dank je busy, ik heb ook wel van die flesjes staan en ja als ik die dan mee heb drink ik wel meer. Als ik thuis ben drink ik thee, smorgens smiddags en savonds.fruit eten doe ik niet zo, soms een appeltje of banaan. komkommer lust ik wel dus die kan ik wel in huis halen dan. ja het hemeltje, ik had een klamboe gekocht maar vond het niet mooi dus ik schakel over op het hemeltje, en zodra ik merk dat de baby eraan kan komen haal ik het weg. ik heb niet een nieuwe gekocht, had die van Lisa Louise nog liggen.
kroonj: ik zou persoonlijk wel terug gaan, gewoon voor de zekerheid zeg maar. Fijn dat alles wel goed was verder. (ik lees nu dat je de afspraak hebt gemaakt) Mooie echo's trouwens! Busybusy: lekker van genieten morgen de kans dat er wat mis is, is inderdaad erg klein en wil niet zeggen dat het meteen heel ernstig is. Is niet echt geruststellend denk ik maar probeer het een beetje van je af te zetten. Kristy: gefeliciteerd met jullie stoere vent! en fijn dat alles goed is. missfrodo: wij hebben wel een hemeltje maar houden er inderdaad rekening mee dat wanneer de kleine er naar gaat grijpen we het zullen moeten opruimen.
Kristy, van harte gefeliciteerd met jullie stoere kereltje. Grappig hoe zijn grote broer dan reageert he?! Kan het me best een beetje voorstellen, hihihi moet je toch zomaar je speelgoed delen in je eigen huis, grrrrr Moonie en (? sorry ben het ff kwijt), ik heb ook sinds gistermorgen een ontzettende harde, opgezette buik. Word nu wel een beetje onzeker hoor. Het wordt steeds niet minder. Ik schrok zo toen ik vanmorgen op de weegschaal ging staan, ik was 2kg! aangekomen in 2 dagen! Gatver, straks is er iets mis. Ik heb gisteravond even weer geluisterd en humpie dumpie was DRUK, DRUK, DRUK. Was even gerustgesteld, misschien dat het daardoor kwam. Maar hij kan toch niet constant zo druk zijn? Als het morgen nog zo is bel ik de VK maar eens..... Hebben jullie dat ook wel eens?
anita, sterkte meid! Misschien is een angelsound ook iets voor jou als je je zo druk maakt. Dan kun je gewoon 1 dag in de week met jezelf afspreken dat je het hartje luistert. Bij jou bijv op dinsdag middag, als je je die dag minder lekker voelt. ik red het ook echt niet om te wachten tot ik weer naar de VK mag en voor mij is de angelsound echt een uitkomst. Hou je taai meid, en je kan hier altijd je hart luchten! meiden, ik ga nu lekker slapen, ben behoorlijk moe, tis eigenlijk al veels te laat voor mij slaap lekker allemaal!
Goeiemorgen, Were een nieuwe werkdag, en wat heb ik weer een zin Het hemeltje is van de baan. We hebben al zo'n blad want we wilden eerst geen hemeltje en toen ging ik toch twijfelen. Maar waarschijnlijk irriteer ik mij alleen maar aan dat ding dus geen hemeltje. Bedankt voor het meedenken. Besef net dat de bovenverdieping per 15 oktober leeg komt en dat dan de woningbouw de boel nog moet ontduplexen (geen idee hoelang dat duurt) en dat we dan pas de kamer kunnen doen en de rest van het huis natuurlijk. Ineens toch lichtelijk paniek, gaan we dat allemaal wel redden.....Maar ja het is niet anders en we nemen alle hulo die aangeboden wordt om te helpen met schilderen en lamineren aan en dan maar hopen dat het op tijd allemaal klaar is. Nou lieve dames, doe allemaal rustig aan en tot later.
Gefeliciteerd met de zoon! gaaf hoor. Ik moet nog even wachten tot zaterdag. Wil het nog steeds niet weten... Vind het zo spannend die echo... Maar goed. Ben weer aan het werk, merk wel dat ik dan veel minder makkelijk kan meelezen zeg...maar goed komt wel in orde. Lees het wel allemaal maar lukt me dan niet om ook overal nog op te reageren. Zag een discussie over hemeltjes. Ik wil er wel 1 maar ik vind ze zo gruwelijk duur zeg, voor een lappie stof...... We gaan morgen de babykamer ophalen dus dan gaan we ook nog ff kijken voor een standaard en mijn moeder naait het hemeltje dan gewoon. net zo makkelijk! Hoofdsteunen/beschermers mogen inderdaad niet meer, maar wat vaag dat heel veel winkels ze dan nog wel verkopen....... Nou tot later, ennuh als morgenavond de babykamer staat maak ik foto's hoor! Werkse voor hen die moeten werken en succes met de eventuele echo's!
Kristy gefeliciteerd met jullie ZOON! Pfff nou ik word zelf steeds onhandiger geloof ik! Gisteren mijn vinger klem tussen het schuifraam, en vanochtend loop ik van de tram richting mijn werk, het was geloof ik een glad stukje dus ik verlies ineens mijn evenwicht en ga zo op mijn bek! Echt idioot. Maar het stomste vond ik dat er genoeg mensen achter me liepen en niemand die even vroeg of het ging ofzo. Zou ik zelf altijd wel doen in zo'n geval. Het viel ook wel mee uiteindelijk maar voor hetzelfde geld breek je iets toch? Mijn heup voelt nu wel beurs aan dus dat zal wel een blauwe plek worden. Zou dat nou ook iets met hormonen te maken hebben, dat je zo onhandig wordt? Hebben jullie daar ook last van? Ben benieuwd of er nog meer zijn die net zo lopen te klunzen als ik....
pas je wel op mamasu! Ik ben benieuwd wanneer wij het kamertje kunnen ophalen denk dat het niet langer dan 2 weken nog duurt. Morgen 20wk echo best spannend hoor poeh
Kristy, gefelictieerd met jullie zoon en natuurlijk dat alles er goed uit ziet! Busybusy, heel veel succes en plezier vandaag! Mamasu, ik bn ook erg onhandig geworden, gooi minstens 1x per weer mijn glas water over mijn papieren en bureau heen. Wel vervelend dat niemand je even kwam helpen zeg. MissFrodo, het komt vast allemaal goed, met een hoop hulp kom je gauw een heel eind! Melis, ik vind de angelsound ook ideaal, als je je zorgen maakt kun je eventjes luisteren! Marije, een druk beebje kan ik helaas niet over mee praten... Anita, goed op jezelf letten he! Wij weten ook nog niet of we een hemeltje willen, denk dat ik dat pas beslis als het kamertje bijna af is. We hebben ook al een wiegje voor de eerste tijd dus misschien is een hemeltje dan wel helemaal voor korte tijd.
wij hebben geen hemeltje. Niet mijn ding... marieke, misschien een idee voor de lijst... weet niet of meer mensen het leuk vinden, maar ik dacht dat het wel leuk is om erbij te vermelden wat de BM van iedereen is. En straks over een paar weken de ligging van de kleine.
Even snel, want ik heb niet veel tijd... Kristy: gefeliciteerd met jullie stoere vent! En fijn dat alles goed was! Wie moeten er vandaag voor de 20-wkn echo? (en hoe laat?) Lees straks even alles bij!
linda, fijn dat alles goed was bij de VK! maakt je camera mooie foto's? anneliesje, ben je al ver met het kamertje? leuk he om steeds even binnen te lopen busybusy, suc6 bij de echo! geniet ervan!
Kristy: gefeliciteerd met jullie stoere vent! Meliske: wat is BM? Bloeddruk ofzo? Wij hebben 2 wiegen in de aanbieding gekregen: één van mijn schoonouders van 25 jaar oud en één van mijn zus van 8 jaar oud. Die van mijn schoonouders beantwoord echter niet meer aan de veiligheidsnormen en die van mijn zus is uit riet en nu heb ik gelezen dat het beste één met spijltjes is, ivm wiegendood. Dus nu zijn wij geneigd er zelf een te kopen, met spijltjes en zonder hemel. Meer een miniledikantje zeg maar. groetjes juni
juni, BM is baarmoederstand. als ik jullie was zou ik ook een nieuwe kopen als deze allebei niet voldoen aan de normen. Beter als risico nemen. ennuh.. heb je weer een reden om iets leuks te kopen
Vandaag met een vriendin afgesproken te gaan shoppen voor zwangerschapskleding. Hoop dat het een beetje lukt, mijn gewone broeken beginnen redelijk strak te zitten. Alleen mijn energielevel is erg laag vandaag. Zal meer ergens iets drinken worden dan winkelen denk ik
Pff, ik moet volgende week maandag op sollicitatiegesprek. Alle zwangerschapskleding die ik heb is vrij casual. Maar ik heb ook geen zin om heel erg kosten te maken voor nette kleren, want de kans dat ik die job krijg is toch al niet zo groot (gezien de zwangerschap).
Juni, wat voor soort baan is het? Met een witte katoenen broek en een beetje net shirtje zie je er toch ook prima uit? Ik heb volgende week ook een belangrijke vergadering waar ik moet notuleren normaal gesproken ga ik dan ook in het net, ze begrijpen het heus wel hoor als je zwanger bent dat je dan niet zo'n uitgebreide garderobe hebt! Pacific, shopse!
Kritsty van harte met jullie zoontje! Wat leuk! MissFrodo; ik heb me laten vertellen dat een hemeltje tegen tocht is, dus ik zou het wel doen. Pacific; ik red het ook niet meer hoor het winkele zoals ik voor mn zwangerschap deed Wij zitten dan ook meer ergens wat te drinken, dan werkelijk te shoppen