voor iedereen die morgen de 20 weken echo heeft --> geniet ervan en succes en laat even weten hoe het is gegaan!?
Busy: gefeliciteerd met de goede echo! Ik zou mezelf niet kunnen bedwingen om in die enveloppe te kijken hoor. Berna en anderen die morgen de echo hebben: succes! Vandaag was het kleintje de hele dag door erg druk. Het schopte maar en schopte maar; het lijkt wel alsof het nog niet geslapen heeft. Welterusten! juni
Goede morgen meiden.. Ik kon niet meer slapen we hadden 10 muggen op de slaapkamer ben mn bed maar uit gegaan.. Dat krijg je als je in het bos woont! Net even de hond uit gelaten en voor de rest heel erg zenuachtig voor straks.. 20 Weken echo Ben heel bang dat er iets fout is.. Ben ook zo iemand van ik bescherm het en als het niet goed is, is het mijn schuld! Dom misschien maar zo ben ik! Verder ook heel vergeet achtig! Vergeet al 2 weken even langs mijn baas te gaan ect.. Maar komt vast wel weer goed! De kleine is goed aan het bewegen.. Ik word s'ochtends wakker met een beurse buik.. Net als of ie helemaal blauw is Hebben jullie dat ook? Liefs, Geraldine
Hoi! Succes geraldine straks met je echo! Ik voel de kleine ook steeds meer. Gisteren met de cursus moesten de kinderen ja/nee zeggen en dat werd op een gegeven moment een beetje luid. Ik voelde de kleime echt wild heen en weer gaan, waarsch wakker geschrokken! Ik zat dus midden in de herrie met een grote grijns! Geweldidg ja die zwangerschapsbroeken. Ik vind het heerlijk zitten!
Hoi Geraldine, Heel veel succes straks! Het lijkt mij in ieder geval wel een goed teken dat je je kleine goed voelt bewegen. Ik werd vanacht wakker omdat ik jeuk had onder mijn navel. Toen ik ging krabben toen ging de jeuk niet weg dus toen was ik ineens klaarwakker en bedacht me dat dat die kleine wel moest zijn. Alsof ie me aan het kietelen was aan de binnenkant van mijn buik Hoe laat moeten julie? En willen jullie weten wat het is? Hou ons op de hoogte! liefs, Moonie
goedemorgen dames, werd gisteravond door mijn moeder gebeld dat wij de box van haar en haar vriend krijgen! zo lief! we hadden het kamertje ook al van haar gehad! iedereen met een 20 weken echo; heel veel succes vandaag!
Goedemorgen, Ook hier iemand die geteisterd is door muggen vannacht.... Grrrr! Heb er uiteindelijk minstens 2,5 uur door wakker gelegen. Geraldine en anderen die vandaag de echo hebben: veel succes!
@Marije: super dat je die kleine gevoeld hebt! @Anita: leuk zeg die foto's! Mooi dochtertje @Busybusy: fijn dat de echo goed was! Ik zou die envelop echt niet dicht kunnen houden! @Geraldine: heel veel succes straks! @Moppie: jij ook heel veel succes vandaag met je 20-wkn echo! @Berna: jij ook! @Kroonj: jij gaat vandaag terug voor het ruggetje toch? Veel succes! We horen hier wel hoe het allemaal gegaan is! Wij gaan ook voor een hemeltje trouwens. Vind het ook schattig staan! En we hebben al een hele leuke gekocht. Dat van niet op de juiste woorden komen heb ik ook hoor! Ik voel de kleine nog steeds niet echt. Ga iedere avond voor ik ga slapen wel even rustig op bed liggen en dan klets ik even gezellig met die kleine, maar hij/zij laat zich nog niet echt voelen! Maar volgens de vk zou dat toch ook wel heel vroeg zijn...
volgens mij heb ik de kleine gevoeld... had gisteravond al zo'n vermoeden toen ik op bed lag. maar vanmorgen voelde ik het weer!
anita, wat een mooie meid is je dochter! busybusy, wat fij meid dat je ene goede echo heb gehad! pfff spannend hoor die envolop, ik had em allang open gemaakt anneliesje, wat fijn dat je zulke lieve collega's heb! lexie, nee dat heb ik niet dat ik niet uit mijn woorden kan komen. Wel heb ik echt het idee dat ik af en toe zo dement als een deur wordt marieke, jammer dat we je niet kunnen helpen. Het is nog een lange tijd dat je dit alleen moet gaan bijhouden. Meid kijk maar, als je denkt dat he te veel wordt dan proberen we gewoon iets anders. Wat leuk dat je de kleine voelde tijdens het strijken! pacific, wat fijn meid dat je geslaagd bent met de zwangerschapskleding! berna, suc6 vandaag he bij de 20 weken echo! en geniet ervan om je kleintje te kunnen zien. juni, wat leuk dat je de kleine zo actief voelt bewegen! geniet ervan! geraldine, suc6 vandaag bij de 20 weken echo meid! probeer je niet te druk te maken, maar geniet van je kleintje die je op het scherm ziet. san, hihi ik zie je al zitten tussen die vervelende kids met een grote grijns op je gezicht moonie, ik heb zelf de schopjes nooit als kietelen ervaren, maar ik hoor het idd vaker, en vaak is het zo als je denkt dat is de kleine, dan klopt dat ook. Je voelt iets wat je normaal nooit voelt. roxyrox, wat een leuk cadeau van je moeder! Dat schilt jullie toch weer een hoop geld! mamasu, wat vervelend die muggen! linda, maak je niet druk hoor meid. Het komt vanzelf. En misschien heb je wel een heel rustig kindje. Dat kan ook. Ik voel de kleine iedere avond als ik in bed lig. Als ik rustig lig te lezen begint madam te schoppen! Nou zoveel! Danischa was een heel rustig kindje en voelde ik wel iedere dag maar niet zo actief. Gisteravond legde ik mijn hand om mijn buik en toen voelde ik een schopje tegen mijn hand! het eerste contact tussen onze kleine meid en mij! geweldig! vanavond me vriend laten doen, hoop dat hij het dan ook voelt.
[quote="Meliske]Ik voel de kleine iedere avond als ik in bed lig. Als ik rustig lig te lezen begint madam te schoppen! Nou zoveel! Danischa was een heel rustig kindje en voelde ik wel iedere dag maar niet zo actief. Gisteravond legde ik mijn hand om mijn buik en toen voelde ik een schopje tegen mijn hand! het eerste contact tussen onze kleine meid en mij! geweldig! vanavond me vriend laten doen, hoop dat hij het dan ook voelt.[/quote] geeft dit je ook wat meer geruststelling meliske?
18 oktober begint er een nieuw programma op de ncrv. babyboom. 100 stellen met een kinderwens worden een jaar lang gevolgd. heb net via een link bij de lounge een voorstukje gezien. het schijnt dat er een paar dames die op dit forum actief zijn ook meedoen. ik ga zeker kijken!
roxyrox, nee eigenlijk niet. ik merk dat ik steeds meer schrik begin te krijgen hoe dichter ik nu bij de 26-27 weken kom... berna, hoe vind mark het om jullie kleintje te voelen, wel leuk dat de mannen het ook kunnen voelen he, want die staan er toch wat meer buiten.