Dames, er staat vrij weinig qua baby in de Kruidvat folder. het enige leuke is de sesamstraat of nijntje bad en douche serie bij dermo care van 2,49 voor 1.79 per stuk. Voor de oudere kids; olvarit potjes 10 halen = 8 betalen. Bij de Etos is deze week alle bad/douche body artikelen van Zwitsal <200 ml> 3 halen = 2 betalen.
Melis: gefeliciteerd met jullie mooie echo en dat Danischa* een zusje krijgt Wij slepen je er wel doorheen hoor de aankomende weken, tok tok tok, een groot gezellig kippenhok hier Mss79: Mooie echo hoor, gefeliciteerd dat alles goed is! Kroonj: Hoe is het gegaan? Nog drie dagen werken en dan heb ik vakantie, pfffff
meliske, wat heerlijk dat alles goed is! en ook nog een zusje voor Danischa! wat super! ga op je roze wolk zitten, hopla! tot in elk geval morgen (lekker shoppen met je mama) en daarna slepen we je er zeker doorheen en sturen we je af en toe terug naar je roze wolk, goed? Mss79, jij ook van harte gefeliciteerd met je prachtige BABY! Ik denk ook een jongetje, maar dat is puur gevoel, en ik zit er echt ALTIJD naast hahaha. geniet van je gezonde baby in je buik! roxyrox, dat is nog eens handig, een reclametip van jou! ik vergeet altijd op tijd die folders door te bladeren, dus komt erg goed van pas! marieke, IKKE WIL OOK VAKANTIE! haha. ben moe moe moe moe, en heb GEEN zin meer om te werken (terwijl ik normaal echt supergek van mijn werk ben.. maar ja). Verder lijkt het erop dat ik bronchites heb, voel me ook knudde en moe daardoor, maar goed, ff een paar daagjes aankijken en anders even naar de huisarts. voor het lijstje, ik moet 28 augustus voor controle naar de gyn. en 24 september heb ik pas de screeningsecho (dan ben ik al 23 weken!)
Marij, ik ook! Zo moe en werk zo zat, zo toe aan vakantie.... Echt niet normaal, ik zit de minuten af te tellen werkelijk waar! Hou je luchtwegen goed in de gaten ja, misschien lekker even stomen? Beterschap! Enne die 20 weken wordt toch tot 22 weken en 5 dagen vergoed, tenminste, dit vertelde mijn vk me. Ben je dan niet net te laat?
Meliske en Mss 79 gefeliciteerd met de mooie echo's! Morgen naar de verloskundige,ik kan niet wachten om het hartje weer te horen. Nu lekker de finale van Beauty en the Nerd kijken.
Goeiemorgen! Vannacht echt een mega kramp aanval gehad in mijn kuit Strekken hielp niet, uiteindelijk heeft mijn man mijn kuit gemasseerd en uiteindelijk ging het weg. Tis nu nog steeds gevoelig. Strakjes werken, kreeg gisterenavond te horen dat ik om half 9 mag beginnen deze week ipv 8 uur, kijk dat scheelt toch weer. Voor het lijstje: ik moet 11 september naar de VK en naar borstvoedingscursus en ik ben intussen 6.5 kilo aangekomen Wat een gezellig kippenhok is dit toch, en mocht ik mij niet kunnen bedwingen met de dekbedhoesjes dan kan ik er altijd nog een dekentje indoen, thanks voor de tip Met een beetje geluk hebben we straks de naaimachine en kan ik zelf dekentjes maken, scheelt ook weer
Hoi! Ff geleden maar die eerste werkdag gisteren hakte er flink in. heb een rustig klasje, beetje te rustig naar mijn zin (hou wel van een klas met pit) maar goed voor dit jaar wel lekker. Meliske gefeliciteerd met de meid! Helemaal gaaf zeg, geniet ervan en als je er ff doorheen zit, spui vooral hoor! Dekentjes hebben wij bij ikea ook een paar leuke vandaan dat scheelt een hoop in prijs en leen bakker heeft ook vaak voor redelijke prijs. Mijn moeder naait de lakentjes, gewoon groot wit laken kleine van maken en dan met een leuk lint of steekje. Mn enkel kwam vanuit mijn hiel, hielspoor had er nog nooit van gehoord, ff rustig aan en zooltjes waarschijnlijk. Mijn oude enkelblessure was wel weer aan het opspelen. Vant weekend de deur omgehangen van de babykamer en laminaat gelegd, zo mooi geworden, echt een heel warm kamertje! (was trouwens ook een leuke aanbieding bij de ikea 4,95 de vierkante meter!) Voor allen die over de 20 weken zijn of voor de echo zijn! gefeliciteerd en veel succes! Ik moet nog wachten tot zaterdag en ik vind het zo spannend!
Morgen meiden Missfrodo is dat al zo vroeg de borstvoedingscursus? ik dacht een paar weken voor de bevalling moet ook maar eens gaan informeren denk ik... Hier alles goed gisteren trapte de beeb echt heel hard Mark kon het ook heel goed voelen. Hij ging ook lang door.. wordt nog wat over een paar maanden hihi
roxyrox, bedankt voor de tip van de etos! ik heb gister bij de kruitvat die radio gekocht van winnie the pooh echt geweldig! marieke, owwwwwww lekker zeg bijna vakantie! goed vooruitzicht! marij, als je idd denkt bronchitus te hebben, zou ik even langs je HA gaan ja. beterschap! pacific, veel plezier vandaag bij de VK! missfrodo, ai das erg pijnlijk krampen in je kuit. dan heb je die dag erna nog echt zo'n spierpijn gevoel he. lefbekkie, foto's berna, wat leuk zeg dat je de kleine man al zo goed voelt!
Goedemorgen! Kom net van de Vk en alles was natuurlijk goed, hadden we eigenlijk gister al gezien he.... De baby is wel wat aan de kleine kant (wat dus niks te maken heeft met de grote van je buik wat ik wel dacht) Maar hij/zij zit nog niet onder de norm. We gaan in sept nog op vakantie met het vliegtuig en dan ben ik 23 weken en moest dus een zwangerschapsverklaring hebben! Dacht dat dat pas bij 27 weken ofzo was, maar die hebben we meteen meegekregen en kunnen nu gewoon gaan! Zijn er nog die vandaag voor de echo moeten? Ik dacht trouwens dat je tot 23 weken de 20 weken echo kan laten doen.... 18-9 afspraak vk
jaaaaa volgens mij heb ik iets gevoeld gisterenavond, ik lag op bed met mijn ogen dicht en mijn handen op mijn buik. Toen had ik al het gevoel een beetje tegendruk te krijgen aan 1 kant. Toen ik mijn hand weghaalde voelde ik 2 keer achter elkaar een soort blop op dezelfde plek! Vanavond weer proberen! Berna, hier is er in oktober een bv cursus Marij, beterschhap meid
vandaag weer bij de vk geweest, alles was goed, hartje snel gevonden en hij groeit goed, baarmoeder komt al 2 vingers boven mijn navel! Fijne dag iedereen, ik ga werken (bleh!) Marieke voor het lijstje: 18 sept is de volgende afspraak bij de vk.
@Citroentje Fijn dat alles goed was bij de vk. Altijd goed als ze het hartje snel kunnen vinden. Hier hebben ze een keer vrij lang moeten zoeken en toen zat ik wel ff in de stress... @Anneliesje: dat was vast je beeb hoor! Fijn gevoel he! Het is verslavend om je baby te willen voelen! @mss79: Bij de vk nogmaals gehoord dat alles goed gaat. Kunnen ze de beeb zelf al voelen dan? Het maakt vast snel weer een groeispurt... @meliske: alweer een winnie the pooh artikel gekocht! Leuk! @lefbekkie: Vervelend je blessure. Lekker rustig aan doen! Ik heb morgen de 20 weken echo en ik vind het ook zoooo spannend! @Missfrodo: kuitkramp kan inderdaad erg pijnlijk zijn. Ik heb er soms tot 2 dagen erna nog last van! Fijn dat je deze week wat later kan beginnen. Is toch weer mooi meegenomen! --------------------------------------------------------------------------------- Ik moet een beetje gaan opschieten. Ik moet nog eten en douchen en moet om half twaalf bij de verloskundige zijn. Ik hoop maar dat alles weer goed is en dat niet mijn bloeddruk weer erg omhoog is gegaan nu ik wat slechter heb gegeten afgelopen vakantie! Daarna boodschappies doen dus ik kom vanmiddag wel weer eens kijken. Stonden er nog echo's gepland voor vandaag? Zo ja, veel plezier!
Hallo allemaal, Ik ben gisteren ook voor de 20 weken echo geweest en het was erg leuk. We kwamen daar binnen met z'n vijfen (moeder, schoonmoeder, schoonzusje en man (natuurlijk) ). De echo duurde 20 minuten en het was heel leuk om te zien. Alles is goed . Alleen heeft ze het ruggetje niet kunnen zien , ook na wat porren wilde de kleine niet draaien. We kunnen nu nog een keer terug komen om het ruggetje na te laten kijken. Ze dacht dat het wel goed was want als het niet goed was zou ze het terug hebben moeten zien in de hersentjes, maar dat zag er allemaal goed uit. Zouden jullie nog een keer terug gaan of het erbij laten? We willen niet weten wat het wordt dus ik kan het ook niet vertellen. De scanner doet het nu even niet dus ik kan de echo er vanavond pas op zetten. Ik zal even berichten wanner ze er op staan. Groetjes, Jessica
Vandaag bij de verloskundige geweest, bloeddruk was goed en ze kon het hartje gelukkig snel vinden. Baarmoeder zit tot vlak onder de navel. 18-9 weer volgende afspraak.( mijn verjaardag Ik heb ook zo'n zwangerschapsverklaring meegekregen, wij gaan 21-9 met vakantie.
Nee ze kunnen de beeb nog niet voelen, maar had de uitslagen van de 20 weken echo meegenomen (had ze nog niet binnen) en daar stonden een paar grafieken op die ik zelf niet snapte en die heeft ze uitgelegd, dus vandaar. Mn baarmoeder ligt nog net onder mn navel, die kan ik nu zelf ook voelen...
jaa Anneliesje, wat leuk dat jij ook je baby voelt! Berna, lastig dat brandend maagzuur hé! Ik heb het soms 's avonds, bleh! Meliske, ik kan me goed voorstellen dat het een spannende tijd gaat worden. De kans dat jou nog een keer gaat overkomen wat je is overkomen is natuurlijk wel ontzettend klein. Jou is het geluk ook wel gegund, dat kan niet anders! Ik hoop echt dat je er van kan genieten! Ik ben echt helemaal gaar. We zijn in het huis van mijn ouders omdat die op vakantie zijn. Mijn ouders hebben een eigen bedrijf ernaast en het ligt afgelegen, vandaar dat we oppassen. Vannacht eerst hun naar Schiphol gebracht en toen nog een paar uurtje geslapen. Ik schrok, want ik dacht dat het al 5 uur was. Gelukkig niet haha! Ik voel me wel raar hier, het huis is zo ontzettend mega groot dat ik me een beetje een insluiper voel. Ga zo eerst maar eens lekker over het land lopen met de hondjes, lekker appeltjes van de boom eten! Goede tip trouwens van de Hema! Ik wilde daar ook een flessenwarmer en magnetronsterilisator kopen, maar met 15 % korting bestel ik maar wat meer in één keer denk ik, scheelt toch behoorlijk!
Hoi! Mijn nichtje was een schatje! Ik heb gisteren mijn voorlopige rooster opgehaald, ziet er goed uit! Alleen begon het te hozen en had ik geen regenklading bij me. Was drijfnat! Ik ben nu dus snipverkouden en wo en do geef ik een 2daagse cursus. Gisteren bij missetam 4 tuniekjes gekocht, staat erg mooi! Gisteravond had ik een ouderavond bij de GGD en ze zagen dat ik een mooi buikje kreeg, erg leuk! Vlak voor de zomervakantie hadden we elkaar nog gezien (de trainers) en toen heb ik het grote nieuws verteld. Ik geef samen met iem. van de GGD een sociale vaardigheidstraining voor toekomstige brugklassertjes. Vandaag ben ik wat grieperig en buikpijn (darmen volgens mij). De honden gaan lekker mee als ik de cursus geef (liggen in een hoekje te slapen). Ik zet ze ook in bij mijn eigen lessen als ik zie dat een kind een time-out nodig heeft en we hebben nu een cursus met alleen vmbo-leerlingen.
Hebben jullie ook wel eens een dagje tussendoor dat je je niet zo goed voelt. Vandaag heb ik bijvoorbeeld al de hele ochtend een beetje zeurderige buik met lichte steekjes rechts onderin. Weet iemand wat dit zou kunnen zijn?