Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Berna mooie echo!

Moppie, succes!

Marieke, wat vervelend zeg zo'n mens, zo iemand kan iets heel moois helemaal verpesten dan!

Guppie, niet te veel aantrekken, je broertje reageerde vast zo uit slaap gebrek ofzo!

Ik wil graag bv geven en ook afkolven op mijn werk heb van een collegaatje de medela kolf aangeraden gekregen

Nog niets van Annika gehoord?

Zo ik ga naar huis want heb weekend! Vanavond gaan we de kinderwagen kopen, leuk leuk

2. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    haha Berna wat een geweldige echo zeg! Dat is echt heel bijzonder...
    Zal vast een fijn gevoel zijn dat alles goed is!

Ik voelde vannacht ook de beeb aan de buitenkant schoppen. Ik lag op mijn zij en de beeb schopte tegen mijn andere zij, waar mijn arm op lag. toen ik het aan mijn man vertelde baalde hij wel een beetje, hij wil het ook zo graag voelen...

Ga even met de hondje lopen en dan lekker een middagje shoppen! Ik hoop dat ik voor schoenen slaag!

3. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    o lekker shoppen ik hoop dat je het droog houdt. Ik ga zo ff met hondje naar het bos denk ik.
    Mark moet echt geduld hebben die moet wel een half uur naast me liggen met zijn hand op mijn buik om het te voelen hoor.
    Vanmmiddag nog even naar de VK voor mijn eigen controles hihien ach hartje luisteren blijft leuk natuurlijk

4. Lefbekkie

Lefbekkie Bekend lid

16 apr 2007
    682
    0
    0
    Onderwijs en jeugdhulpverlening
    Kudelstaart
    Geweldig zeg die mooie echo's! Echt helemala super! Marieke wat naar zeg, wat heb je toch een rot mensen op de wereld, zouden die nou nooit eens moe van zichzelf worden.

Ik heb niet echt rare acties, maar wel rare dromen.
    Vannacht ben ik bijvoorbeeld bevallen van een kroket. Nou hoe idioot kun je het maken.
    Zo gaat het sinds paar dagen elke dag echt zoooo bizar. Voor de rest moet ik me dwingen om savonds te eten, heb echt geen trek. Normaal krijg ik echt wel 3 burrito's weg, maar nu met moeite 1 (stiekum zelfs nog wat aan de hond gevoerd)

Over borstkolf ik ben eens aan het kijken, maar wat zijn die dingen duur zeg.... Wil er wel 1 aanschaffen omdat ik echt 200 % voor de borstvoeding wil gaan.
    Iemand nog een tip waar ze wat goedkoper zijn.....

5. Niet meer actief

Mooie echo Berna! Fijn dat alles goed is!

@Marieke: wat een vervelend mens zeg! Over die echo... volgens mij is het bij ons in het ziekenhuis ook niets speciaals en in mijn papieren staat duidelijk dat de echo niet is om het geslacht te bepalen. Ach, we zien wel!

@Guppie: zal vast slaapgebrek zijn van je broertje idd ;)

6. Niet meer actief

Bevallen van een kroket :confused:
    Whahaha ik vraag me af hoe dat eruit zag...

7. moppie1982

moppie1982 Bekend lid

2 mei 2007
    830
    0
    0
    daar ben ik weer. alles was perfect. ik loop 1 week voor. uitgerekende datum is nu 4 januari.

en het is een........................................jongen.

jongens in de meerderheid haha

xxxxxxx

8. Niet meer actief

Gefeliciteerd Moppie! En fijn dat alles goed is!

9. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    jaa jippie! weer een jongen haha nou ja kan zo een inhaalslag komen zeg
    heb je met 12 weken geen termijnecho gehad dan?

10. Niet meer actief

Hoe laat moest Geraldine?

En hebben we al gehoord hoe de pretecho van Annika gisteren was?

11. moppie1982

moppie1982 Bekend lid

2 mei 2007
    830
    0
    0
    dank je wel.

ik heb wel een termijn echo gehad en toen liep ik 5 dagen voor ongeveer. maar ze konden de baby toen niet goed meten. vandaar.

ben benieuwd naar de rest.

12. klein wonder

klein wonder Actief lid

29 dec 2006
    131
    0
    0
    moppie van harte met je mannetje.
    En een lekker gevoel dat je 1 week verder bent.

13. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Moppie, gefeliciteerd met jullie kereltje! Fijn dat alles goed is!

Ik heb vannacht een hele rare droom over de verloskundige gehad... Werd wakker en dacht echt zoiets van wat is dit nu.

Zo vanavond kom ik nog even gluren hoe de rest van de echo's was. Nu nog even stofzuigen mijn ouders komen zo eten!

14. Moonie

Moonie Fanatiek lid

19 okt 2006
    1.070
    0
    0
    @ Moppie: Gefeliciteerd met je mannetje!

15. moppie1982

moppie1982 Bekend lid

2 mei 2007
    830
    0
    0
    dank jullie wel dames.

xxx

16. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    Gefeliciteerd met je kereltje meid!

17. Niet meer actief

Hé Joyce!

Iedere keer als ik jouw naam ergens zie staan, denk ik aan koffie ;)
    Ik ben vanaf 13-sep voortaan iedere donderdag vrij, zullen we dan een keertje? Heb ik mn 20-wkn echo ook ondertussen gehad ;)

Ik hoor het wel!

Groetjes!

18. Juni

Juni Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.562
    140
    63
    Moppie: gefeliciteerd met jullie jongetje!

19. Marije78

Marije78 Bekend lid

3 jun 2007
    548
    0
    0
    Overijssel
    Moppie van harte gefeliciteerd met jullie mannetje! Heerlijk hoor dat alles goed is.

Berna ook heerlijk zeg dat alles zo goed gaat. De kleine heeft het zeker naar zijn zin bij jou zo te zien! Gaaf joh.

hahahahaha lefbekkie, pies zowat in mijn broek als ik je verhaal lees over die kroketbevalling! Het moet niet gekker worden hoor. Hoezo lekkere trek?

Hier gaat het weer wat fijner. Kan weer wat beter naar de wc en het opgeblazen gevoel in mijn buik zakt nu duidelijk iets af. Ben wel blij, dacht echt dat het iets anders was dan mijn darmen. Dat ik ineens zoveel aankom is volgens mijn moeder niet zo raar, zij had dat ook ineens. Ik heb ook al een buik, niet normaal. Er zijn mensen die me al vragen hoe lang ik nog moet! Ahhh hoop dat het nu niet nog harder gaat, want dan ben ik erg bang voor wat er nog komen gaat.....
    Ben ook steeds zenuwachtiger voor dinsdag hoor. Volgens mij is dat normaal bij ons allemaal. Ik heb me al die tijd helemaal niet druk gemaakt of het wel goed zou zijn, maar nu...... ohohoh.

Vanmorgen op school leuk verhaal. Ik vertelde dat ik er maandag niet zou zijn en dinsdag iets later omdat we dan eerst naar het ziekenhuis gaan om naar de baby te kijken (tja hoe leg je een echo even snel uit aan de kinderen?). Zegt er 1, kun je de baby al zien dan? Zegt een ander, Ja tuurlijk, door de navel! hahahaha wat een beeld hebben die kids he? Volgens de kinderen is het een jongentje omdat ie me al heeft geschopt. We moeten goed met hem oefenen al want dan wordt het een profvoetballer en dan worden we heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel rijk!
    Dus goeie tip dames met een mannetje opkomst voor als je graag rijk wilt worden! hahaha Heerlijk he, die kinderlijke uitspraken. Nou ik kom straks even kijken voor de uitslag van de andere echo's. Ga eerst ff kijken op de geboortekaartjes-site. Jullie hebben me aangestoken hoor!

Later!

20. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    ben ik weer, we hebben het zeker droog gehouden, echt super warm opeens :confused:
    Geslaagd voor schoenen eindelijk, wel een beetje erg duur, maar ik vind het nu wel belangijk dat ik echt goede schoenen heb. En erg mooi, dus ach...

Ik denk trouwens dat ik ook blaasontsteking heb. hoe werkt zoiets, kan ik gewoon een bekertje inleveren of moet ik een afspraak maken met de huisarts?

Moppie gefeliciteerd zeg, nog een jongen erbij! Ik ga steeds meer denken dat ik dan misschien toch een meisje draag.

haha lefbekkie bevallen van een kroket! Ik heb ook rare dromen. Soms van nare ziekenhuis acties, maar ook over biefstuk heel vaak. Terwijl ik dat normaal echt niet vaak eet.
    Je kunt ook voor een handkolf kiezen, maar ik denk persoonlijk dat ik liever een dure kolf koop dan bijvoorbeeld een babyfoon met slaapliedjes en lichtshows ;)

Ik zal nog even mijn geboortekaartje laten zien. Ik ga hem niet opslaan op de pc van mijn ouders, dus even zo;
    http://www.geboortekaartjes.nl/_gfx/e-cards/8705.gif

Deel Deze Pagina