Anneliesje: het is voor een praktijkassistentschap aan de universiteit, wat vooral neerkomt op onderwijs geven daar. Ik heb wel een witte broek, maar jammer genoeg is die in kreukelkatoen, dus dat ziet er niet zo netjes uit. Ik ging sowieso met mijn moeder gaan shoppen zaterdag, dus ik zal eens zoeken of ik iets vind wat ik kan doordragen.
Juni, ik moet er op mijn werk ook wel wat netter uitzien. Ik heb vorige week één leuk nieuw setje gekocht, maar ja dat kan ik natuurlijk ook niet iedere dag aandoen... Vandaag heb ik gewoon een zwarte broek aan gedaan die ik al had, krijg hem echt niet meer dicht, maar met een buikband eroverheen ziet niemand dat. Zwart jasje erbij aangetrokken en het ziet er hartstikke netjes uit hoor! Ik heb geen tijd om alles bij te lezen meiden, dus ga niet op iedereen meer reageren...
ik moet voor mijn werk regelmatig naar de rechtbank normaal altijd in pak maar ga echt niet een nieuw pak kopen voor die paar maanden, dus ze doen het maar met een net shirt/blouse en een nette broek of rok hoor hihi
Zit ik me net even druk te maken omdat ik een gebakje heb gegeten, en toen zei iemand ineens dat dat gebak nog maar goed was tot 19-aug... Blijkt het naderhand maar een grapje te zijn... Ik snap de humor van sommige mensen echt niet... Ik zie op de lijst dat busybusy haar 20-wkn echo gehad heeft vandaag. Ik ben benieuwd hoe het gegaan is!
Mamasu: he getsie, en dat er dan ook niemand even helpt of wat doet. Belachelijk! Over klungelig gesproken, heb ik wel last van en ik verdraai woorden enzo. Ben ook nogal een zeef Melis: Op zich vind ik het wel een leuk idee, maar geeft mij wel weer meer werk. En aangezien ik zondag op vakantie ga vind ik dat niet zo tof. Misschien dat de mensen dat soort info in hun onderschrift kunnen zetten? Vannacht ben ik me toch geschrokken! Ik werd om 3 uur wakker, moest plassen. Ik plassen, kijk ik daarna slaapdronken in de pot, zie ik (sorry) een slijmerige bloedprop ofzo drijven. Ik schrik me een ongeluk en ben gelijk klaarwakker! Dacht echt dat er iets aan de hand was. Ging ik iets beter kijken, bleek het een dot kattenhaar en pluis te zijn uit het pluizenfilter van de droger Over een dodo-actie gesproken....
Hmmm wat drijven er toch allerlei dingen bij jullie in het toilet Marieke... Was jij dat een tijd geleden ook niet die haar onderbroek in de wc-pot gooide i.p.v. de wasmand?!
Nou zal ik ook eens iets heel stoms vertellen... Ik kwam maandagavond thuis van mn werk en toen merktte ik ineens dat ik geen bh aan had Zo dus ook de hele dag op mn werk gezeten... Had wel drie lagen kleding over elkaar aan, dus wat dat betreft zag je er niets van, maar toch... Snap nog steeds niet hoe ik dat heb kunnen vergeten...
Berna, dat had je nou niet moeten zeggen, dat je bij het UWV werkt Misschien weet jij dit dan wel: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=58135:
Ik lijd ook aan zwangerschapsdementie: we gingen zondag bij mijn vriendin op bezoek en haar dochtertje van 7 maand had een leuk bloemenjurkje aan. Ik dacht: 't is wel zomerkleding maar ach, om binnen te zitten kan het wel in de winter. Pas toen ik in bed lag dacht ik: he, het is ook nog maar augustus.
whahaha nou ja met dit weer zou je bijna denken.. ik moest straks naar de supermarkt rij ik zo naar mijn vriendin toe ( die was werken) reed de parkeerplaats op en ik dacht wat doe ik nou dan
marieke, ik weet niet of het kan, maar ik wil je wel helpen met het bijhouden van de lijst hoor. In de periode dat jij op vakantie bent. of eventueel erna om jou een hoop werk te besparen. Ik ben vrij veel thuis. Maja weet niet of dat gaat... en anders kunnen we het idd eventueel in het onderschrift zetten.
Meliske, daar had ik het ook al met Marieke over gehad. Maar op de manier zoals we nu de lijst hebben gaat dat helaas niet (alleen Marieke of man kan vanuit huis de site bijwerken). Een optie is dan om de site ergens anders onder te brengen...