Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moonie

Moonie Fanatiek lid

19 okt 2006
    1.070
    0
    0
    Wat super zeg! Gefeliciteerd!

2. Niet meer actief

Er zijn wel meer meiden hier waar nog niet zoveel als buikje te zien is hoor Geraldine! En het hartje klopt, en dat is belangrijk!

Mn moeder was bij haar zwangerschap in het totaal ook maar iets van 6 kilo aangekomen. En haar buikje viel ook wel mee. Dat is per vrouw verschillend.

3. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    hoi hoi,

berna- niet te druk maken om die kilo's hoor!de laatste keer dat ik op de weegschaal stond zat er 7kg bij.toen ik zwanger was van mijn zoontje was ik 30kg aangekomen,waren er ook zo weer af.

meliske-wat leuk voor jullie.een zusje voor danisha*.
    geniet er maar lekker van.en veel plezier met shoppen ;)

wat spannend al die 20-weken echo's.
    het liefs willen wij graag 4 kids in huis hebben,aangezien dit nr.2 is gaan we nog even door.de pil slik ik straks niet meer en mag de natuur zijn gang gaan.mochten we samen het idee hebben dat het klaar is gaat mijn mannetje naar het ziekenhuis voor een knipje.

knuff kristy

4. Niet meer actief

HOERA EEN ZUSJE VOOR *DANISCHA*
    Sorry voor het inbreken, maar ik moest het even kwijt.
    Ik ben zo blij voor jullie ;)

5. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Ik breek ook even in want was ook benieuwd Meliske. Fijn zeg een zusje voor Danischa*
    Gefeliciteerd meid en nu lekker genieten hoor!

6. Niet meer actief

Haha je bent populair Meliske!
    Leuk hoor, dat je nog zo'n goed contact hebt met de april mam's!

7. klein wonder

klein wonder Actief lid

29 dec 2006
    131
    0
    0
    Meliske wat mooi voor jullie. Geweldig een zusje.

8. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    nee zei doen dat gewoon standaard. bij 30 weken is een groeiecho die ze zelf heel belangrijk vinden. Bij 36 weken kijken ze hoe het kind ligt.

9. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    o nou ik ga het eens vragen donderdag aan mijn vk ze hebben er zelf ook een echoapparaat dus wie weet.. voor de echte medische echo's 20 wk moet ik wel naar zkh. misschien doen zij het ook met 30 weken.. wel fijn want na 20 weken wordt het dan wel erg rustig vind ik. Je krijgt er vaak 1 met 7 weken dan met 12 weken met 20 weken en dan zou het ineens alleen maar afwachten zijn..

10. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ik heb de 20 weken echo ook in het ziekenhuis, maar wel met iemand van mijn eigen vk praktijk. Misschien net wat geavanceerdere apparatuur.
    Je moet straks wel veel vaker naar de vk, en ach je kan toch de baby hartstikke goed voelen dan!
    Ik ga even gauw wat eten nog, vanavond bij mijn ouders eten die we vannacht naar schiphol gaan brengen en dat zijn eeuwige lijners. Ik kan nu echt niet tegen dat hongergevoel brrr...

11. anita1975

anita1975 Niet meer actief

hey hoi

ik ben weer terug....
    meliske wat leuk joh een zusje voor danischa* en fijn dat alles goed was.
    hoe is het met de andere echo's gegaan bij de andere meiden.

oh meliske wat ik nog zag bij de action hebben ze flessen van Winnie de Pooh. zo lief en volgens mij maar 1,29 koopje

gr Anita

12. anita1975

anita1975 Niet meer actief

oh trouwens ik heb de 20 weken echo bij de vk praktijk maar de vk's doen de echo's niet zelf.
    Ik mocht kiezen, voor hun of het ziekenhuis.

gr

13. busybusy

busybusy Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    Meliske,
    Fijn dat alles goed was!
    Een zusje, leuk zeg!

14. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    dank je wel meiden!
    owwww ik ben echt helemaal in de wolken!

ben vandaag nog nie echt wezen shoppen, maar als het goed is gaat me moeder morgen mee ;)

15. Niet meer actief

16. Juni

Juni Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.562
    140
    63
    Meliske: wat fantastisch, een meisje! Je zult wel opgelucht zijn dat alles goed was. Geniet ervan!

liefs,
    juni

17. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    ja we zijn echt heel erg opgelucht!
    pfff nu op naar de 30 weken!
    Dit wordt denk ik de moeilijkste periode :(
    Maja, mijn familie, vrienden, aprilmama's en jullie slepen me er vast door heen :)

18. Marije78

Marije78 Bekend lid

3 jun 2007
    548
    0
    0
    Overijssel
    Bedankt guppie voor de toelichting van de doomoo seat. Had al wel een flauw vermoeden dat het zoiets moest zijn. Heb er ook al bij staan te kijken, wilde eerst weten wat het is, vind ik makkelijker voor het kiezen van de kleur.

Linda bedankt voor de info over Daantje. Getsie wist ik niet. Niet erg tactisch van me om dan een pendelvraag aan haar te doen, hmmmm

Geraldine, weer mooie foto's hoor!

Meliske, van harte met jullie meiske! Wat fijn dat alles goed is. Lekker shoppen met mams morgen... geniet ervan hoor! De nu komende tijd, zal inderdaad extra spannend zijn voor jullie. Positief blijven en lekker genieten van alle steun en medeleven om je heen hoor! (weet dat het makkelijker gezegd dan gedaan is, maar je begrijpt vast wat ik bedoel)

Hoe was het met de andere echo's vandaag?

Vanmorgen weer even gewerkt. Mocht om 11 uur al weg omdat mijn collega het wel weer alleen aankon (zij heeft net voor de vakantie haar dochtertje aan leukemie verloren). Fijn dat het zo goed met haar gaat. We hebben dit jaar wel een heeeeeeeeeeeeerlijk rustig klasje zeg. Vorig jaar was echt een crime om ze rustig te houden en nu hebben we gewoon meer dan een UUR in de kring zitten kletsen over de vakantie! Ongelooflijk zeg. Ben nu al happy! Nou ga ff eten koken want manlief zal zo ook wel thuis komen van zijn eerste werkdag. Kom zo nog wel even weer kijken!

Liefs Marije

19. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    marije, ik snap wat je bedoelt ;)
    fijn dat je eerder naar huis mocht!
    Smakelijk eten!

20. Niet meer actief

Hallo allemaal daar ben ik weer! We hebben de 20 weken echo gehad en we krijgen een......Baby! haha
    Alles was goed, hij/zij wilde alleen niet goed de bovenkant van het hoofdje laten zien om te laten meten, maar uiteindelijk is het gelukt. We hebben een dvd erbij en die gaan we zo weer kijken. Heb natuurlijk ook weer foto's maar die moet ik nog even inscannen en dat doe ik morgen even...

Meliske gefeliciteerd! En er moest nog iemand, maar ik weet even niet meer wie...

Ik ga gauw wat eten nu pfff honger!

Deel Deze Pagina