Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    @ guppie: normaal voelde ik de beeb als ik op bed ging liggen 's avonds maar nu voel ik hem juist overdag als ik aan het werk ben enzo.. hij wil graag samen met mama wakker zijn geloof ik haha is niet erg hoor ik vind het wel gezellig ;)

2. Juni

Juni Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.562
    140
    63
    Bloemetje: gefeliciteerd met jullie kereltje!

MissFrodo: mooie buik!

Kroonj: gelukkig was alles goed.

Wie moet er vandaag voor de 20w echo?

De info-avond over BV gisteren duurde 2 uur. De meesten die er zaten waren uitgerekend voor spt, okt, of nov; dus ik was er vroeg bij:) Het was wel interessant.

groetjes
    Juni

3. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Goedemorgen,

Zit heerlijk te genieten van een capucinno op mijn vrije dag ;)

Inderdaad zat ik mij ook al af te vragen hoe het met Annika en Geraldine afgelopen was. Hoop maar dat alles goed is.

Iedereen die vandaag de 20weken echo heeft, veel succes en ook veel plezier.

Ik ga vandaag maar een beetje rustig aandoen, misschien dat de pijn uit mijn kuit trekt dan.
    Bedacht me vanochtend dat ik hem ook behoorlijk belast heb de afgelopen dagen, ik loop altijd naar mijn werk das 30 minuten heen en dus ook 30 minuten terug, en das misschien net even teveel geweest voor die spier ofzo.
    Vandaag mijn huisje even zuigen en dweilen en paar boodschapjes doen en verder niets, tenminste als i kdat volhoud ;)

4. anita1975

anita1975 Niet meer actief

hey hoi

alweer vrijdag vandaag, heerlijk. Nu ben ik wel niet aan het werk geweest maar deze week was vermoeiend hoor.
    ik was dinsdag woensdag en gister moe, en niet veel zin om wat te doen. Voelde me gister ook niet zo goed, had het benauwd en heb gistermiddag ff geslapen. zit nu aan een broodje dus zal mij benieuwen hoe het vandaag verder gaat.
    misschien wel zenuwen voor woensdag, de 20 weken echo.
    ik zal zo echt wat in huis moeten gaan doen, pfff als je ff een paar dagen weinig doet zie je het wel weer.
    Mijn kleine meisje is naar de psz en die kan ik kwart over 11 weer ophalen.
    iemand trouwens tips pver het slapen gaan, ze komt niet in slaap savonds en smorgen heel vroeg wakker, veel te weinig slaap voor zo'n kleintje...

nou meiden fijn weekend en tot volgende keer,

gr anita

5. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    hier begint de kleine ook savonds actief te worden.
    Snachts heb ik er nog geen last van, en overdag al helemaal niet.
    Ik heb haar gisteravond ook niet gevoeld, dan ben ik weer meteen in paniek, dus heb ik weer geluisterd met de angelsoud en ze "doet" het nog!
    Vanmorgen nog steeds niks gevoeld, dus weer geluisterd...en weer een klopppend hartje... :oops:
    pfff wat erg ben ik!

6. Niet meer actief

Wij hebben gisteren een nieuw bed gekregen! Ik heb heerlijk geslapen vannacht!

7. Niet meer actief

Kan het me voorstellen Meliske dat je je snel ongerust maakt! Maar het is nog heel normaal nu hè dat je dr nog niet iedere dag voelt! Wel fijn dat je dan even kan luisteren met de angelsound.

8. anita1975

hey linda, heerlijk joh een nieuw bed....

meliska, logisch dat je je gauw zorgen maakt hoor maar dan is zo'n angelsound wel makkelijk.
    ik hoorde vanmorgen een soort golvend geluid en een keer ging het wat sneller...ik voel de baby af en toe, mag van mij wel vaker....

9. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    linda, dat is een goed teken dat je goed heb geslapen! dan heb je vast en zeker een heel fijn bed!

anita, idd een angelsound is echt een uitkomst!

10. anita1975

blub,

ben ik de vissekom aan het verschonen en ik zit ff op de bank met een bakje thee hoor ik wat in de keuken, ik denk oh jee een kat bij de vissen.
    loop ik zachtjes naar de keuken zie ik daar een vis op de grond liggen....helemaal stil dus ik denk die is dood....
    ik pak het netje en wil de vis erin doen begin ie te bewegen als een gek...heb hem weer in de bak gedaan en maar ff een ding erop gelegd zodat ie er niet weer uit kan hippen.

moet de kom maar snel schoon maken kunnen ze daar weer in hihi....

11. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    whahhahahaha kunnen die zo goed springen? :confused:

12. anita1975

nou haha dat blijkt wel...maar wel zielig zo van de bak op het aanrecht op de grond....
    een vriend van mij had het laatst ook...die had toen ook nog een kom (grote) en hij kwam thuis van zijn werk en miste een vis...die lag onder de kast en later weer 1....
    maar ik dacht ff dat ie dood was hij bewoog ook niet meer...maar hij zwemt weer heerlijk in de kom....
    ze zijn van Lisa trouwens en ze heten papa en mama (zelf bedacht door haar)

13. anita1975

trouwens meliske, maak jij die banner zelf elke dag? nou ja bewerken dan!
    en doe je dat met paint shop pro...

14. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    och wat schattig!
    maar goed dat ze het niet gezien heeft dat die vis op de grond lag.. ;)

15. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    ja doe em iedere dag aanpassen, maar das niet zo veel werk hoor.
    Op de dag dat ik 20 weken, 21 weken, 22 weken enz. ben maak ik em gewoon voor de hele week, dus moet ik em iedere dag alleen even uploaden via imageshack en dan hier in me profiel zetten. Niet zoveel werk ;)

16. anita1975

wel leuk hoor.
    ik was een paar jaar terug ook zo met psp bezig, nu niet meer.
    Mijn zusje nog wel....

mijn oudste dochter...

deze foto (nu 2 in 1) heeft mijn zusje gemaakt en bewerkt met psp.

17. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    wow wat mooi!
    ja sommige mensen kunnen het zooo goed!
    sommige hier op het forum ook.
    dat zou me niet lukken hoor...
    maar zou wel willen dat ik het wat beter kon, om echt zoiets moois te maken als die foto van jou!
    je moet denk ik ook c reatief zijn in je hoofd om op zo'n idee te komen he, nou dat ben ik ook niet hoor :(
    echt heel mooi!

18. anita1975

ik kon het ook wel maar doe het nu niet meer, wil me er nog wel eens weer in gaan verdiepen. Vind dit ook echt heel leuk gemaakt.
    Maars soms zie ik wel eens dingen en dan denk ik nee dat kan ik niet haha....
    je moet er echt geduld voor hebben....
    mijn zusje is wel aardig creatief en veel met die dingen bezig....

19. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    ja idd geduld is wel heel belangrijk.

Ik ga is even kijken wie er vandaag een echo hebben.

20. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    Niemand, vandaag niks op de agenda.

Deel Deze Pagina