Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Berna en Moppie: gefeliciteerd met jullie goede echo's! en moppie met je kereltje.

Marieke: echt vervelend zo'n mens dat de echo's moet maken, wij hebben de 2 oma's meegenomen naar de 20 weken echo, een DVD van het hele onderzoek en een zoektocht naar het geslacht gehad, niet echt zakelijk hoor was eigenlijk zelfs wel gezellig! Jammer voor je dat het zo gaat.

Anita: mooi meid je dochter!

Meliske: fijn dat je je kleine meid zo duidelijk voelt, lijkt me wel echt een geruststelling.

Nou ik voel onze kleine bijna de hele dag door, het wordt ook steeds steviger, het is bij inderdaad ook begonnen met kriebels maar daar lijkt het nu echt niet meer op, hij zit volgens mij ook regelmatig op mijn blaas, loop steeds naar de wc maar hoef dan uiteindelijk niet, ik heb zelfs mijn urine laten testen op een blaasontsteking................nee hoor helemaal schoon dus het is echt die kleine druktesmaker!

2. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    guppie vaak kan je tijdens spreekuur ff binnenwandelen en dan kan de assistente het zo even checken!

Ben weer terug van de VK
    bloeddruk netjes 130/65
    baarmoeder navelhoogte hartje klopte goed en geen suiker en eiwit in de urine!

Heb maar even boeken gehaald met geboortekaartjes

3. Niet meer actief

Ik heb dat ook dat ik steeds meer ga denken dat ik dan misschien toch een meisje draag...

Wow wat een supermooi kaartje zeg!

4. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    berna, wow wat ene geweldig mooie echo foto! echt kei leuk!

moppie, gefeliciteerd met je kleine mannetje!

guppie, mooie kaartje! ! !

ik heb vanmiddag WEER lekker geshopt met me moeder. Weer een hoop kleertjes :oops:
    en een hoop zwitsal verzorginsproducten. Die zwitsal spulletjes had ik nog niet.
    owwwwwwwwww dat ruikt zoooo lekker!

5. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    guppie/linda, het zou natuurlijk kunnen een meisje, maar de aantallen wil niet altijd iets zeggen.
    Bij de april mama's hadden we echt veel meisjes! Weinig jongens.
    14 meisjes en 8 jongens!

6. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    Pfoe deze januarimama is echt helemaal gesloopt! Vanochtend bijna de hele ochtend op de polikliniek van het ziekenhuis doorgebracht vanwege het chronische gesnotter van mijn zoontje. Blijkt hij een vergrote neusamandel en vocht achter zijn trommelvliezen te hebben dus.... Neusamandelen moeten worden geknipt!
    Wat een drama bij die kno-arts zeg. Toen de arts in zijn keel moest kijken kwam zijn ontbijt er weer deels uit.... Bij het bloed prikken moest ik hem samen met 3 zusters in bedwang houden en stroomden bij mij ook de tranen over mijn wangen.... Zo erg vond ik het dat hij zo moest huilen! De zusters waren heel lief en gaven mij ook bergen tissues en vroegen of het ging, zeker nadat ik vertelde dat ik zwanger was en de tranen daardoor misschien ook wat losser zaten...
    Nou ja over 2 weken wordt hij geopereerd! Ons mannetje.... Het is voor het goede doel maar echt leuk vind ik het niet natuurlijk....

7. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    ah ja joh, dat weet ik ook wel!
    Ik was er echt van overtuigd dat we een jongetje gaan krijgen, ook helemaal op verheugd maar de laatste tijd begin ik ook wel te zwijmelen van een meisje. Voor het eerst ben ik ook echt heel erg nieuwschierig!
    Het maakt me natuurlijk geen drol uit wat het geslacht is, maar het zou wel fijn zijn om het een keer te weten, zeker nu hier al zoveel dames het weten ;)

8. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    goh vervelend zeg mamasu, sterkte met je zoontje.

9. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    guppie mooi kaartje ik kwam hem net ook tegen!

mamasu sterkte das niet leuk

10. Juni

Juni Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.562
    140
    63
    Shit, shit! Net bij het flossen is er een stuk van mijn kies afgebroken. Die kies was jaren geleden wel al eens gevuld. Ik kan pas morgen naar de tandarts bellen voor een afspraak. Ik zal haar alleszins zeggen dat ze geen foto's mag nemen, maar een verdoving mocht wel dacht ik toch?

Ze zeggen dat elk kind je een tand kost. Nou, het ziet er naar uit dat het bij mij zo zal zijn. Ik poets nochtans 4 keer per dag :(

Over een uurtje moeten we bij een informatieavond zijn over voeding van de baby.

We zijn vandaag weer op stap geweest voor een babykamertje, en weer niet geslaagd. Het kamertje dat we het mooist vonden had een ledikantje zonder lattenbodem en dat schijnt niet zo veilig te zijn.

groetjes
    juni

11. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    mamasu, sterkte met je zoontje!

12. kroonj

kroonj Lid

15 mei 2007
    50
    0
    0
    Chemisch Laborante
    Mijdrecht
    Hoi Dames,

Ik lees dat het met jullie ook allemaal goed gaat met de echo's. Leuk om te lezen.
    Een hoop dames willen toch wel weten wat het wordt en een enkeling (zoals ik) wil het niet weten.

Maar wij zijn vandaag weer even terug geweest voor de echo, om te kijken of het ruggetje goed was.

Alles was goed we hebben de kleine ook nog een minuut of tien kunnen zien. Zo ver deze vrouw zo snel kon zien was ook alles goed. Ze heeft ook weer foto's gemaakt. Deze waren veel leuker als de eerste, de kleine zwaait naar ons. Ik zal de foto's weer even in mijn album zetten.

Tot binnen kort en veel succes.

Groetjes,
    Jessica

13. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    aahhh mamasu wat een sneu verhaal! Ik hoop maar dat de ingreep wel zal opluchten zeg!

Merk wel dat de traantjes bij mij ook wat losser zitten. Mn broertje heeft misschien dan slaaptekort, maar dat hoeft hij niet op mij af te reageren. Ik heb even overwogen om naar huis te gaan, maar dat vind ik ook wel erg lullig tegenover mijn ouders...

Berna, heb je ons kaartje in een boek gezien? Ik wil liever naar een drukker dan via internet bestellen, maar heb nog geen drukker gevonden die deze collectie heeft. Multicopy heeft maar 2 merken zelfs... :(

14. bloemetje23

bloemetje23 Actief lid

1 sep 2006
    138
    0
    0
    Ook wij hadden vandaag de 20 weken echo en alles was prima in orde! Kleintje is 2 weken voor op groei en we weten het geslacht ook:

we krijgen een..................JONGEN!

Nog een mannetje er bij dus bij de januari-mama's!

Kom hier niet veel vertellen maar dit vond ik het vermelden waard!

Alle andere dames met goeie echo's gefeliciteerd!

xxx

15. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    gefeliciteerd bloemetje!

16. Suuzje

Suuzje Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.024
    0
    36
    Alle dames met goede echo's, meisjes, jongetjes, verrassingskindjes........gefeliciteerd!

@ Guppie: het kaartje is van Intercard, en staat in het boek Beebie & Co. Wij hebben vandaag weer mappen met kaartjes gehaald, en daar zit de jouwe toevallig ook bij.

17. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    hee superbedankt!

18. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    @ guppie: ja ik dacht in het boek van Intercards

@ Bloemetje fijn dat alles goed was en weer een jongen hihi!

19. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    via intercard kon ik drukkers opzoeken, dus morgen maar even een tochtje naar die drukkers dus. Vind het veel fijner om via een drukker te doen!

20. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    kan me voorstellen ik ook hoor

Deel Deze Pagina