Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    wat zijn jullie heerlijk aan het kleppen zeg!
    Ik heb wel alles gelezen, maar bijna alles weer vergeten...

Ik heb via geboortekaartjes.nl proefkaartjes aangevraagd (3 stuks gratis!) en daar zat er eentje tussen die we helemaal super tof vinden, dus dat hebben we ook al geregeld. Kan zo besteld worden!

Vandaag weer op het werk geweest, maar er was bijna niemand. Heb een beetje gerommeld in mijn lokaal en ben na het koffieleuten weer weggegaan. Ik kijk vrijdag wel of er nog wat andere collega's zijn en dan maandag pas weer echt beginnen.

Onze hond is zich te buiten gegaan aan de brokken van de hond van mijn ouders. Ze krijgt zelf geen brokken, maar vlees dus haar maag was best van streek! De dierenarts van mijn ouders kwam er zelfs voor langs! Ze heeft het meeste al overgegeven, maar wel een strak buikje, de dommerd! Ik ben me echt een hoedje geschrokken zeg!

2. Niet meer actief

Dat kan ik me voorstellen Guppie!

Wij hebben deze dagen ook wat te stellen gehad met onze hond, maar dan alles op een grappige manier. Roy was zaterdag de deur uitgegaan en had de achterdeur + poort open laten staan... Drie uur (!) later komt ie thuis, staat nog even met de buurman te praten en ziet helemaal aan het einde van de straat een hond met wat kinderen spelen. Hij zegt tegen de buurman: die hond lijkt veel op onze hond! Ja, zegt de buurman, volgens mij is het jullie hond! Op dat moment komt de hond naar hun toegelopen, loopt rustig de inrit op en gaat met een zucht op zn kleed liggen... Haha, god weet hoelang ie weg is geweest! Die is even gezellig aan de wandel geweest!

En toen maandag... Roy heeft een hekje om ons grasveld heen geplaatst, omdat hij daar steeds in gaat zitten poepen en zeker met het oog op die kleine, lijkt me dat niet zo fijn... Hebben we maandag bezoek, hadden we de hond even achter dat hekje gedaan zodat hij hun niet lastig zou vallen... 5 ninuten later staat die vrolijk binnen te kwispelen, springt dus gewoon over het speciaal voor de hond gemaakte hekje...

En toen gisteren... Ons buurjongetje was jarig, dus wij zaten even buiten bij de buren aan de koffie. Vanuit onze achtertuin kun je d.m.v. een hekje naar de buren, maar die zat goed dicht ;) Maar wat denk je, 10 minuten later komt de hond ineens de plaats van de buren opgelopen (weer vrolijk kwispelend). Zat de poort dus weer niet helemaal goed dicht, is hij om ons huis en die van de buren heen gelopen en kon zo de achterplaats van de buren op :confused:

Sjonge jonge, wat hebben we weer wat afgelachen om onze hond ;)

3. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    hahaha jullie hebben helemaal een humor hond!

Die van ons was gisteren de boomgaard ingerend, ik denk dat ze mijn man hoorde die daar aan het werk was. Daarna heb ik haar nog wel 3 keer op moeten halen. Nu blijft ze gewoon binnen hoor. Het is echt geen boerderijhond ;)

4. anita1975

anita1975 Niet meer actief

he he

ben benieuwd hoe het met de echo van busy is gegaan....

pfff ik ben net thuis en helemaal zeiknat geregend, alleen mijn onderbroek was nog droog hihi...
    nu heb ik lekker een trainingsbroek aan en een droge trui.

mijn vriend is nog niet thuis maar hij haalt een angelsound op bij mijn zusje ( ze had er 2 een doptone ofzo en een angelsound)

ben alweer vergeten wat jullie allemaal schreven, ja leuke dingen over de hond en vergeetachtig enzo...weet niet meer wat bij wie hoort
    mijn hoofd is dus ook een vergiet....

gr anita

5. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

gefeliciteerd kristy met je zoon!

6. Marije78

Marije78 Bekend lid

3 jun 2007
    548
    0
    0
    Overijssel
    He allemaal,
    ik heb nog echt heel klunzige dingen gedaan, maar ben wel echt een vergiet! Ik kwam er gister achter dat we mijn schoonzus en mijn vader helemaal geen cadeau heb gedaan voor hun verjaardag, terwijl we er wel heerlijk uitgebreid op de koffie zijn geweest. Hahaha, ik schaamde me dood, maar gelukkig was het henzelf ook niet eens opgevallen en konden ze er beiden wel om lachen. Verder moet ik op school ook alles opschrijven want ik ben echt een vergiet met HELE GROTE GATEN!
    Ik heb ons lieve humpie dumpie gevoeld gisteravond, en vanmiddag na het eten weer! Oh ik ben zo blij. Hoorde iedereen over het voelen van de kleine en ik voelde nog steeds niets... Met mijn buik gaat het heel iets beter. Heb de huisarts vanmorgen gebeld en die gaf aan dat het waarschijnlijk mijn spastische darm was die weer flink aan het opspelen is. Ik heb nu een drankje gekregen die de boel weer een beetje op gang moet helpen en heb het idee dat dat al een beetje gaande is. Voel al iets minder druk.
    Wij gaan trouwens wel voor een hemeltje. Vind het wel gezellig staan, vooral omdat het ledikantje tegen de witten muren komt te staan, dan steekt het kleurige hemeltje lekker af. Hoop dat mijn schoonzus zo zachtjes aan naar een nieuwe kinderkamer is wezen kijken, ik wil ook zo graag de meubeltjes in het kamertje zetten.....
    Nou, ik ga nog even wat werk van de kinderen nakijken en dan ga ik maar weer eens achter het fornuis... Kom straks nog wel even kijken of er al meer bericht is over de echo van vandaag.
    Later!

7. Marije78

Marije78 Bekend lid

3 jun 2007
    548
    0
    0
    Overijssel
    nog NIET echt klunzige dingen gedaan bedoel ik. hahahaha ik vergeet al woorden in een zin.. Hoezo een vergiet?

8. anita1975

jaaaaaaaa.

ik heb de angelsound van mijn zusje te leen en heb net het hartje gehoord, ook mijn oudste dochter en vriend hebben geluisterd......
    ik heb als 1e ff getest bij mijn dochter en haar haar eigen hart laten horen hihi, vond ze leuk...

ben weer heelmaal happy nu... :)

9. anita1975

10. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Lief snoetje Anita!

Zo ben ook weer klaar voor vandaag.

Voelde mij vandaag niet top, mijn kuit gaat steeds meer pijn doen, krijg straks wel massage en hoop dat het dan morgen beter gaat. Verder had ik de hele dag last van mijn bilspier en de kleine is ook al de hele dag druk in de weer, al vind ik dat laatste eigenlijk ook wel heel erg fijn om te voelen.

Ik heb ontzettend gelachen om alle leuke klunsverhalen.
    Heb er eigenlijk niet zo snel eentje te melden.

Weet niet meer of ik al gemeld had dat het hemeltje van de baan is.
    Piekstang had ik al via Wehkamp aangeschaft maar die wordt morgen weer opgehaald want we gaan gewoon het blad ophangen.
    En voor de tocht een hemeltje gebruiken? Daar geloof ik niet zo in en als het goed is zet je het ledikantje zowiezo niet op de tocht.

Leuk om te lezen dat er steeds meer goede echo's zijn en steeds meer dames die de kleine voelen :D We gaan lekker snel zo.

11. klein wonder

klein wonder Actief lid

29 dec 2006
    131
    0
    0
    Kristy een kereltje van harte gefeliciteerd.
    Anita wat een dotje van een dochter
    En leuke verhalen zo :)
    Busy ik ben heel benieuwd hoe de echo was!
    miss frodo ik had het vandaag ook, mijn bilspier aan de rechterkant deed ook zeer. Irritant

Voor iedereen een fijne avond

12. busybusy

busybusy Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    Hoi allemaal,

Hier een helemaal blije aanstaande mama. Vandaag de echo gehad en alle afwijkingen die ze kunnen zien op de echo zijn uitgesloten! Er viel een reuze last van me af toen ik dat hoorde. De echo was verder erg leuk. Kindje is hard gegroeid in die 10 weken.

En over het geslacht: dat blijft een verrassing! We wilden het niet weten, maar we hebben het wel op laten schrijven en in een envelop gedaan dat als we zouden twijfelen over een aantal weken we het alsnog zouden kunnen zien. Mijn gevoel zegt nog steeds wel dat het een jongetje wordt.

Verder nog niet alles bijgelezen van vandaag. We zijn pas laat thuis gekomen (hebben eerst nog geshopt voor de kleine en op terrasjes gezeten). We moeten zo nog eten en de telefoon staat hier op het moment ook roodgloeiend, omdat iedereen wil weten hoe het was. Later dus meer!

liefs,

13. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Busybusy, wat heerlijk dat alles goed is! Gefeliciteerd. Is een echt mensje nu al zeker? Lijkt me super om te zien op de echo.

Anita, wat een lief meisje zeg en wat een mooie ogen! En wat goed dat je een angelsound heb kunnen lenen.

Marije, hier nog zo'n vergiet! Het gaat over zullen we maar denken!
    En wat fijn dat je je kleintje gevoelt heb!

Linda, dat van die onderbroek euh it's me. Moest wel lachen om jullie hond.
    Ik zat van het weekend in de tuin, hoorde ik opeens een paar tuinen verderop, hee een hond, mevrouw was even een rondje aan het doen en onze tuin is toch echt goed afgezet.... niet dus.

Guppie, Leuk al gebortekaartjes uitgezocht. Wat voor soort iets?
    Mark wil zelf iets ontwerpen dus ben wat ideetjes aan het opdoen.

Mijn collegaatje kwam vandaag aanzetten met een draagzak van babybjorn, haar kleine past er niet meer in dus mocht ik hem hebben! Ben er erg blij mee. Heb net al proef gelopen, hihi moest alleen het kindje erin denken!

14. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Goed om te lezen busy!

anneliesje, dat lijkt me een goede draagzak, mazzeltje hoor! We hebben een geboortekaartje met delfts blauw, wat wel erg in is volgens mij, maar dees is echt super lief.

Anita, lief meiske lijk me je dochter! fijn ook dat je het hartje gehoord hebt.

Wij gaan ook wel voor een hemeltje denk ik, zeker als het een meisje is. We gaan onze kamer wel stylen naar het geslacht. Misschien vind ik het voor een jongen toch te tuttig, ik weet het eigenlijk nog niet...

De baby wordt echt steeds drukker. Eigenlijk elke keer als ik even rustig zit of net in bed lig gaat de beeb als een dolle tekeer. Soms wel 3 schopjes achter elkaar, alsof hij/zij karate aan het doen is, haha!

15. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Ik heb nog geen gekke akties gehad, maar merk wel dat ik af en toe niet uit mn woorden kan komen. Dan weet ik wat ik wil zeggen maar kom ik niet op het juiste woord, heel irritant.

Hebben meerdere dames dit?

16. anita1975

busy, fijn dat alles goed was joh...
    en het geslacht op geschreven, ik kon niet w88 denk ik...
    laatst las ik ook zoiets en die mensen maakten de enveloppe open tijdens een romantisch etentje...nou ik wou geloof ik gelijk uit eten dan....haha
    heb je nog leuke dingen gekocht....

en mijn dochtertje jaaa het is echt een schatje (precies haar papa!), en wil altijd foto's maken....mijn laptop staat ook vol van haar....

anneliesje wat lief van je collega zeg, ik kan helaas geen draagzak hebben ivm mijn rug.

oh het geboorte kaartje maak ik zelf maar zal ff zien of ik het af kan laten drukken en dan een zien wat de kosten zijn.
    ik heb hem al klaar, de voorkant en binnenkant, moet alleen nog de naam, geboortedatum en gewicht in.
    zal ook ff kijken of ik het evt zelf af kan drukken op kaartjeskarton. moet wel mooi worden natuurlijk

marije beterschap hoop dat het snel over is.

17. Niet meer actief

Melis: Wat lief van je om me te willen helpen! Zou het best wel kunnen gebruiken, maar alleen ik en hubbie kunnen op onze server. Dus, het kan helaas niet. Wat Linda al zei. Misschien toch op een openbare server onderbrengen dan? Dan kan iedereen wijzigen....

Busy: Wat heerlijk dat alles goed is! Die envelop zal wel in je vingers branden of niet?

Guppie: ga je je kaartje nog showen, of houden jullie 'm voor jezelf?

Ik zag bij mijn schoonmoeder zo'n retro kaartje. Heel simpel handgeschept papier, met een klein kaartje met de naam en een roze of blauwe strikje. Zo een had mijn vader ook! Zo lief vind ik die :D

Anita: wat een sprankelend koppie heeft je dochter!
    Ik luister ook 1x per week naar het hartje en gewiebel van m'n kleintje, het is een heerlijk geluid he!

Lexie: dat heb ik ook, ik verdraai woorden ook en kan soms hele vage dingen zeggen....

Anneliesje: Fijn dat je zo'n draagzak hebt gehad, die zijn erg goed! Wij willen van dat merk het wipstoeltje, die wipt zo goed ;)

Nou, ik stond vanmiddag te strijken, helemaal in gedachten en ik voel me toch echt een klein schopje. Dit was echt heel duidelijk de kleine!
    Was gelijk in extase, begint nu echt een beetje door te dringen 8)

18. busybusy

busybusy Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    Moet zeggen dat de drang om de envelop open te maken groot is, dus heb hem goed dichtgeplakt en ga hem waarschijnlijk bij mijn schoonouders leggen. Daar ben ik toch niet vaak :)oops:), dus heb ik ook niet de neiging om stiekem te spieken. Toch zegt mijn gevoel nog steeds dat het een jongetje is. Aan het begin van de zwangerschap heb ik 3x gedroomd over hetzelfde jongetje. Iedere keer was hij weer een paar weekjes ouder. Zou wel leuk zijn als ik straks bevallen ben en datzelfde jongetje hier in de wieg zou zien liggen. Dan klopt het echt dat vrouwen een zesde zintuig hebben...

Ik weet niet meer wie het vroeg, maar we hebben een waskussen gekocht met 2 hoezen, een luieremmer, een wipstoeltje en de eerste deken/laken/molton voor in het bedje. Ook hebben we van nijntje nog een leuk broekje gekocht met overslagshirtje en een groen joggingbroekje.

Thuis gekomen hebben we het bedje gelijk in elkaar gezet en opgemaakt. Vanavond ook de badstandaard in het kamertje gezet met een badje. Moet alleen nog zo'n slangetje kopen om het water eruit te laten lopen. Morgen gaan we waarschhijnlijk de commode en klerenkast in elkaar zetten en dan kan het echte inrichten beginnen, evenals het ophangen van schilderijtjes e.d. Zo leuk!

Ben wel erg moe nu. Had echt slecht geslapen vannacht, want was erg zenuwachtig voor de echo. Ga nu even een beetje teruglezen wat jullie vandaag allemaal hebben geschreven.

Voor de meiden die morgen echo hebben: veel plezier en geniet ervan!

19. pacific

pacific Actief lid

22 mei 2007
    374
    0
    0
    Almere
    Ik zag net al weer een berichtje van de eerste mei mama. Dan schieten wij al weer op als je het zo vergelijkt.
    Vandaag goed geslaagd met de zwangerschapkleding en wat zit zo'n broek lekker :)

Busy gefeliciteerd met de mooie echo, mij zou het niet lukken om de envelop dicht te laten dus ze mogen het mooi geheim houden voor ons.

20. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    oo busy wat heerlijk dat alles goed was! ik mag morgen
    Net even bij schoonouders geweest nog een dekentje en schoentjes van toen Mark een baby was gekregen wel lief maar wel oud maar ja voor een keer best schattig misschien

Deel Deze Pagina