Ik heb me nog echt niet bezig gehouden met al die dingen hahaha. Zal me er eens meer in gaan verdiepen... Wil in ieder geval wel borstvoeding geven.
dank je wel ik moet om 13.15. hoef gelukkig niet de hele dag te wachten. geraldine jij ook heel veel succes, ik weet hoe je je voelt. ik ben ook al 1 week zenuwachtig en hoe dichter ik bij de tijd kom hoe erger het wordt. we zijn al zo ver gekomen. ik ben benieuwd. wij hebben ook een hemeltje van winnie the poeh. vind het mooi staan en maakt het ledikantje mooi af. ieder zijn persoonlijke smaak. ik laat jullie iets weten als ik straks terug ben xxx
Hallo meiden! Ik ben weer bij de vk geweest! Hartje even kort gehoord, de kleine was druk aan het bewegen, hihi! Bloeddruk was goed 110/65 en bm is n-1 zag ik op de kaart. Die heb ik meegekregen omdat we zondag weg gaan. Ook ga ik waarschijnlijk naar de fysio vanwege m'n bekkenklachten. Ik ga na m'n vakantie een afspraak maken voor wat oefeningen ofzo. En 12 september heb ik de 20 weken echo! Ben zo benieuwd! Ze doen er hier in Apeldoorn wel heel zakelijk over hoor, nou is het ook wel een medische screening, maar je mag nix Geen kinderen mee, geen familie, geen foto's, geen video's, als ze geslacht niet zien heb je pech en je krijgt geen garanties! En daar moest ik zelfs een formulier voor tekenen Is dat bij jullie ook zo? Nah ja, als ik 'm maar krijg die echo, we gaan daarna wel een 2D pretecho doen met camera en video en de hele 'santemekraam'! Nou wil ik nog wel kwijt dat de praktijk waar wij bij zitten erg tof is, maar de mevrouw die het al 30 jaar doet daar is nogal een, sja, hoe zal ik het zeggen, kenau Zij doet geen bevallingen meer (gelukkig) maar wel de echo's. Nou toen ik de extra echo had zat Maarten nietsvermoedend een filmpje van het scherm te maken. Zij zag dat en zei: "Nu zie je weinig want beeld staat stil." Ze ziet dus dat we filmen en 5 minuten later zegt ze: "Je mag trouwens niet eens filmen hier!" En de toon, nou! Ik was gelijk van me à propos, die hormonen ook en Maarten was ook redelijk pissed! Zeg dat dan gelijk! Grrr! Hij heeft daar later nog wel over gebeld. Want zo'n echo moet leuk zijn en nu had ik en hij ook een beetje een rotgevoel. Dit is gelukkig uitgesproken. Nou, vandaag, zat madame dus even achter de balie. Zij dat SEO formulier invullen. Ik vraag of ik nu bij haar de afspraak daarvoor kan maken. Zegt ze: "Hebben jullie wel goed opgelet de eerste keer? Je had je 17e week moeten bellen daarvoor!" Nou weer zo'n toon, we zijn geen kinderen! Dus ik vertel dat ik in juli heb gevraagd of ik de afspraak kon maken en dat de ass. zei dat het wel bij deze afspraak kon. Ging ze ons ook nog eens overhoren of we alles wel goed hadden begrepen van de 20 weken echo. Ja, want zij is nu de manager van het prenatale centrum wat in ons ziekenhuis komt en waar die echo's gedaan worden blablabla.... Nou, echt het is dat die meiden die de controles en bevallingen doen leuk zijn, maar zij hoeft niet bij de bevalling te zijn hoor, moet er niet aan denken en mijn man al helemaal niet, die wordt echt helemaal kriegel van dat mens! Hihi, nou ben m'n ei kwijt hoor!
En alle meiden met de echo vandaag: succes en geniet van je kleintje Enne snel even laten weten hier hoe het was hoor....
marieke, jeetje wat een vervelend mens owwww ik zou er echt iets van zeggen! wat raar dat je helemaal geen foto's ofzow mag maken. Bij ons mag dat wel, en ze maken zelfs zelf een videoband met heel de echo erop die we meekijgen, naar huis, je moet dan wel zelf een lege videoband meenemen. Gelukkgi doet ze geen bevallingen dus heb je haar straks niet aan je bed staan!
Ja, best wel vreselijk mens ja Volgens mij heeft dat niet mogen filmen enzo allemaal met juridische aansprakelijkheid te maken. Ze dekken zich in, beetje amerikaanse praktijken. Ik moet er echt niet aan denken dat zij aan mijn bed staat, dat is de hel! Ik zie al helemaal voor me hoe ze aan het commanderen is enzo, whaahhhhhh
zo daar ben ik weer.... De kleine wil zelf laten zien hoe het was; Alles was goed dus gelukkig ! Heerlijk om weer even te zien placenta ligt achter vandaar dat ik hem zo goed voel en hij lag al telkens met hoofdje naar beneden
Berna, moppie en geraldine succes! Meliske, ik vraag aan de kraamverpleegster of ik een kolf kan lenen. Stel dat het niet op gang komt, dan is de aanschaf zonde. Als het allemaal goed gaat zonder pijn koop ik er wel een, ik vind het voor mijn man wel zo leuk dat hij de fles eens kan geven en zie mezelf ook niet in het openbaar of bij andere thuis borstvoeding geven. Marieke, bij mij was het ook zo. Ik hoefde alleen geen formulier te tekenen. Er staat 3 kwartier voor en als ze in die tijd het geslacht niet kunnen zien is het jammer maar helaas... Ik mag ook alleen mijn man meenemen, en anders moet ik van te voren aangeven wie ik meeneem. Heel de stad gaat naar die ene persoon voor de 20 weken echo, dus ik denk dat het wel nodig is. Het werd ons alleen wel op een normale manier gebracht. Als we het geslacht niet kunnen zien gaan we snel voor een pret-echo denk ik! Vannacht was mijn broertje heel kwaad op mij, omdat onze hond aan het blaffen was. (dat beestje moest om de haverklap poepen door dat brokken-debacle). Ik vond het zo gemeen van hem, ben er nog van slag door brrr! Heb zometeen met een vriendin afgesproken, hoop dat ik het van me af kan schudden...
vervelend guppie! Wij huren de borst kolf ook als het nodig is en mijn vriendin heeft al die opzetstukjes enzo als ik hem dan veel gebruik kan ik er altijd zelf nog een aanschaffen.. en inderdaad ik wil ook niet in het openbaar borstvoeding gaan geven