt leuke kleertjes voor jongen en meisjes. ik ga van de week als het geslacht bekend is ook lekekr shoppen haha. kan dan echt niet meer wachten

sorry voor het lange verhaal.

doeidoei xxx

15. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ik was vanavond op visite en wond me heel erg op over een bepaald onderwerp, voelde echt mijn hart sneller kloppen ervan (je kent dat vast wel) en de baby opeens bewegen en schoppen zeg. Ik werd er meteen rustig van, dat wel. Ik hoop alleen maar dat het niet schadelijk was, hoewel ik er natuurlijk niet echt iets aan kon doen. Wel heel apart zo enorm druk opeens.

16. geraldine1986

geraldine1986 Actief lid

16 aug 2006
    439
    0
    0
    Hof van twente
    heey mensen,
    Ik heb nog niet veel meer foto's maar ik heb er weer wat bij gekregen :D
    Zet ze ff weer bij mn album!

Voor de rest ik heb het trouwen goed vol gehouden gelukkig maar ik ben wel helemaal kapot! nog steeds erg moe!
    Wat ik ook heb is een hele zere buik sóchtends hebben jullie dat ook?

Liefs, Geraldine

17. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    OO leuk zeg Geraldine!

meliske en alle anderen die de 20 weken echo hebben succes!

18. anita1975

anita1975 Niet meer actief

hey hoi

hier ben ik weer na mijn weekendje werken,
    Lexie: ik heb geen familie daar wonen, ik moest daar werken, in Creil hadden ze een auto cross (de hel van Creil noemen ze dat) en ik werk normaal wekelijks in een kantine en die man heeft ook een snackwagen, ik heb hier ook ervaring in dus mag ik af en toe mee. Wel leuk....
    Emmeloord ligt voor mij volgens mij aan de andere kant, ik kom door joure en ga dan door Rutten.
    Maar we hadden mooi weer.

marij, fijn dat je broertje weer thuis is meid, een hele opluchting voor jullie.

Gister moest ik werken in de kantine, ze hadden een pokertoernooi(tje), ook wel leuk om te zien...jeetje wat gooien sommige mannen veel geld weg met dat gokken...hihi.

Vandaag alweer vroeg uit bed want de kids moesten weer naar school, de vakantie was zo maar om :(
    Lisa Louise mag morgen weer naar de psz, maar vandaag moet ik met haar naar het audiologisch centrum, ze gaan daar dingen testen omdat ze wel praat maar voor een buitenstaander (?) onduidelijk. Nou is het niet echt onduidelijk hoor maar ze gebruikt meer haar eigen taal. schapen heten papen, slapen is slaken en koe kan ze niet zeggen maar koeien wel, heel apart....
    We zien het wel ze is tenslotte ook nog niet eens 3 jaar.

Verder iedereen die vandaag de echo heeft heel veel succes, ik kan ook bijna niet meer w88 tot volgende week en hoop ook zo dat ze het geslacht willen gaan zeggen.
    Bij mijn zusje hebben ze het toen niet gezegd omdat ze het (geloof ik) niet zeker wist, ook bleek (zeiden ze) dat het tussenschotje bij het hartje scheef was maar bij een 2e echo in UMCG bleek er niks aan de hand te zijn, alles was goed. En daar heeft ze een hele duidelijke foto mee gekregen dat het een jongen was.

Nou meiden tot snel.

liefs anita \:D/

19. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Iedereen die vandaag voor de 20 weken echo gaat heel veel succes!

Oh en goeiemorgen ;)

20. Niet meer actief

@Moppie: dan heb je idd veel bij moeten lezen ;)

@Geraldine: mooi hoor!

Meliske, kroon en mss79: héél, héél, héél veel succes! We horen het wel!

Deel Deze Pagina