Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Goeiemorgen,

Heb weer een kort nachtje gehad. Moest vannacht plassen daarna niet meer kunnen slapen van de buikpijn, nu nog steeds. Wel weer spannend zeg.

Geraldine Gefeliciteerd en welkom!

Annika succes!

Iedereen een fijne dag!

2. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    anneliesje, wat vervelend die buikpijn zeg! Is het nu al wat minder?

3. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Meliske Is wel wat minder, maar zit er nog wel! Vorige keer waren het echt mijn darmen, dit zit lager. Misschien mijn baarmoeder?
    Kreeg net wel lief mailtje van mijn vader, hoe het ging en dat ik rustig aan moest doen!

4. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    wat lief van je vader!

5. sporty78

sporty78 Actief lid

15 jan 2007
    195
    0
    0
    hey meiden,

we hebben het gister aan mn ouders en schoonouders verteld, ze vonden het natuurlijk het leukste moederdagkado! Heb van het weekend allerlei trucs uit moeten halen om niet te drinken zonder dat anderen het merken... (coctails zonder alcohol, bier weggeven enz.) Volgens mij is het wel gelukt ha ha.

6. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    illy om obstipatie verstopping dus tegen te gaan kun je lijnzaadolie capsules slikken 2 per dag en het floept (ehem) er zo uit echt waar!

7. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    annika succes,
    anneliesje, lekker rsutig aan doen vandaag, hoop dat de buikpijn minder word

8. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    elst
    alle nieuwe dames van harte welkom en geniet van deze bijzondere tijd maar ook een tijd van wachten traantjes (was gister aan het huilen bij tuinruimers pff watje he ) maar toch een tijd om nooit te vergeten !

ik kan ook zo vreselijk beroerd slapen de laatste week word wakker van de honger en een keer dan ben ik klaar wakker even plassen en rondje lopen lezen half uurtje en dan weer slapen maar zo vervelend word er moe van ha ha

9. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    helemaal meeens lammetje. maat straks na de echo kunnen we echt genieten

10. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    elst
    hoop het wel dat ik dan kan genieten en een beetje rust in mijn lijf krijg dat het niet weer mis zal gaan ben nu nog beetje bang sta mezelf nog niet toe om echt zwanger te zijn als je begrijpt wat ik bedoel ik sluit me nog een beetje af tot ik zeker weet dat het goed is. Van de week zoiets stoms gehad liep door het dorp zag ik een zwangere vrouw dacht ik in mijzelf dat wil ik ook grrr toen ineens ja maar ik ben ook zwanger dom dom kan gewoon nog niet blij zijn triest he heeft nog iemand dit?

11. little hope

little hope Actief lid

7 apr 2007
    445
    0
    0
    Ewijk
    hallo allemaal

ik mag me hier ook bij aansluiten :D

eindelijk na 6 jaar een wondertje in mijn buik, al moet ik zeggen dat t bij mij nog niet zo doordringt en ik denk dat ik gewoon ongi word (ook al heb ik 2 positieve testen)
    Ik geloof er alleen nog niet egt in en wil eigenlijk nog n test doen... herkennen jullie dit?
    mijn man zegt dat dat niet hoeft, anders was ik nu wel ongi en zo, maar tog, voor mijn gevoel moet ik MEER bevestiging hebben

ik ben 18 januari 2008 uitgeteld, en heb 29 mei mijn eerste echo

voor alle andere januari mama's, proficiat meiden ! echt super !

12. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    ja ikke....

little hope, welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap, probeer er lekker van te genieten!

13. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Little hope gefeliciteerd! Heb zelf vanochtend nog een test gedaan, dus je bent niet de enige hoor!

Lammetje Ook ik kan nog niet genieten hoor, de angst overheerst de blijdschap nog steeds!

14. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Kwam er net achter dat mijn MK 13 januari was en dat ik nu ben uitgerekend op 13 januari! Wel apart hoor.

15. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Ik kom ook weer eens even kletsen.

Vrijdag was er iemand van Moeders voor Moeders en, ik was best bang dat het onverhoopt niet zou kloppen, een dikke streep dus zwanger. Geeft toch weer extra bevestiging. Nu plas ik dus netjes de bussen vol.
    Krijg een echolijstje, een bordje en bekertje enzo en de dvd van het wonder van een nieuw leven.

Sinds gisteren voel ik mij gelukkig ook weer goed, geen heftige diarree meer en misselijkheid en buikpijn.
    Morgen weer aan het werk en dan ga ik het daar ook maar vertellen.

Gisteren hebben we het aan mijn schoonvader verteld en die vind het geweldig. Kreeg spontaan, we zien hem niet zo vaak en kennen elkaar dus ook niet zo goed, een grote knuffel en 3 zoenen en hij begon helemaal te stralen. Super was dat.

Verder alle nieuwe zwangeren welkom bij de club.

16. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    anneliesje, wat speciaal zeg, dat je nu op dezelfde dag bent uitgetelt. Zou je het niet erg vinden als dit kindje dan ook geboren zou worden? Ik zit ook een beetje met dat probleem... stel dit gaat goed en dit kindje wordt geboren op 19 januari...dat wil ik dus liever niet, dat is Danischa haar dag. Maja als ik daadwerkelijk uitgetelt ben op 3 januari zal ik 19 januari niet halen denk ik, maar dat moet de echo volgende week donderdag gaan uitwijzen...

missfrodo, fijn dat je je weer beter voelt. Leuk he die reacties van mensen!

17. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    he meiden zijn jullie ook al aan het rond kijken welk merk kinderwagen je wilt enzo.. erg leuk om te doen

18. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    mj24 mijn moeder zei gisteren dat we de wagen van mijn ouders kregen dus gan over een aantal weken lekker met mijn moeder shoppen! Ben al wel stiekum beetje aan het rondkijken, heb namelijk wel wat voorwaarden ;) Zoals een grote bak, niet dat ze er met 6 maanden al uit zijn!

19. Lefbekkie

Lefbekkie Bekend lid

16 apr 2007
    682
    0
    0
    Onderwijs en jeugdhulpverlening
    Kudelstaart
    miss frodo, leuk hoor die reacties! Die dvd heb ik vant weekend gekeken en is allemaal zo wonderlijk en mooi... Bizar dat mensen dan nog kunnen zeggen dat het allemaal toeval is en dat er geen bedenker achter alles in dit leven zit...maar goed ieder recht op zijn mening maar dat gevoel had ik heel sterk!
    Ik plas ook braaf de bussen vol en wat stinkt dat conserveringsmiddel zeg...getver werd spontaan misselijk haha!

little hope gefeliciteerd! Leuk om te horen!
    suc6 allemaal! ik ben vandaag voor het eerst ECHT misselijk....en rommel in mn buik lijkt wel orkaan..

20. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    anneliesje, vind de easywalker leuk

Deel Deze Pagina